TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A meleg nyári hónapokra limitált szériás jegesteákkal kedveskedik fogyasztóinak a magyar márka.

Finisben a 25. VOLT

7980
Kevesebb, mint egy hónap múlva indul a jubileumi Telekom VOLT Fesztivál.

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...
A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat kell beküldeni, ezekből dolgozik majd Majka.
A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését.
Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.
Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, hiszen a festői mezővárost imádja a kamera.
Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny pályamunkáit.
A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.
A Véget nem érő Bókhoz mindenki hozzá tud járulni, aki dicsérő szavakkal illeti egy női ismerősét, szerelmét vagy családtagját a megadott portálon.
Magyarország legnépszerűbb rock zenekarának gitárosa lett a Harley-Davidson magyarországi nagykövete.
A Millstatt tó főlé magasodó hegyoldalon hamarosan üvegtetejű bungaló várja vendégeit. A helyi turisztikai hivatal ingyen éjszakákat ajándékoz 5 párnak.
Szökjön ki egy fürdőbe! Ezzel a címmel indított kampányt a Magyar Fürdőszövetség, hogy szolgáltatásait télen is népszerűsítse.

Megérkezett az Actimel új TV szpotja

7880
Tavaly az Actimel egy modern, provokatív világot épített fel, a munka és a mindennapok hőseinek dedikálva a kommunikációját.

Autópálya-matrica kampányt indít az OTP Mobil

7851
A kampány célja, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése