TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Marketing-délután

7637
A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői.
A Prysmian felavatta a magyarországi befektetési stratégiájaként létrejött új gumikábel-gyártó egységét, amelyet több millió eurós befektetés során fejlesztettek.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...
Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amelynek ügyvezetője Karvalics Attila évente elkészíti PR és marketing trendelőrejelzését. Lássuk, mire számít a szakember a tartalommarketing területén!
Breaking: a tartalommarketinget ledönti trónjáról a marketing automatizáció. Folytatjuk Karvalics Attila előrejelzésének közlését.
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.

Mutasd a cookie-dat, és megmondom ki vagy!

7590
Ismét megrendezték a legnagyobb évindító marketing rendezvényt, a III. Magyar Marketing Fesztivált, amelyen megerősítést nyert, hogy egyre fontosabb a saját média létrehozása.
2016 elején a hírek zöme a CSOK körül forog, aminek hatása hirtelen ugrott meg az eladásra kínált új házak és lakások száma.
Fűtés, hűtés, meleg víz: az utóbbi években nagymértékben megváltozott az épületgépészeti rendszerek kiválasztásának szempontrendszere.

25 éves a Bútorszövetség

7574
Műsoros, gálavacsorával egybekötött esttel és értékeléssel zárta a jubileumi évet a bútorgyártók szövetsége.
A Fiatal Vállalkozók Hetének keretein belül 2015. november 19-én ingyenes előadásokkal segítik a kreatívipar iránt érdeklődőket.

A találkozó, amiről hiba lenne lemaradni

7545
Akit érdekel, milyen irányba mutatnak a kibontakozó üzleti trendek, és ezt a legérintettebbektől szeretné megtudni, annak október 7-9. között Sárváron a helye.
Ha ezt a kérdést nemzetközi szinten tesszük fel, ahol számos ötlet megvalósulásában segített már a közösségi finanszírozás, a válasz egyértelműen igen.
Jubileumot ünnepelt a COOP pénteken Egerben, hiszen tízedik alkalommal zajlott le a Coop Rally, amelyet a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata nyert.
A 30. jubileumi Vezérigazgató Találkozó azt vizsgálja majd, milyen irányba mutatnak a kibontakozó trendek másfél évtizeddel az ezredforduló után.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése