TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

13,5 ezer tonna magyar búzából készülő Chio pálcikát, perecet, krékert Csehországtól egészen Dél-Afrikáig ropogtatják.

Tagozati vezetőt választott a DIMSZ

6501
Dely Gábor, az Allegro Group HU senior eDM és CRM specialistáját választották az Email marketing tagozat vezetőjévé.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
Az EY az összesített európai rangsorban a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után.

Éves rekordok döltek meg az online munkaerőpiacon

6483
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén.

Magyarország legjobb bankja a K&H Bank

6477
A K&H nyerte el a “Magyarország legjobb bankja” díjat az Euromoney Kiválósági Díj 2013 versenyében.

Átalakulás az online álláspiacon

6471
Tíz-tizenöt százalékos növekedés várható a netes álláspiacon az eNET kutatása szerint.
A vállalat felvásárolja a Red Bee Mediat, amivel bővül a műsorszórás-szolgáltatási kínálata is.
A több fordulós, meghívásos tenderen a One on One Kommunikáció nyerte el az egyik legnagyobb autóipari beszállító megbízását.

Modernebb és zöldebb

6457
Megszépült az Alkotás Point: az amerikai tulajdonos Heitman rekordösszeget fordított a magas szintű fejlesztésekre.

Indul az Év Szállása verseny

6445
A nyaralási szezon végéig lehet szavazni arra a szálláshelyre és településre, amelyet legszívesebben ajánlunk más utazóknak.

Nem divat a netes szállásfoglalás

6440
A magyar netezők 46%-ra nem jellemző, hogy a világhálón foglalná le a szálláshelyét- derült ki a Kutatópont felméréséből.

A magyar utazók imádják a wellnesst

6436
Az Utazok.hu a TOP100 hazai szállás című kiadványában összegyűjtötte hazánk legjobb és legnépszerűbb szállodáit.

Készpénzmentes nyár

6435
A kártyabirtokosok 91%-a nyaraláskor mindenképpen magánál tartja a plasztikkártyát, míg itthon jóval kevesebb esetben teszik ugyanezt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése