TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem bonyolítanák

1890
Már több mint hatmillió parkolójegyet vásároltak meg mobiltelefonnal a Budapesten és még 24 városban működő lehetőséggel élve– jelentette be az Eme Zrt, a Telenor, a T-Mobile és a Vodafone. A szolgáltatók az EU direktívára reagálva úgy vélik, a mobilparkolás nem pénzforgalmi szolgáltatás.

Új vezető a Generalinál

1858
Új taggal bővült a Generali Igazgatótanácsa: Erdős Mihály felügyeli a stratégiai, kockázatkezelési és CRM, valamint marketing területet.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...
A BrandFinance elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját. Az aranyérmet a Google vitte el 44 294 milliárd dolláros márkaértékkel. Az első tíz helyezet között csak egy európai található: a brit Vodafone az 5. a sorban, mely így a világ legértékesebb telekommunikációs brandje.

Kinevezések a Kékkútinál

1809
Év elejétől Csete Noémi látja el a Kékkúti Ásványvíz Zrt. kereskedelmi igazgatói feladatait, a szakember korábban a piacvezető ásványvíz-palackozó marketing osztályát vezette. Cser Szilárd, a korábbi logisztikai és beszerzési igazgató februártól az üzemigazgatói feladatokat is átvette Kékkúton.

Új ügyvezető a UPS-nél

1765
Martin Seitz-et nevezték ki az ausztriai, svájci és magyar UPS ügyvezető igazgatójának. A 46 éves menedzser az operációs, üzletfejlesztési és támogatási feladatokért felel majd a három országban.
A megtakarítással rendelkező magyar lakosság 24 százaléka intézi pénzügyeit az interneten – olvasható az Otp Alapkezelő megbízásából készült legfrissebb reprezentatív kutatásban. A felmérésből az is kiderül, hogy a netes banki szolgáltatásokat a legnagyobb arányban a 40–49 évesek, valamint a fővárosiak használják.

Kérdezz a sikeres vállalkozóktól

1693
Öt évvel ezelőtti indulása óta még egyszer sem volt ilyen sok jelentkező a Dreher Sörgyárak Zrt. által alapított a „Jövő Fiatal Vállalkozója” pályázaton: 236-an regisztráltak 33 felsőoktatási intézményből. A Corvinus Egyetemen hatalmas érdeklődés mellett megtartott nyitóeseményen az érdeklődők első kézből kaphattak hasznos információkat, és hallhattak inspiráló siker-sztorikat neves vállalkozóktól.

Új Unilever vezér

1597
2011 elejétől Moti Keren tölti be az Unilever Közép-Európa vállalatcsoport vezérigazgatói posztját. Az új vezető  Herman Verstraetent váltja a budapesti régióközpont élén.

Új igazgató a Borosdinál

1512
Új vezetőként Dr. Sükösd Zsuzsa jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója csatlakozott a Borsodi Sörgyár menedzsmentjéhez. A szakember a klasszikus jogi feladatokon felül, a vállalati kapcsolatokban új, kommunikációs területekkel is fog foglalkozni.

Közös marketing alapokra építenek

1494
Canon Europe, digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata 2011 első félévében 18 európai országra – köztük Magyarországra – kiterjedő partnerprogramot indított, amelynek célja a vállalat jelenlétének növelése a közvetett értékesítési csatornákon, valamint egy átfogó és rugalmas platform biztosítása.

Összebútoroztak

1460
A POS Media Europe és a Célcsoport Média tulajdonosai megállapodtak a 2010 augusztusában indult akvizíciós folyamat lezárásában, melynek keretében a vevő a Célcsoport Média fennmaradó üzletrészét is megvásárolta.

A világ legnagyobb nyomdája

1442
(OTS) A globális tevékenységet folytató legnagyobb európai internetes nyomtató szolgáltató vállalat, a print24, 50 százalékos növekedést ért el 2010-ben. A cég – együttműködésben a  Heidelberger Druckmaschinen AG vállalattal – üzembe helyezte a világ legnagyobb nyomdáját.

5 csillag, 700 audiovizuális program

1411
A Qatar Airways elindította új, heti négy alkalommal közlekedő budapesti járatát. A hazánkat a Perzsa-öböllel összekötő közvetlen útvonal megnyitásától a Közel-Keletet, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térséget érintő idegenforgalom növekedését várják.
(OTS) A Cerbona Zrt. felszámolását kezdeményezte a cég igazgatósága, annak reményében, hogy mielőbb új tulajdonos kerül a vállalat élére, aki tovább működtetti a bajba jutott társaságot.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4142434445464748495051525354 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése