TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Vándormadarak HD minőségben

8031
Az Invitel különleges installációt mutatott be Gyulán.
Nyeremény Expedícióra hívta a Coop Promo+ vevőket vásárlásösztönző nyereményjátékával a Knoppers, amelynek során napi, heti ajándékok és egy kalandos fődíj is várta a fogyasztókat.

Új családi humorcsatornát indít a Viacom

Tovább bővíti magyarországi tévés portfolióját a legnagyobb nemzetközi műsorszolgáltató, a ...

Már az Air France beszállókártyái is elérhetőek a Messengeren

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger ...
Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország.

Megjelent a Budapest Design Map

8005
Ez a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes kiadvány mintegy 200 fővárosi helyszínen, 15.000 példányban érhető el.

Nyári véradókampány indult

7994
Nyári feltöltődés? Tölts fel másokat is! Adj vért! –elnevezéssel indított véradókampányt a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat.
Az önfeledt vízparti pillanatokhoz Metzker Viki is csatlakozott. És hogy mi köti össze a három főszereplőt? Öt betű: EFOTT.
A meleg nyári hónapokra limitált szériás jegesteákkal kedveskedik fogyasztóinak a magyar márka.

Finisben a 25. VOLT

7980
Kevesebb, mint egy hónap múlva indul a jubileumi Telekom VOLT Fesztivál.
A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat kell beküldeni, ezekből dolgozik majd Majka.
A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését.
Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.
Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, hiszen a festői mezővárost imádja a kamera.
Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny pályamunkáit.
A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése