TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Véget nem érő Bókhoz mindenki hozzá tud járulni, aki dicsérő szavakkal illeti egy női ismerősét, szerelmét vagy családtagját a megadott portálon.
Magyarország legnépszerűbb rock zenekarának gitárosa lett a Harley-Davidson magyarországi nagykövete.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...
A Millstatt tó főlé magasodó hegyoldalon hamarosan üvegtetejű bungaló várja vendégeit. A helyi turisztikai hivatal ingyen éjszakákat ajándékoz 5 párnak.
Szökjön ki egy fürdőbe! Ezzel a címmel indított kampányt a Magyar Fürdőszövetség, hogy szolgáltatásait télen is népszerűsítse.

Megérkezett az Actimel új TV szpotja

7880
Tavaly az Actimel egy modern, provokatív világot épített fel, a munka és a mindennapok hőseinek dedikálva a kommunikációját.

Autópálya-matrica kampányt indít az OTP Mobil

7851
A kampány célja, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára.
A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.

Apa-fiú sztorit forgatott karácsonyra az Unicum

7807
A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.
Érdemes lesz időben érkezni, mert akár 2 millió forintos kedvezményt is el lehet csípni.
Via Gasztronómia elnevezéssel idén először szervez programot a dél-dunántúli régió október 2. hétvégéjén: a festői táj sokrétű gasztronómiájának legkiemelkedőbb képviselőinél kóstolhat prémium kategóriás ételeket az utazó.

Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken

7749
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
A Samsung Printing Solutions új webhelyének indítása alkalmából világszintű online eseményt rendez „HEURÉKA! A nyomtatókon túl” címmel.
Börcsön talált gazdára a METRO áruházak májusban zárult „Nyerő hetek” nyereményjátékának fődíja, egy Peugeot 208 típusú személyautó.

José Mourinho teát reklámoz

7720
A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése