TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Közös promócióba kezd tavasszal a Samsung és az IKEA, amelyek az eszközcsatlakoztatás új korszakába kalauzolnak.
Az Actimel kutatása szerint 33 százalékunk nem reggelizik rendszeresen. Erre cáfoltak rá a kampányban részt vevő sztárok, akik mind reggeliztek, legalábbis a promóciós pontokon.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.
A Trilak jövőre ismét átadja az Arany Ecset Díjat. Újdonság, hogy a hivatásos festők és a lakberendezők mellett egy új kategóriában már a lakosság is pályázhat.
270 tonna összegyűjtött használt sütőolaj, 178 résztvevő töltőállomás országszerte, 320 tonna bio-üzemanyag és több ezer liter megmentett élővíz.
Folytatódik a Bonduelle „A mi zöldségesünk” országos hűségprogramja, amelyben a cég a leghűségesebb vásárlóinak hirdetett pontgyűjtő akciót.
Csobot Adél és a dzsungel-reality győztes Molnár Andi együtt léptek színre az Arena Plaza ünnepi promóciójában.
Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített image filmje, a ’Think Hungary – More than expected’.
A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t meséli el művészi eszközeivel.
Van ok a pacsira: 5 év alatt több mint 6 millió vásárló, valamint félmillió elérhető termék több mint 1000 márkától.
A Simple, az OTP Mobil alkalmazása és a Samsung, a világ legnagyobb mobiltelefongyártója közösen dolgozik az okostelefonos fizetés elterjesztésén.
A WienTourismus elismert nemzetközi írókat – köztük Dalos Györgyöt – kérte fel, hogy foglalják össze a témához kapcsolódó gondolataikat.
Magyarország legnépszerűbb ismeretterjesztő kiadványa újabb izgalmas témával jelentkezik. Garfield idén ősszel a szigetek varázslatos világát mutatja be.
Biztonságosan az éjszakában is! Ezzel a szlogennel, az iskolakezdéssel egy időben indult a 101 éves tapasztalattal rendelkező Főtaxi online kampánya.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése