TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Marketingtrendek 2014-re

6910
Az I. Magyar Marketing Fesztiválon 600 kis- és középvállalkozás vezetője, marketing döntéshozója vett részt a múlt héten.
A Reader’s Digest Kiadótól igazolt a direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló társaság.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Az E.ON napelemmel forgatott klippet a Gorillaznak

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel ...

A turizmus legjobbjai 2013-ban

6908
A turisztikai szakemberek és szervezetek február 1-jén, a hagyományos turisztikai díjátadó gálán és évadnyitó fogadáson vehették át elismeréseiket a szakmai szervezetektől.
A Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ egyedülálló közép-kelet európai női startup versenyéhez keresi a régió legismertebb startup arcait.

Nem csak az autó színe érdekli a nőket

6887
A hölgyek többsége beleszól az autóvásárlással kapcsolatos egyéb részletekbe is. Különösen 40 éves kor felett.

Kihívás a hagyományos cégeknek az e-biznisz

6874
Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?
Értékesítőként, szerelőként és pénzügyi tanácsadóként a legkönnyebb elhelyezkedni Magyarországon – derül ki a Jófogás.hu statisztikáiból.
Tízből kilencen még betegség idején sem vesznek ki szabadságot, hanem inkább bemennek dolgozni.
Azt hihetnénk, hogy az apróhirdetési oldalakon számítástechnikai cikkekre és okostelefonokra vágynak a legtöbben, pedig nem!
2015-ben az internetes hirdetési piac több mint negyedét a mobilhirdetések adják majd.

Hogyan lehet megtartani a jó munkaerőt?

6841
Sok vállalatnak nincsen kerete arra, hogy fizetésemeléssel és bónuszokkal jutalmazza a kiemelkedő teljesítményt.

Optimisták a pályakezdők

6839
Jobban motiválja őket a szakmai fejlődés, mint a ranglétrán való feljebbjutás. Közel felük külföldi munkavállalást a tervez a közeljövőben.
A Magyarországon dolgozó és élő külföldieknek szóló kiadványok vizuális megjelenése teljesen megújult.

Várdy Zoltán az UNI új sales alelnöke

6830
Januártól az Universal Networks International londoni csapatát erősíti Várdy Zoltán és Hendrik McDermott.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése