TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Dj-versenyt hirdetett a Finlandia

7474
Izgalmas lehetőséget kínál a finnek kedvenc vodkája a lemezlovasoknak.
A hazánkban most debütáló és több ezer feltöltésre számító Cewe Fotókönyv pályázat online galériája nem csak elismerést jelent az alkotóknak, hanem az ötletek tárházát is az érdeklődőknek.

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
Közös promócióba kezd tavasszal a Samsung és az IKEA, amelyek az eszközcsatlakoztatás új korszakába kalauzolnak.
Az Actimel kutatása szerint 33 százalékunk nem reggelizik rendszeresen. Erre cáfoltak rá a kampányban részt vevő sztárok, akik mind reggeliztek, legalábbis a promóciós pontokon.

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.
A Trilak jövőre ismét átadja az Arany Ecset Díjat. Újdonság, hogy a hivatásos festők és a lakberendezők mellett egy új kategóriában már a lakosság is pályázhat.
270 tonna összegyűjtött használt sütőolaj, 178 résztvevő töltőállomás országszerte, 320 tonna bio-üzemanyag és több ezer liter megmentett élővíz.
Folytatódik a Bonduelle „A mi zöldségesünk” országos hűségprogramja, amelyben a cég a leghűségesebb vásárlóinak hirdetett pontgyűjtő akciót.
Csobot Adél és a dzsungel-reality győztes Molnár Andi együtt léptek színre az Arena Plaza ünnepi promóciójában.
Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített image filmje, a ’Think Hungary – More than expected’.
A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t meséli el művészi eszközeivel.
Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.
A Simple, az OTP Mobil alkalmazása és a Samsung, a világ legnagyobb mobiltelefongyártója közösen dolgozik az okostelefonos fizetés elterjesztésén.
A WienTourismus elismert nemzetközi írókat – köztük Dalos Györgyöt – kérte fel, hogy foglalják össze a témához kapcsolódó gondolataikat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése