TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

8312
Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában kihívást jelentenek a diákoknak és a bérből és fizetésből élőknek. Ennek következtében egyre népszerűbb trend az összeköltözés, már nemcsak barátok és ismerősök, de olyanok is egy fedél alá költöznek és válnak lakótársakká, akik előtte egyáltalán nem ismerték egymást. Természetesen az együttlakásnak lehetnek előnyei és hátrányai is, ezért fontos, hogy jól válasszuk meg a lakótársakat, amikor többen bérlünk lakást.
A Design Terminál mentorprogramjának záró eseményén, a Demo Day-en jelentették be a nonprofit szervezet legújabb vállalati együttműködéseit. A Design Terminál célja, hogy a piaci szereplők számára olyan tehetséggondozó programokat dolgozzanak ki, melyek hidat képeznek a vállalatok és a startupok között.

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...

18 milliót gyűjtött a Swimathon 2018

Lezárult a Ferencvárosi Közösségi Alapítvány által szervezett Swimathon 4 hetes adománygyűjtő ...
A nagy sikert aratott “David Bowie: Heroes” projekt után, a GAS újabb nagy dobása: ezúttal egy rocklegenda, Kurt Cobain előtt tiszteleg sajátos módon. A Nirvana frontembere egyedi stílusának köszönhetően hamar bevéste nevét a rocktörténelembe, emberek millióinak meghatározva fiatalságát.
Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja. A kampányt a reklámfilmszerepeket csak kivételes esetben vállaló ismert színész három, csak a közösségi médiában látható, meghökkentő mini videója teszi teljessé. A márka kreatívügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt, amely tender során nyerte el a munkát.
A holland légitársaság a nemzetközi járatain a fedélzeti szórakoztató rendszerben található filmeket kiegészítő narrációval teszi a vakok és gyengénlátók számára a még élvezetesebbé.

Ami a szívemen, a számon

8282
A Pöttyös azt vallja, hogy a kedvesség, az egymásra való odafigyelés nem múlhat el az ünnepekkel, ezért az előző évkezdetekhez hasonlóan ismét szívecskékre váltanak az ikonikus pöttyök.

Főzés a színek szerint

8277
Elindult a „Bonduelle színek: színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampány azzal a céllal, hogy a termék-portfólió széles választékát és sokszínűségét alapul véve, vadonatúj, kreatív recept-videókkal inspiráljon.
Az ország leginkább elismert üzleti márkái közé sorolta a Pátria Nyomda Zrt.-t a Magyar Brands döntőbizottsága. A döntés indoklásában a zsűri többek között értékelte a cég megbízhatóságát, tradícióit és piaci jelenlétének általános jó megítélését, az utolsó 3 év gazdasági teljesítményét. A 8. éve átadott elismeréseket egy sokszereplős döntőbizottság többfordulós szűrés után választja ki.

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

8271
Az utóbbi időszakban megszokott enyhe telek ellenére is legalább hét hónapon keresztül fűteni kell valamilyen mértékben otthonunkat. Mit tegyünk, hogy ne fázzunk, ugyanakkor ne is költsünk jelentős összegeket? Boncz Péter, a Praktiker szakértője összegyűjtött néhány takarékos tippet.
Az Auguszt cukrászdinasztia hamarosan belép alapításának 148. évébe – de a 2017-es év különösen emlékezetes volt számukra, hiszen a cukrászdának otthont adó Fény utcai üzlet ez év májusában ünnepelte megnyitásának 60. évfordulóját. Így ez a karácsony is a 60. lesz az itt töltött ünnepek sorában, ezért a karácsonyváró sajtódélutánon Auguszt József néhány mondatban felidézte az újrakezdés éveit.
Átadták a JOY Prix de Beauté díjakat.
Kisfaludy Károly, Garay János és Krúdy Gyula költeményei kerülnek januártól az idén 110 éves Theodora ásványvizes palackok címkéire. A közönségszavazás útján kiválasztott sorokat a Balaton és a Balaton-felvidék ihlette. A Facebook-szavazással párhuzamosan a követők verset írtak a balatoni tájról: a legjobbnak ítélt költemény a három klasszikussal együtt rákerül a címkékre. A nyertes vers kiválasztásában a Kultúrpart szerkesztősége adott szakmai segítséget.

Új kampányt indított a brands.hu

8255
Image kampányt indított a megújuló brands.hu. A szeptemberi tulajdonosváltást követően a kommunikációjában is magasabb fokozatra váltott a site, aminek az egyik első lépése egy új videó, melyet online és elektronikus csatornákon is terjesztenek a tervek szerint.
Egyre népszerűbb a turisták körében a magyar főváros, ebből pedig kiveszik részüket a legismertebb magyar fogyasztói márkák múzeumai is. A kortárs elvárásoknak megfelelően interaktív tárlatvezetéssel, kóstolással, kézműves programokkal bővült a programkínálat az elmúlt időkben. Az elsősorban a márkák marketingtevékenysége részeként üzemeltetett múzeumok a magyaroknak szánt céges csapatépítők és csoportos programok nyomán idővel önfenntartóvá is válhatnak.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése