TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Pokorny Lia az utcán táncol

7163
És még az egyik rajongójával is szelfizik a Telenor legújabb, ma debütáló reklámfilmjében.

Tartalommal tarol a Coca-Cola

7160
A tartalom marketing ékes példája a Coca-Cola legújabb kampánya, amelyben a márka hétköznapi hősöket talál vagy kreál, és azokat egy honlapon és videókban mutatja be.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...
Az új átvételi mód megismerésének és használatának ösztönzése érdekében a Shopline vásárlói június folyamán megrendeléseiket átvételi díj megfizetése nélkül vehetik át az automatákból.
A Procter & Gamble és a dm-drogeriemarkt közös nyereményjátékában a dm vásárlói teljes átalakítást nyerhetnek Zipyvel, Magyarország egyik kedvelt stílustanácsadójával.

Mém-játékra csábít az AXA Bank

7139
A májusban bevezetett OKÉ számlacsomag népszerűsítése érdekében hirdették meg a „Készítsd el saját OKÉ plakátodat!” nyereményjátékot. A legjobb ötletet egy óriásplakáton jelentetik meg.
Fiatal olvasóit célozza meg a Metropol nyári promóciójával. amelyben 4 népszerű, hazai nyári fesztiválra ajánl fel „teljes ellátást" a négy legrátermettebb jelentkezőnek.

Csonka András jól bánik a fegyverével

7103
A Magyar Látszerész Szövetség multifokális lencséket népszerűsítő kampányára sztárokat fegyverzett fel a Red Lemon.

30 másodperc ingyen farmer

7053
A 110 leggyorsabb virtuális vásárlóból egy azt kapja, amit vett volna, a többi ingyen húzhat GAS nadrágot.
Május elejétől megújult formában és már ingyenesen érhető el az egyik legnépszerűbb magyarországi hűségprogram, a ClubSmart Ajándékkatalógusa.

Ezt a gyógyszert sem lehet reklámozni

7090
A Magyar Szexuális Medicina Társaság a tavalyi évben indította el Tiéd a kontroll! elnevezésű, a korai magömléssel kapcsolatos felvilágosító kampányát.

Az LG aktivitása is selfie feltöltésre épít

7086
Enjoy the mood of Budapest — ez az LG Artcool Stylist Inverter V hangulatfestő installációja az Akváriumnál.
A kisfilmből az is kiderül, hogy az eszméletlen ember hivatalos megszólítása: „Helló, mi van veled?”
Ingyenes párizsi hétvégét ad az Air France egy selfie-ért, na meg persze némi tempóért, a nyertes ugyanis csak 140 perccel az indulás előtt sorsolják.

Kultcandy kampány a Trafónak

7083
A Kultcandy egyszerre design nyalóka és egy bármely Trafó előadásra beváltható, 3000 forint értékű voucher, egyedi, számozott dobozban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése