TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Durex tesztelésre bíztat a fesztiválokon

7195
A Durex idén három fesztiválon szervez aktivitást, amelynek lényege, hogy Élménydokik segítségével élményterápiára invitálja a fesztiválozókat.
Az üzemanyag-forgalmazó elindította rendhagyó nyári „Mindenki nyerhet” kampányát, amelyben a tankolások után garantált a jutalom.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Vezérszurkolókat keres az MVM

7179
A budapesti Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora kampányt hirdet a legelhivatottabb vízilabda szurkolók felkutatására.
Az amszterdami Star Serve világdöntőn képviselheti hazánkat az a bártender, aki a Heineken hazai versenyét megnyeri.
Óriási elismerést szerez a szakmában Magyarország legkiválóbb kamionvezetője, amennyiben bizonyítja rátermettségét, kreativitását és ügyességét öt tengelyen.
Amire a Springfield szerint a nőknek valóban szükségük van: ez a THIS IS IT kampány, amely több mint 11 országban – köztük hazánkban – most indul.

Pokorny Lia az utcán táncol

7163
És még az egyik rajongójával is szelfizik a Telenor legújabb, ma debütáló reklámfilmjében.

Tartalommal tarol a Coca-Cola

7160
A tartalom marketing ékes példája a Coca-Cola legújabb kampánya, amelyben a márka hétköznapi hősöket talál vagy kreál, és azokat egy honlapon és videókban mutatja be.
Az új átvételi mód megismerésének és használatának ösztönzése érdekében a Shopline vásárlói június folyamán megrendeléseiket átvételi díj megfizetése nélkül vehetik át az automatákból.
A Procter & Gamble és a dm-drogeriemarkt közös nyereményjátékában a dm vásárlói teljes átalakítást nyerhetnek Zipyvel, Magyarország egyik kedvelt stílustanácsadójával.

Mém-játékra csábít az AXA Bank

7139
A májusban bevezetett OKÉ számlacsomag népszerűsítése érdekében hirdették meg a „Készítsd el saját OKÉ plakátodat!” nyereményjátékot. A legjobb ötletet egy óriásplakáton jelentetik meg.
Fiatal olvasóit célozza meg a Metropol nyári promóciójával. amelyben 4 népszerű, hazai nyári fesztiválra ajánl fel „teljes ellátást" a négy legrátermettebb jelentkezőnek.

Csonka András jól bánik a fegyverével

7103
A Magyar Látszerész Szövetség multifokális lencséket népszerűsítő kampányára sztárokat fegyverzett fel a Red Lemon.

30 másodperc ingyen farmer

7053
A 110 leggyorsabb virtuális vásárlóból egy azt kapja, amit vett volna, a többi ingyen húzhat GAS nadrágot.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése