TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ingyenes párizsi hétvégét ad az Air France egy selfie-ért, na meg persze némi tempóért, a nyertes ugyanis csak 140 perccel az indulás előtt sorsolják.

Kultcandy kampány a Trafónak

7083
A Kultcandy egyszerre design nyalóka és egy bármely Trafó előadásra beváltható, 3000 forint értékű voucher, egyedi, számozott dobozban.

Idén is világsztárt várnak az EFOTTra

A 27 éves brit közönségkedvenc, John Newman közösségi oldalán jelentette be, hogy idén ismét ...

GAS tavasz: a csillagok nappal is ragyogni fognak

A farmer örök, a GAS mégis szezonról-szezonra bizonyítja, hogy megújítható. ...
A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére.
Április elején indult el a Főtaxi tavaszi kampánya, amelyben az új, okostelefonra letölthető taxirendelő applikációját népszerűsíti a társaság.

A foci jó hatással lehet a látásunkra

7058
A ZEISS első Magyarországon forgatott reklámspotja a focira épít, címe Szemüveget a bírónak!

Frakkos utcazenészek a Blahán

7049
Elindult a Nestea tavaszi flash mob sorozata, ezért a következő napokban egy klasszikus vonósnégyes bukkan majd fel a főváros forgalmas pontjain.

Több olvasóért kapar a Ringier

7048
Öt héten át tart majd a nyári labdarúgó-világbajnokság felvezető játéka a Nemzeti Sportban.
A napokban vicces videó bukkant fel az interneten abból az alkalomból, hogy a UPC Magyarország megkötötte ötszázezredik internet-előfizetési szerződését.

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.
Április másodika mérföldkő az Air France számára. A légitársaság ugyanis ezen a napon új szlogennel, új reklámkampánnyal jelentkezik egyszerre 12 országban.

A McDonald’s már könyvet is árul

7025
Áprilistól a lánc hazai éttermeiben a már jól ismert játékok mellett mesekönyvet is választhat a gyerek a Happy Meal menük mellé, igaz fizetni kell érte.

Hashtageld be a Swarovski lookod!

7015
Az Instagramon hirdet versenyt a divat iránt érdeklődőknek az ékszermanufaktúra.Nem árt szeretni a márkát, mert az indulás feltétele és a nyeremény is Swarovski.
A Rézangyal és a Tankcsapda közös promóciója valószínűleg nem a minőségi gyümölcspárlatok, hanem a rock zene rajongóira céloz.
Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése