TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

TOP 10+1 marketing és PR trend

6765
Az ArvaliCom áttekinti a világ legfontosabb szakmai trendjeit, amelyekre már most érdemes figyelni.

Ismét divatba jön a nyomtatott dm

6760
Az e-mailben küldött ajánlatok gyakran levélszemétként végzik. A megoldás egy új fejlesztés, a hibridlevél lehet.

Magyar koncepció teremtheti meg a 21. századi kisvárost

A Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete téli egyetemet tart Kőszegen neves külföldi előadók részvételével. ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Retro társas az Ország Játéka

6755
A Gazdálkodj okosan! társasjáték lett az Ország Játéka. A retro mellett ugyanakkor az újdonságok is hódítanak.

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Pénzügyileg felnőttek

6745
A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba.
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.
Tízből hatan az utóbbi években előrelépést tapasztalnak a személyre szabott ügyfél-kommunikációban.

Ételrendelés á la magyar

6729
A magyarok még mindig rajonganak a pizzáért, legtöbbször ezt az ételt rendelik. Budapesten pedig a hamburgerezés a trend.
Az eddigi ötven díjazott mellett újabb öt magyarországi bejegyzésű cég vehette át az Üzleti Etikai Díjat.

Kevesen állnának saját lábra

6722
Még mindig a magyarok a legborúlátóbbak egy saját vállalkozás indításával kapcsolatban, de javult az önfoglalkoztatás megítélése.
Itt a bizonyíték arra, hogy a vásárlói adatok tudatos elemzése bevétel növekedést hoz.

A Budapest Bank az év bankja

6713
A Mastercard- év bankja 2013 verseny másik nagy nyertese az OTP Bank lett.
Az iPhone-ok ára alig változik, a többi okostelefon modell viszont pár hónap leforgása alatt is jóval olcsóbbá válhat.

Starthoz állt Az Év irodája verseny

6704
Az irodákat, irodaházakat, ingatlanpiaci szakembereket és a nagybetűs innovációt díjazzák.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése