TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sajtótájékoztató keretében mutatta be és dedikálta első könyvét Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője az egyik budapesti Libri könyváruházban.

Új vezető a T-Systems-nél

2249
Budafoki Róbertet lett a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, egyben a Vállalati Szolgáltatások Üzletág (T-Systems) vezetője.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...
Az Avon Products, Inc. csökkentette reklámkiadásait, ugyanakkor növelte a tanácsadói rendszerbe fektetett beruházásait 2011. első negyedévében, és 7 százalékos árbevétel növekedést ért el az előző évhez képest.
(Index) Éles fordulatot vettek a tárgyalások a felszámolás alatt álló Cerbona és egy külföldi befektető között, aki megvenné a vállalat eszközparkját és folytatná a gyártási tevékenységét.
A Beiersdorf tripla győzelmet aratott a Superbrands megmérettetésén.

Új kommunikációs menedzser az Epsonnál

2187
Az Epson Magyarországi Fióktelepének kommunikációs menedzseri pozícióját 2011. május 1-eje óta Berzeviczy Rebeka tölti be.
Idén júniustól a hazai hotelek közül csak azok használhatnak csillagokat színvonaluk jelzésére, amelyek minősítetik magukat a Magyar Szállodaszövetséggel.

3D univerzum a Sonytól

2085
Áprilistól kapható – a hazai piacon elsőként – a Sony 3D lejátszására alkalmas notebookja. A termék bevezető sajtóeseményét a Human Telex Reklámügynökség szervezte.
Április elejétől új vezetők – Juhász Attila (balra) és Humayer Balázs (jobbra) – határozzák meg a Laurel Csoport stratégiai munkáját.

Bosch: új kommunikációs munkatárs

1995
A magyarországi Bosch csoport Kommunikációs osztálya 2011. május elsejétől Hack Mónika személyében új munkatárssal bővül.
Both Johanna személyében új marketingvezető csatlakozott a VT-Soft humánügyviteli rendszerekkel foglalkozó informatikai vállalat csapatához.
Javuló finanszírozási és befektetési esélyek – előnyök, amelyek indokolttá teszik a márkaérték meghatározását és a mérlegben való szerepeltetését.

Az értékesítés fő csatornája

1959
A Germanwings átalakította weboldalát: az új honlap tervezésekor a modern megjelenés mellett az egyszerű használhatóság volt a meghatározó szempont.

Az Anderson viszi a Hell-t

1903
A Hell Energy meghívásos kommunikációs tenderén az Anderson Communications lett a győztes, amellyel az energiaital-gyártó cég tavaly óta működik együtt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4243444546474849505152535455 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése