TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A következő két évben 1,3 milliárd forintot fordít meglévő ingatlanállománya korszerűsítésére a CPI Hungary.

Csak a tesztemen keresztül!

7479
Hazánkban a munkavállalók fele válik be, a változó tesztpiaci trendek ismerete azonban segíthet a nagy és kis szervezeteknek is.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...
A leleményes magyarok hamar rájöttek, hogyan juthatnak ételhez a hét utolsó napján, hiszen az online ételrendelő portálokra nem vonatkozik a boltzár.
A ma megnyílt 2015-ös Műegyetemi Állásbörze kiváló lehetőséget nyújt, a diplomás pályakezdők mellett a néhány éve már aktívan állást kereső Y generáció tagjainak is.
Ma már nem lehet kérdéses, hogy az értékesítés és a marketing hatékony együttműködése hozza az igazi profitot, ezért az intenzív közös gondolkodás – amit a Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferenciája nyújtani tud – mindenképpen hasznos.
Számos sikeres eseménynek adott otthont tavaly a Groupama Aréna, ahol a futballmérkőzések mellett idén is sok rendezvény, köztük egy népszerű világsztár koncertje is várható.
Második alkalommal ismerték el Magyarország innovatív vállalatait az Üzletfejlesztési Díjjal.
A magyar vállalatok bizakodók a tranzakciós piac fellendülését illetően, derül ki az EY legfrissebb Tőkebizalmi Barométeréből.
Íme, a jövő év top 8 trendje.
Még mindig jellemző a félelem a munkakereséstől, de az Y generáció tagjai sokkal bátrabbak.
2013 óta folyamatosan emelkedik a cigarettacsempészet aránya hazánkban, ezért állami hatóságok bevonásával országos iparági kezdeményezés indult az illegális dohánytermékek térnyerése ellen.
Asztalosnak lenni sikk lesz – határozták el egyöntetűen a tegnapi szakmai konferencián a magyar bútor- és faipar gazdálkodó szervezetei és szövetségi vezetői.

A leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

7334
Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy 30 %-kal csökkenti a fluktuációt.
Az infokommunikációs iparág a teljes magyar gazdasági növekedést meghaladó módon képes a fejlődésre, ez a piacot érintő jó hír azonban évek óta komoly szakember hiányt is eredményez.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése