TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Samsung Printing Solutions új webhelyének indítása alkalmából világszintű online eseményt rendez „HEURÉKA! A nyomtatókon túl” címmel.
Börcsön talált gazdára a METRO áruházak májusban zárult „Nyerő hetek” nyereményjátékának fődíja, egy Peugeot 208 típusú személyautó.

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

José Mourinho teát reklámoz

7720
A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket.

Fogápolási pályázatot hirdet a dm

7717
A dm idén is pályázatot hirdet magyarországi általános iskoláknak, hogy így hívja fel a figyelmet a fogápolás fontosságára.
Megérkezett Magyarországra az adidas legújabb futball cipő kollekciója: a Speed of Light három modellt vonultat fel.
A Bonduelle és a Russell Hobbs közös nyereményjátékán grill eszközöket és ajándékcsomagot lehet nyerni.
Nem konkrét márkához, hanem vállalati értékeihez és sikereihez kapcsolja a világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó úszót az Uniever Product Zrt.
Az üzletlánc a szurkolókról mintázott kabalákkal és kilométeres jókívánságokkal bíztatja sportolóinkat.

A Rossmannál ismét őrült jó a buli

7697
A drogérialánc idén már a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT, a Sziget és a Strand fesztiválokon is jelen van.
A Jana ebben az évben is a legnagyobb magyar fesztiválok hivatalos vizeként hűsíti a fesztiválozókat.
Az apróhirdetési portál a sikeres ingatlanvásárlás vagy lakásbérlet nyélbe ütése után el is költözteti felhasználóit az új helyre. Sőt, a diákok olcsón tárolhatják dobozaikat az új szemeszterig.
Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló.
A DeadLens Pictures legújabb produkciója, a One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet. Az ötlet megfilmesítését a legnagyobb amerikai likőr- és borforgalmazó, a Brown-Forman támogatta.
Mindössze két porszívó szívóerejét kihasználva mászott fel Sierra Blair-Coyle profi sziklamászó nő egy 140 méteres irodaház külső üvegfalán, Szöulban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése