TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ahogy a hideg idő beköszöntött, nem csak a hangulatunk, hanem a Pöttyös Tejsüti íze is megváltozott. Érdemes lesz megkóstolni, hiszen egy sokkal tejesebb és természetesebb összetételű tejszelet várja az édesség-kedvelőket. A korábbinál is finomabb termékek már elérhetőek az üzletekben.

1000 könyv keresi gazdáját

8230
A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az olvasás szerelmeseit. Nem kevesebb, mint 1000 könyvet rejt el országszerte, 20 vidéki városban és Budapesten, különleges helyszíneken, különleges csomagolásban, hogy átadhassa az idei év első karácsonyi ajándékát.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...
A Lufthansa bepillantást nyújt az új Business Class titkaiba.
Defekttűrő téli abroncs: egy megoldás két biztonsági problémára egy doboz cigaretta áráért.
A Felelős Gasztrohősök azoknak segítenek, akik az ételek íze és ára mellett azok egészségünkre és a környezetre gyakorolt hatását is figyelembe veszik, mielőtt beteszik azt a bevásárló kocsijukba.

Shortlistes a Souldrops

8223
A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán.

Európai startupból globális játékos

8218
Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést tervezi. 26 európai ország után a FlixBus az USA-ban is alkalmazni szeretné különleges üzleti modelljét. Mindeközben a zöld hálózat Magyarországon és Európa-szerte is tovább nő.
A Bookline kiemelte az őszi szezon öt legizgalmasabb szerzőjét és felkérte őket, hogy ajánlják kedvenc könyveiket minden olvasni szeretőnek. A kampány szlogenje szerint, ha olvasol, jó társaságban vagy, és ha még egy kávét is kapsz, mindened megvan. Ehhez adja meg az összes hozzávalót a Bookline, aminek kampányában Al Ghaoui Hesna, Farkasházi Réka, Fa Nándor, Lovasi András és Polgár Judit ajánlja frissen megjelenő könyvét és buzdítja olvasásra a közönséget.
A magyar Cosmopolitan egy nagyszabású, exkluzív partival ünnepelte 20. születésnapját. Az eseményen szórakoztató programok és az elmúlt 20 évet idéző koncertek mellett fontos pillanat volt a Cosmo Beauty Awards, ami a világ legjobb szépségtermékeit díjazó verseny.
Az OTP Fáy András Alapítvány az OTP Bank és az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával bruttó 38 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a legjobb digitális megoldások felkutatására. A pályázaton szinte bárki elindulhat, és elegendő a megálmodott projekt ötletével 2018. január 15-ig online jelentkezni.
Idén ősszel országos kampánnyal debütált a CIB Bank új kreatív reklámplatformja, a „Kommentátorok”, amely két nagyon karakteres szereplőre, egy kutyára és egy macskára, valamint a kettejük párbeszédéből kialakuló helyzetkomikumra épít. A magyar piacra készült reklámplatform megálmodója az Ogilvy volt. Az új, lokális reklámplatform mellett - a nemzetközi bankcsoport egészével egyidőben - a bank arculata is megújult, de a márkapozíció és ezzel együtt a Valódi lehetőségek szlogen nem változik.
A hazai bloggerek egy emeletes kabrió busz tetején tesztelhették a Nokia legújabb készülékét – a Bothie funkció révén élő közvetítésben is elmesélhető a történet mindkét oldala.
Szakértők szerint még több vizuális élményre és még több meglepetésre van szükség a hazai fesztiválokon ahhoz, hogy továbbra is állják a sarat a nemzetközi versenyben – hangzott el a már hagyományosnak számító Fesztiválszezon Értékelő kerekasztal beszélgetésen a HEINEKEN Hungária szervezésében. A szakértők szerint folyamatos megújulásra van szükség a programok, a gasztronómia, így a fesztivál italkínálata terén is. Ezúttal is a rendezvény keretében díjazták a HEINEKEN Fesztiválpillanatok sajtófotópályázat győzteseit.
Városi Legenda néven mutatta be a Rossmann drogérialánc első, sajátmárkás ágyneműkollekcióját. A kiváló minőségű alapanyagból készült textilek mintázatát Budapest ikonikus helyszínei ihlették, a grafikákat pedig a tervezők a legújabb trendeknek megfelelő stílusban alkották meg. A limitált darabszámban elérhető ágyneműk kétféle mintával, négyféle színben kaphatók egészen karácsonyig. A különleges ágyneműket egy ottalvós partin mutatta be a Rossmann az Iparművészeti Múzeumban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése