TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Városi Legenda néven mutatta be a Rossmann drogérialánc első, sajátmárkás ágyneműkollekcióját. A kiváló minőségű alapanyagból készült textilek mintázatát Budapest ikonikus helyszínei ihlették, a grafikákat pedig a tervezők a legújabb trendeknek megfelelő stílusban alkották meg. A limitált darabszámban elérhető ágyneműk kétféle mintával, négyféle színben kaphatók egészen karácsonyig. A különleges ágyneműket egy ottalvós partin mutatta be a Rossmann az Iparművészeti Múzeumban.

Elindult az első globális P&G CEO Challenge

8189
Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző országaiból érkező tanulóknak arra, hogy részt vegyenek a head&shoulders márka egyik igen összetett üzleti tervének kidolgozásában. A résztvevőknek a kihívás négy szakaszát kell sikeresen teljesíteniük ahhoz, hogy lehetőségük nyíljon eljutni a versenyt lezáró, Cincinnatiban megrendezésre kerülő nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferenciára.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
Októberben új reklámkampányba kezdett a UPC Direct. A televízióban és az interneten látható szpotokat a McCann készítette. A reklámfilm ötlete azon alapszik, hogy a műholdas szolgáltató oda is eljuttatja a televíziózás, az internet és a telefon élményét, ahova a kábeltévé szolgáltatók már nem érnek el.
A Bridgestone 2018-as pjongcsangi olimpiai ‘Chase Your Dream, No Matter What’ márkakampányát az Eurosport juttatja el a rajongókhoz.
A Győri Audi ETO és a SCITEC NUTRITION között létrejött szponzorációs együttműködésnek köszönhetően a prémium étrend-kiegészítőket gyártó és forgalmazó cég biztosítja a felnőtt és utánpótlás kézilabda csapatok megfelelő tápanyagbevitelét és vitaminpótlását a 2017/2018-as szezonban.

A reggeli a szövetségesed

8181
Sok családban a sűrű hétköznapok, a munka, az iskola napi futószalagja mellett néha a szükségesnél kevesebb szó és energia jut az egészséges táplálkozásra és életmódra. Pedig az ilyesmi a hidegebb idő beköszöntével legalább annyira fontos, mint a jó jegyek és a munkahelyi dicséretek begyűjtése. A Cornexi dietetikusa mindannyiunk számára hasznos ismeretekkel és tanácsokkal szolgál, hogy jó formában lehessen a család az őszi szezon közepén is.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

8175
Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. Összesen több mint 1,3 millió vásárlóval, különleges újdonságokkal és választékkal az őszi-téli szezonra, több mint 30 új márkával és 10 000 új termékkel jelenik meg a WeAreTheAnswear az online világban és közösségi médiában.
Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup. A RidRoll költséghatékony és megbízható szolgáltatást nyújt a vendéglátóhelyeknek, és az ételfutároknak is kiemelkedő pénzkereseti lehetőséget teremt.

150 év képei egy könyvben

8166
Beszédes képek, amik a múltról fecsegnek - képeskönyvet adott ki a Magyar Posta az elmúlt 150 évből.
Ügyfélélmény. Egyre többször találkozunk vele, lassan bekúszik a mindennapi vállalati kultúrába. Aki nem is tudja, mit jelent valójában, az is hallott róla, kíváncsi rá. De vajon tényleg ennyire fontos? Tolnai Ákos, az egyetlen Magyarországon élő CCXP szakértő mesél erről.

Tizenöt éves lett a Honfoglaló

8152
2017-ben ünnepli 15. születésnapját az ország egyik kedvenc online játéka, a Honfoglaló. A 2002 szeptemberében indított, folyamatosan megújuló kvízportál számos mérföldkövet halmozott fel az elmúlt másfél évtizedben.

Ariana Grande a Reebok új arca

8150
Új taggal bővült a Reebok család. Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához Ariana Grande személyében. A 113 millió Instagram követővel bíró énekesnő érkezésével a fiatalabb generáció igényeit elégíti ki a Reebok Women.
Egy fiatal, szegedi anyuka nyerte meg a Pöttyös Túró Rudi nyári nyereményjátékának 5 millió forintos fődíját.
A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek az őszi/téli szezonban.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése