TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar szakmunkásképzés újabb diadala

7521
A WorldSkills fiatal szakemberek világversenyén 63 ország több mint 1200 versenyzője mérte össze tudását 50 versenyszámban. Magyarországot 13 szakmában 14 fiatal szakmunkás képviselte sikeresen.

A Sberbank marad

7513
Tovább folytatja magyarországi pénzügyi tevékenységét és erősíteni kívánja pozícióját a hazai pénzpiacon az orosz bank.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...
A következő két évben 1,3 milliárd forintot fordít meglévő ingatlanállománya korszerűsítésére a CPI Hungary.

Csak a tesztemen keresztül!

7479
Hazánkban a munkavállalók fele válik be, a változó tesztpiaci trendek ismerete azonban segíthet a nagy és kis szervezeteknek is.
A leleményes magyarok hamar rájöttek, hogyan juthatnak ételhez a hét utolsó napján, hiszen az online ételrendelő portálokra nem vonatkozik a boltzár.
A ma megnyílt 2015-ös Műegyetemi Állásbörze kiváló lehetőséget nyújt, a diplomás pályakezdők mellett a néhány éve már aktívan állást kereső Y generáció tagjainak is.
Ma már nem lehet kérdéses, hogy az értékesítés és a marketing hatékony együttműködése hozza az igazi profitot, ezért az intenzív közös gondolkodás – amit a Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferenciája nyújtani tud – mindenképpen hasznos.
Számos sikeres eseménynek adott otthont tavaly a Groupama Aréna, ahol a futballmérkőzések mellett idén is sok rendezvény, köztük egy népszerű világsztár koncertje is várható.
Második alkalommal ismerték el Magyarország innovatív vállalatait az Üzletfejlesztési Díjjal.
A magyar vállalatok bizakodók a tranzakciós piac fellendülését illetően, derül ki az EY legfrissebb Tőkebizalmi Barométeréből.
Íme, a jövő év top 8 trendje.
Még mindig jellemző a félelem a munkakereséstől, de az Y generáció tagjai sokkal bátrabbak.
2013 óta folyamatosan emelkedik a cigarettacsempészet aránya hazánkban, ezért állami hatóságok bevonásával országos iparági kezdeményezés indult az illegális dohánytermékek térnyerése ellen.
Asztalosnak lenni sikk lesz – határozták el egyöntetűen a tegnapi szakmai konferencián a magyar bútor- és faipar gazdálkodó szervezetei és szövetségi vezetői.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése