TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

7334
Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy 30 %-kal csökkenti a fluktuációt.
Az infokommunikációs iparág a teljes magyar gazdasági növekedést meghaladó módon képes a fejlődésre, ez a piacot érintő jó hír azonban évek óta komoly szakember hiányt is eredményez.

Az E.ON napelemmel forgatott klippet a Gorillaznak

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Egymillió euró startupoknak

7314
A startupok olimpiájának is tartott megmérettetést Magyarországon Gerendai Károly nyitja meg október 22-én.

Új marketingigazgató a Tigáznál

7310
Az 54 éves szakember az eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában.
Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a Menedzserképző Központ legújabb marketinggel foglalkozó konferenciáját kedvezményes részvételi lehetőséggel.
Egyre többen jönnek rá a szürkemarhahús valódi értékeire, köszönhetően elsősorban az őshonos állatnak, másodsorban a szerény, de ügyesen építkező marketingnek.
Pedig ez nem is vicc: az LG Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kiállításán, a szeptember 5. és 10. között Berlinben megrendezett IFA 2014 vásáron mutatta be termékpalettáját.
Újabb hasznos marketing konferencia, amelyre olvasóink kedvezményesen juthatnak be.
A szakember szerint bőven van még mit erőteljesebben megmutatni a Canon innovációiból.

Megjelent a The World PR Report

7212
A független, integrált kommunikációs ügynökségek növekedtek a leggyorsabban a 12,5 milliárd dollár összértékűre becsült kommunikációs iparágban.
Lezárult a Mol-csoport díjnyertes nemzetközi gyakornoki programjának jelentkezési időszaka. Rekordszámú, összesen 9000 frissdiplomás pályázott a Growww 2014 keretében.

Fröccsözni készül a szakma

7159
MarketingFröccsre invitálják a marketing szakma képviselőit. A hiánypótló konferencia szakít a hagyományokkal.
A konferenciával lehetőséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődők naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről, elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. a piac meghatározó szereplőivel közösen a hazai gazdálkodók, termelők illetve a hazai termékek kilátásairól rendezett szakmai konferenciát a Vidékfejlesztési Minisztériumban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése