TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A dinamikus innovációnak és új piacok meghódításának köszönhetően lendületes első negyedévről számolt be az Unilever. Az FMCG-szektor globális szereplője valamennyi piacon növelte forgalmát, miközben nyereségességét is javítani tudta.
Szerződést hosszabbított a TriGranit az IDS Communications Kft-vel közép- és kelet-európai médiainformációi menedzselésére. Már második éve működik együtt az ingatlanfejlesztő óriás a szolgáltatóval, aki hét ország napi több száz sajtómegjelenését egy platformon rendszerezi...

Csak a törlést fogadná el az EU

Tovább szigorítaná az Európai Unió adatvédelmi előírásait az Európai Parlament szabadságjogokkal ...

Superbrands-díjas a Mall.hu 2017-ben is

Magyarország egyik legnagyobb e-bevásárlóközpontja idén is bekerült a Superbrands-díjasok közé. ...
A Tommy Hilfiger első osztályú divatmárka és a világ egyik legnagyobb ruházati tervező vállalata ötéves, menedzselt szolgáltatásokról szóló szerződést írt alá a BT-vel. A szerződés értelmében a BT videokonferencia-szolgáltatást nyújt partnerének, amely magában foglalja az iparágban elsőként megjelenő...
A Tesco 2010-ben 1 700 új munkahelyet teremt és harminc új áruház nyílik országszerte. A Tesco Csoport árbevétele 2009-2010-es üzleti évben 8,5%-kal nőtt. A gazdasági válság okozta kihívások ellenére a magyarországi Tescónak az elmúlt évben is sikerült megfelelnie az elvárásoknak...
A bizalom a legfontosabb tényező, ami ma az országban hiányzik – fogalmazott a napokban egy olyan német üzletember, aki már 20 éve él Magyarországon. Alf Martienssen a Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klubnak adott interjújában kifejtette:

Praktikus újdonság a Millitől

183
A Milli Perfecto tejszíncsalád tavaszi újdonsága, a Milli Perfecto Tejszín spray. Mostantól az édességek, desszertek kedvelőinek a Milli ezzel a praktikusan...

A Becherovka új ízzel hódít

155
A tavasz a megújulás, a felfrissülés, az életteli pillanatok időszaka: ennek megfelelően a Jan Becher Karlovarská Becherovka vállalat új terméket fejlesztett ki több mint 200 év elteltével, Becherovka Lemond néven. Az újdonság...
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...3940414243444546474849505152 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése