TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

8175
Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. Összesen több mint 1,3 millió vásárlóval, különleges újdonságokkal és választékkal az őszi-téli szezonra, több mint 30 új márkával és 10 000 új termékkel jelenik meg a WeAreTheAnswear az online világban és közösségi médiában.
Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup. A RidRoll költséghatékony és megbízható szolgáltatást nyújt a vendéglátóhelyeknek, és az ételfutároknak is kiemelkedő pénzkereseti lehetőséget teremt.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

150 év képei egy könyvben

8166
Beszédes képek, amik a múltról fecsegnek - képeskönyvet adott ki a Magyar Posta az elmúlt 150 évből.
Ügyfélélmény. Egyre többször találkozunk vele, lassan bekúszik a mindennapi vállalati kultúrába. Aki nem is tudja, mit jelent valójában, az is hallott róla, kíváncsi rá. De vajon tényleg ennyire fontos? Tolnai Ákos, az egyetlen Magyarországon élő CCXP szakértő mesél erről.

Tizenöt éves lett a Honfoglaló

8152
2017-ben ünnepli 15. születésnapját az ország egyik kedvenc online játéka, a Honfoglaló. A 2002 szeptemberében indított, folyamatosan megújuló kvízportál számos mérföldkövet halmozott fel az elmúlt másfél évtizedben.

Ariana Grande a Reebok új arca

8150
Új taggal bővült a Reebok család. Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához Ariana Grande személyében. A 113 millió Instagram követővel bíró énekesnő érkezésével a fiatalabb generáció igényeit elégíti ki a Reebok Women.
Egy fiatal, szegedi anyuka nyerte meg a Pöttyös Túró Rudi nyári nyereményjátékának 5 millió forintos fődíját.
A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek az őszi/téli szezonban.
Románia mellett Argentínával és Algériával vívja meg csoportmérkőzéseit New Jerseyben a Danone Focikupa a Gyermekekért gyermek labdarúgó torna idei győztese, a győri ETO U12-es csapata. A világ legnagyobb 10-12 éves gyermekeknek szervezett,a FIFA által is elismert professzionális világkupáját 32 ország részvételével rendezi meg a Danone. A 4 napos torna döntője szeptember 24-én a Red Bull Arénában lesz, ahol a győri gyerekek találkozhatnak a világ legeredményesebb válogatott focistájával AbbyWambach-al is, Zinedine Zidane - a Danone Nations Cup nagykövete–pedig videóüzenetben biztatja majd őket.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

8133
A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. Azoknak nyújt segítséget, akik eddig még nem tették meg az egészségmegőrzés első lépéseit. A résztvevőket szakértők által összeállított étrendek, edzések és hasznos tanácsok támogatják céljuk elérésében. Aki nem szeretne maga főzni, a készételeket az Interfood hálózatában is megrendelheti.

Várost szépítettek a műegyetemisták

8132
Idei Önkéntes Napjukon kerítést festettek, közterületeket tisztítottak, illetve több bölcsőde, óvoda, iskola és idősotthon felújításában segédkeztek.
A klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül elsőként a Pöttyös érte el az 1 milliós rajongótábort a hivatalos Facebook oldalán. A rekordot is együtt szeretnék megünnepelni a követőikkel, ezért egyedülálló módon a Pöttyös közösség kezébe adják azt a döntést, hogy az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül, melyik kerüljön vissza ősszel a boltok polcaira.

Közösségi ház nyílt Érden

8128
A SPAR Magyarország tavasszal átadott érdi bevásárlóközpontja mellett a vállalat jóvoltából nyitotta meg kapuit az Érdi Közösségi- és Rendezvényház. A rendhagyó fejlesztés célja, hogy teljesebbé tegye a helyi közösség életét.

Családi fesztivált rendezett Velencén a dm

8126
Új oldaláról mutatkozott be a dm idén augusztusban: családi fesztivált szervezett a vállalat Velencén, két napon át várták a családokat változatos programokkal, s megmutatták, milyen egy igazán kényelmes fesztivál, amely minden korosztályra gondol.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése