TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Jana ebben az évben is a legnagyobb magyar fesztiválok hivatalos vizeként hűsíti a fesztiválozókat.
Az apróhirdetési portál a sikeres ingatlanvásárlás vagy lakásbérlet nyélbe ütése után el is költözteti felhasználóit az új helyre. Sőt, a diákok olcsón tárolhatják dobozaikat az új szemeszterig.

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló.
A DeadLens Pictures legújabb produkciója, a One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet. Az ötlet megfilmesítését a legnagyobb amerikai likőr- és borforgalmazó, a Brown-Forman támogatta.
Mindössze két porszívó szívóerejét kihasználva mászott fel Sierra Blair-Coyle profi sziklamászó nő egy 140 méteres irodaház külső üvegfalán, Szöulban.
A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével.
Különleges installációval lepte meg az Óbudai Egyetem és a Corvinus Egyetem diákjait az apróhirdetési portál.
A Danubius Hotels Zrt. gondozásában jelent meg Felhőhegyi Balázs Sárkánykalandok I. – A bükfürdői kalamajka című mesekönyve, ami beindította a gyerekek fantáziáját.
A 8. Gyerek ARC alkalmából az Orbit pályázatot hirdet 6-14 év közötti gyerekek számára. Hagyománynak számít, hogy a pályázati kiírás egy képzeletbeli lény, Biox levele nyomán születik.
És ami külön öröm a márkának, hogy főleg nők osztották tovább a videót, így tökéletesen sikerült a célközönség megszólítása.

Kevin Hart beköltözött David Beckhamhez

7538
Az új H&M-kampányba Kevin Hart csempészett némi humort, hogy meg ne unjuk Beckhamet.
Az egyedülálló zeneszám alapjait a Vredestein abroncsok által kínált technikai adatok képezik, DJ Hardwellt pedig Carmen Jordá vezetési tapasztalata inspirálja majd.
A fehér 50 árnyalata – egy évre elegendő terméket nyerhetnek a vállalkozó kedvűek.
Egy dolog fix, az időpont: 2015. október 3-ára egy szerencsés fogyasztó saját sörfesztivált nyer, amit a Soproni a nyertessel közösen szervez majd – legalábbis először.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése