TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A légitársaság őszi kampánybeharangozó játékában virtuális képeslapírással lehet beszállni, majd elszállni melegebb éghajlatra.
Lezárult a zenész legutóbbi kampánya, amelyben szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett.

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

GAS tavasz: a csillagok nappal is ragyogni fognak

A farmer örök, a GAS mégis szezonról-szezonra bizonyítja, hogy megújítható. ...
A Shell küldetésének tekinti, hogy szenvedéllyé tegye a vezetést minden magyar autós számára, ezért most egy országos verseny keretében keresi a legizgalmasabb élményt nyújtó hazai autós útvonalakat.

Huligánkodott a Hooligans

7244
Csipáék először festékszóróval támadtak néhány kellékre és egymásra, majd megmutatták mire képes négy profi zenész pár hordóval, két szájharmonikával és üres üvegekkel.
Habár 30 különböző cidermárkával találkozhatunk a hazai boltok polcain, és ez a szegmens hazánkban évről évre egyre népszerűbb, a fogyasztók keveset tudnak a minőségi almaborról.

Heineken Cities - fedezd fel Budapest titkait!

7208
A Heineken saját városunk titkait fedi fel a hazánkban most induló Cities kampányában, amelynek reklámfilmje e héttől látható. A kampány részeként a világ nagyvárosait, köztük Budapestet megjelenítő limitált kiadású palackokkal is készül a márka.

Ingyen iszik, aki taxival megy Rióba

7205
„Legyél a Főtaxi vendége a RIO-ban!” headlinnal indult el a Főtaxi és a RIO közös nyári promóciós kampánya.

Babáznak a vízilabdás lányok

7203
A Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora különleges ajándékkal, az EB kabalafigurájának óriás változatával lepte meg az első mérkőzése előtt álló női válogatottat.
Július 12-én a Cirkuszok éjszakája rendezvénysorozat keretében Balatonlellére látogat a német Casselly cirkuszi család és négy afrikai elefántja, hogy közösen fürdőzhessenek a magyar tengerben.

FUNBALL kampánnyal dobja fel a nyarat a Pepsi

7199
A Pepsi egész nyarat átívelő kampányában nyereményjáték, fesztivál aktivitás és budapesti kitelepülés szerepel.

A Durex tesztelésre bíztat a fesztiválokon

7195
A Durex idén három fesztiválon szervez aktivitást, amelynek lényege, hogy Élménydokik segítségével élményterápiára invitálja a fesztiválozókat.
Az üzemanyag-forgalmazó elindította rendhagyó nyári „Mindenki nyerhet” kampányát, amelyben a tankolások után garantált a jutalom.

Vezérszurkolókat keres az MVM

7179
A budapesti Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora kampányt hirdet a legelhivatottabb vízilabda szurkolók felkutatására.
Az amszterdami Star Serve világdöntőn képviselheti hazánkat az a bártender, aki a Heineken hazai versenyét megnyeri.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése