TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A DeadLens Pictures legújabb produkciója, a One Night a felelős alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet. Az ötlet megfilmesítését a legnagyobb amerikai likőr- és borforgalmazó, a Brown-Forman támogatta.
Mindössze két porszívó szívóerejét kihasználva mászott fel Sierra Blair-Coyle profi sziklamászó nő egy 140 méteres irodaház külső üvegfalán, Szöulban.

A kriptovaluta nem lufi, csak jó portfólió és stratégia kell

A 20 legjövedelmezőbb kriptovaluta ma a teljes kriptovalutapiac teljesítményének 90%-át teszi ...

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...
A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével.
Különleges installációval lepte meg az Óbudai Egyetem és a Corvinus Egyetem diákjait az apróhirdetési portál.
A Danubius Hotels Zrt. gondozásában jelent meg Felhőhegyi Balázs Sárkánykalandok I. – A bükfürdői kalamajka című mesekönyve, ami beindította a gyerekek fantáziáját.
A 8. Gyerek ARC alkalmából az Orbit pályázatot hirdet 6-14 év közötti gyerekek számára. Hagyománynak számít, hogy a pályázati kiírás egy képzeletbeli lény, Biox levele nyomán születik.
És ami külön öröm a márkának, hogy főleg nők osztották tovább a videót, így tökéletesen sikerült a célközönség megszólítása.

Kevin Hart beköltözött David Beckhamhez

7538
Az új H&M-kampányba Kevin Hart csempészett némi humort, hogy meg ne unjuk Beckhamet.
Az egyedülálló zeneszám alapjait a Vredestein abroncsok által kínált technikai adatok képezik, DJ Hardwellt pedig Carmen Jordá vezetési tapasztalata inspirálja majd.
A fehér 50 árnyalata – egy évre elegendő terméket nyerhetnek a vállalkozó kedvűek.
Egy dolog fix, az időpont: 2015. október 3-ára egy szerencsés fogyasztó saját sörfesztivált nyer, amit a Soproni a nyertessel közösen szervez majd – legalábbis először.

Dj-versenyt hirdetett a Finlandia

7474
Izgalmas lehetőséget kínál a finnek kedvenc vodkája a lemezlovasoknak.
A hazánkban most debütáló és több ezer feltöltésre számító Cewe Fotókönyv pályázat online galériája nem csak elismerést jelent az alkotóknak, hanem az ötletek tárházát is az érdeklődőknek.
Közös promócióba kezd tavasszal a Samsung és az IKEA, amelyek az eszközcsatlakoztatás új korszakába kalauzolnak.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése