TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég

6578
A vállalat az összesített listán a második helyet szerezte meg rögtön a Google után.

Így látják a magyarok a bankokat

6571
Hogyan vélekedünk a banki költségekről, és mit gondolunk a bankok és a kormányzat viszonyáról? Ez is kiderül a Bankmonitor.hu felméréséből.

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Egyre több a magyar zene a rádiókban

6562
Egymást követő negyedik évben produkált növekedést a rádiókban sugárzott magyar könnyűzene aránya.

Egy kézben az Euronics márkanév

6556
Kizárólagos joggal használhatja Magyarországon az Euronics márkanevet a Vöröskő Kft.

Egymilliónál is több PayPass kártya

6535
Jelentősen nőtt a kibocsátott MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ kártyák száma hazánkban.
Az alacsonyabb jövedelmű háztartások sem ezen az italfajtán spórolnak – derül ki a GfK kutatásából.
13,5 ezer tonna magyar búzából készülő Chio pálcikát, perecet, krékert Csehországtól egészen Dél-Afrikáig ropogtatják.

Tagozati vezetőt választott a DIMSZ

6501
Dely Gábor, az Allegro Group HU senior eDM és CRM specialistáját választották az Email marketing tagozat vezetőjévé.
Az EY az összesített európai rangsorban a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után.

Éves rekordok döltek meg az online munkaerőpiacon

6483
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén.

Magyarország legjobb bankja a K&H Bank

6477
A K&H nyerte el a “Magyarország legjobb bankja” díjat az Euromoney Kiválósági Díj 2013 versenyében.

Átalakulás az online álláspiacon

6471
Tíz-tizenöt százalékos növekedés várható a netes álláspiacon az eNET kutatása szerint.
A vállalat felvásárolja a Red Bee Mediat, amivel bővül a műsorszórás-szolgáltatási kínálata is.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése