TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Kreatív a rendszerváltást követő évtizedek húsz legmeghatározóbb kommunikációs szakembere közé választotta, mi pedig megkérdeztük, mit gondol napjaink marketingtrendjeiről.

Hamisítatlan Hajdúsági farsang

7018
Torkos péntek a debreceni Civis Delikátnál

Megjelent a Budapest Design Map

Megjelent a Budapest Design Map, a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes ...

Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a LUKOIL

Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. ...
Három tapasztalt szakember erősíti 2014 januárjától az NNG vezetői csapatát. Köztük Jim Robnett volt Chrysler-igazgató, aki az autóipari kapcsolatokért felel majd.
Magyarországon ma az alapellátásban minden második beteg magyar gyógyszerrel gyógyul. A MAGYOSZ ennél jobb arányt szeretne, ezért kampányol.

Marketingtrendek 2014-re

6910
Az I. Magyar Marketing Fesztiválon 600 kis- és középvállalkozás vezetője, marketing döntéshozója vett részt a múlt héten.
A Reader’s Digest Kiadótól igazolt a direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló társaság.

A turizmus legjobbjai 2013-ban

6908
A turisztikai szakemberek és szervezetek február 1-jén, a hagyományos turisztikai díjátadó gálán és évadnyitó fogadáson vehették át elismeréseiket a szakmai szervezetektől.
A Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ egyedülálló közép-kelet európai női startup versenyéhez keresi a régió legismertebb startup arcait.

Nem csak az autó színe érdekli a nőket

6887
A hölgyek többsége beleszól az autóvásárlással kapcsolatos egyéb részletekbe is. Különösen 40 éves kor felett.

Kihívás a hagyományos cégeknek az e-biznisz

6874
Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?
Értékesítőként, szerelőként és pénzügyi tanácsadóként a legkönnyebb elhelyezkedni Magyarországon – derül ki a Jófogás.hu statisztikáiból.
Tízből kilencen még betegség idején sem vesznek ki szabadságot, hanem inkább bemennek dolgozni.
Azt hihetnénk, hogy az apróhirdetési oldalakon számítástechnikai cikkekre és okostelefonokra vágynak a legtöbben, pedig nem!
2015-ben az internetes hirdetési piac több mint negyedét a mobilhirdetések adják majd.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése