TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Számos sikeres eseménynek adott otthont tavaly a Groupama Aréna, ahol a futballmérkőzések mellett idén is sok rendezvény, köztük egy népszerű világsztár koncertje is várható.
Második alkalommal ismerték el Magyarország innovatív vállalatait az Üzletfejlesztési Díjjal.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...
A magyar vállalatok bizakodók a tranzakciós piac fellendülését illetően, derül ki az EY legfrissebb Tőkebizalmi Barométeréből.
Íme, a jövő év top 8 trendje.
Még mindig jellemző a félelem a munkakereséstől, de az Y generáció tagjai sokkal bátrabbak.
2013 óta folyamatosan emelkedik a cigarettacsempészet aránya hazánkban, ezért állami hatóságok bevonásával országos iparági kezdeményezés indult az illegális dohánytermékek térnyerése ellen.
Asztalosnak lenni sikk lesz – határozták el egyöntetűen a tegnapi szakmai konferencián a magyar bútor- és faipar gazdálkodó szervezetei és szövetségi vezetői.

A leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

7334
Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy 30 %-kal csökkenti a fluktuációt.
Az infokommunikációs iparág a teljes magyar gazdasági növekedést meghaladó módon képes a fejlődésre, ez a piacot érintő jó hír azonban évek óta komoly szakember hiányt is eredményez.

Egymillió euró startupoknak

7314
A startupok olimpiájának is tartott megmérettetést Magyarországon Gerendai Károly nyitja meg október 22-én.

Új marketingigazgató a Tigáznál

7310
Az 54 éves szakember az eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában.
Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a Menedzserképző Központ legújabb marketinggel foglalkozó konferenciáját kedvezményes részvételi lehetőséggel.
Egyre többen jönnek rá a szürkemarhahús valódi értékeire, köszönhetően elsősorban az őshonos állatnak, másodsorban a szerény, de ügyesen építkező marketingnek.
Pedig ez nem is vicc: az LG Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kiállításán, a szeptember 5. és 10. között Berlinben megrendezett IFA 2014 vásáron mutatta be termékpalettáját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése