TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Zsozsó megújul

6988
A Jófogás.hu kabalafigurájának harmadik reklámfilmje, amely képi világban és hangulatban is újat mutat, a napokban került adásba.
A város több pontján is felfigyeltek a hatalmas, emberi agyra, amely földalattival látogatott el a Hősök terére, ahol turistákkal készített közös fotókat.

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

GAS tavasz: a csillagok nappal is ragyogni fognak

A farmer örök, a GAS mégis szezonról-szezonra bizonyítja, hogy megújítható. ...

Reakciós kávé

6969
Országos promóciót indított a Nescafé a 3in1 Classic termékéhez kapcsolódóan Nescafé Reakció néven.

Vonat orrán ették a chipset

6948
A Chio Facebook játékának győztesei egy mozdony elejére kötözve csipszeztek, majd egy évre megmenekültek a csipszadótól.
Nézze meg exkluzív fotóinkat, amelyek tegnap készültek Johannesburgban, ahol a Shell V-Power Nitro+ Festival az üzemanyaggyártó csúcstermékét népszerűsítette.

Őrült hősöket keres a Coca-Cola

6923
Egész éven átívelő kampányba kezdett a Coca-Cola, amely a „nyiss a boldogságra” platformba illeszkedik.

Egy hétig olcsóbb lesz a mexikói

6917
A hatéves Arriba fél áron kínálja a mexikói gasztronómiát ünnepi promóciójában.

Késélre menő promóció

6919
11 féle exkluzív kerámiakést vásárolhatnak meg a Blikk Nők mellé február elejétől az olvasók.

Örök emléket ígér az óvszeróriás

6915
A Durex profi fotóssal várja a szerelmes párokat a belvárosban Valentin-nap alkalmából.

A Milka beveti az áruházi Szeretetkereket

6909
Amint azt már ez elmúlt években megszokhattuk, a Milka idén is különleges kampánnyal készül a Valentin-napra.

Rexona F1: a versenypálya legjobbja

6733
A Rexona F1 installációjával a hazai POPAI Awards POP verseny „nem tartós” kategóriájának első helyét szerezte meg az Unilever.

Hibridlevél: egyszerűbb, gyorsabb

6552
Egyszerűsödik a postai levélküldési folyamat. A Hibridlevél Kft. innovatív szolgáltatásával levelét számítógépről is elküldheti.

Vitték a szalámit, mint a cukrot!

6441
Budapest Airport 2. termináljának tranzitjában egy hónapig dübörgött a hungaricum-promóció, ami megduplázta az eladásokat.

Az NFC-t teszteli a MasterCard

6151
A MasterCard –helyi partnereivel együttműködve - elindította az egy érintéssel működő, NFC alapú fizetés tesztelését Brazíliában.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése