TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mostantól Juhász Attila irányítja a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary marketing tevékenységét.
A világ egyik legnagyobb gyógyászati cége a Nemzeti Külgazdasági Hivatal részvételével kötött stratégiai partnerséget egy magyar kft-vel.

Az E.ON napelemmel forgatott klippet a Gorillaznak

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Volt IBM vezető igazolt a Xeroxhoz

7031
Idén nyugdíjba vonul a Xeroxtól Lynn Blodgett. Az IT szakember 2010-ben Affiliated Computer Services (ACS) felvásárlása után került a piacvezető dokumentumkezelési vállalathoz, ahol a két cég egyesülése után vezette és tette meghatározó piaci szereplővé a szolgáltatási szektorban a Xerox Services üzletágat.
Kapitány István ma lépett hivatalba a Shell globális ügyvezető alelnöki pozíciójában, a londoni székhelyű, nemzetközi kiskereskedelmi hálózat élén.
Állást is ajánl a diplomásoknak: a Growww program keretében idén 250 pozícióra lehet pályázni 11 országban.
A Heineken Hungária új vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója, Pálfalvi Márta kiemelkedő eredményeket ért el korábbi munkahelyein.

Osztrák-magyar bormarketing konzultáció

6994
Kicsi, de különleges – ilyen az osztrák borkínálat a nemzetközi palettán. Nincs tömeggyártás, csak egyedi alkotások, amelyek minden igényes borlapon megtalálhatóak a világon.

Kockázati tőkepiac: pénz van, stratégia ritkán

6986
A kockázati tőkebefektetési szektor vezető szereplői adnak választ napjaink új kihívásaira a szakma legjelentősebb hazai fórumán.
A bannervakság után itt a tartalomvakság, miközben a Coca-Cola nagyot kaszált a személyre szóló palackokkal. Többek között ezt is megtudtuk a februári Marketing Konferencián.

Davos élő közvetítés

6973
Csatlakozzon a Davosban megrendezett lebilincselő vitákhoz, és legyen részese a globális kommunikáció fejlődéséről folytatott eszmecseréknek!
A Kreatív a rendszerváltást követő évtizedek húsz legmeghatározóbb kommunikációs szakembere közé választotta, mi pedig megkérdeztük, mit gondol napjaink marketingtrendjeiről.

Hamisítatlan Hajdúsági farsang

7018
Torkos péntek a debreceni Civis Delikátnál
Három tapasztalt szakember erősíti 2014 januárjától az NNG vezetői csapatát. Köztük Jim Robnett volt Chrysler-igazgató, aki az autóipari kapcsolatokért felel majd.
Magyarországon ma az alapellátásban minden második beteg magyar gyógyszerrel gyógyul. A MAGYOSZ ennél jobb arányt szeretne, ezért kampányol.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése