TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Budget Magyarország kapta a Business Excellence közönségdíját.
Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában.

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, így a társaság bázisa ...

Startupok az EFOTT-on

7700
A Magyar Nemzeti Kereskedőház olyan gyakorlati információkkal látja el a fesztiválozókat, amelyek segítenek az elindulásban.
A riport a cég tevékenységét a fenntarthatóság három aspektusából vizsgálja: környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, valamint vállalatirányítás és vállalati etika.
Az Adecco immár második alkalommal hirdette meg CEO for One Month programját, amelyben 49 ország Adecco ügyvezetői mellé kerestek fiatal tehetségeket.
A helyzet precedens nélkül áll:, vagyis az EU-ból való kilépésnek nincs ellenőrzött, kipróbált eljárási rendje, nem tudni, mi lesz a következő lépés, de azért ezekre lehet számítani.
Sokan már fel sem kapják a fejüket arra, hogy a Microsoft 26,2 milliárd dollárért hipp hopp felvásárolja a LinkedIn-t, ami mintegy háromszorosa a Nokia egykori felvásárlási árának…

Marketing-délután

7637
A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői.
A Prysmian felavatta a magyarországi befektetési stratégiájaként létrejött új gumikábel-gyártó egységét, amelyet több millió eurós befektetés során fejlesztettek.
Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amelynek ügyvezetője Karvalics Attila évente elkészíti PR és marketing trendelőrejelzését. Lássuk, mire számít a szakember a tartalommarketing területén!
Breaking: a tartalommarketinget ledönti trónjáról a marketing automatizáció. Folytatjuk Karvalics Attila előrejelzésének közlését.
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.

Mutasd a cookie-dat, és megmondom ki vagy!

7590
Ismét megrendezték a legnagyobb évindító marketing rendezvényt, a III. Magyar Marketing Fesztivált, amelyen megerősítést nyert, hogy egyre fontosabb a saját média létrehozása.
2016 elején a hírek zöme a CSOK körül forog, aminek hatása hirtelen ugrott meg az eladásra kínált új házak és lakások száma.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése