TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 8. Gyerek ARC alkalmából az Orbit pályázatot hirdet 6-14 év közötti gyerekek számára. Hagyománynak számít, hogy a pályázati kiírás egy képzeletbeli lény, Biox levele nyomán születik.
És ami külön öröm a márkának, hogy főleg nők osztották tovább a videót, így tökéletesen sikerült a célközönség megszólítása.

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...

Kevin Hart beköltözött David Beckhamhez

7538
Az új H&M-kampányba Kevin Hart csempészett némi humort, hogy meg ne unjuk Beckhamet.
Az egyedülálló zeneszám alapjait a Vredestein abroncsok által kínált technikai adatok képezik, DJ Hardwellt pedig Carmen Jordá vezetési tapasztalata inspirálja majd.
A fehér 50 árnyalata – egy évre elegendő terméket nyerhetnek a vállalkozó kedvűek.
Egy dolog fix, az időpont: 2015. október 3-ára egy szerencsés fogyasztó saját sörfesztivált nyer, amit a Soproni a nyertessel közösen szervez majd – legalábbis először.

Dj-versenyt hirdetett a Finlandia

7474
Izgalmas lehetőséget kínál a finnek kedvenc vodkája a lemezlovasoknak.
A hazánkban most debütáló és több ezer feltöltésre számító Cewe Fotókönyv pályázat online galériája nem csak elismerést jelent az alkotóknak, hanem az ötletek tárházát is az érdeklődőknek.
Közös promócióba kezd tavasszal a Samsung és az IKEA, amelyek az eszközcsatlakoztatás új korszakába kalauzolnak.
Az Actimel kutatása szerint 33 százalékunk nem reggelizik rendszeresen. Erre cáfoltak rá a kampányban részt vevő sztárok, akik mind reggeliztek, legalábbis a promóciós pontokon.

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.
A Trilak jövőre ismét átadja az Arany Ecset Díjat. Újdonság, hogy a hivatásos festők és a lakberendezők mellett egy új kategóriában már a lakosság is pályázhat.
270 tonna összegyűjtött használt sütőolaj, 178 résztvevő töltőállomás országszerte, 320 tonna bio-üzemanyag és több ezer liter megmentett élővíz.
Folytatódik a Bonduelle „A mi zöldségesünk” országos hűségprogramja, amelyben a cég a leghűségesebb vásárlóinak hirdetett pontgyűjtő akciót.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése