TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem divat a netes szállásfoglalás

6440
A magyar netezők 46%-ra nem jellemző, hogy a világhálón foglalná le a szálláshelyét- derült ki a Kutatópont felméréséből.

A magyar utazók imádják a wellnesst

6436
Az Utazok.hu a TOP100 hazai szállás című kiadványában összegyűjtötte hazánk legjobb és legnépszerűbb szállodáit.

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...

Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a LUKOIL

Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. ...

Készpénzmentes nyár

6435
A kártyabirtokosok 91%-a nyaraláskor mindenképpen magánál tartja a plasztikkártyát, míg itthon jóval kevesebb esetben teszik ugyanezt.

A fogyasztói hűség kulcsa

6423
A hálózat teljesítménye kulcsfontosságú az előfizetői hűség és az alacsony elvándorlási arány biztosításában- derül ki az Ericsson felméréséből.
Hasznos és megbecsült munkatársnak érzik magukat a kölcsönzött munkavállalók- derült ki a Work Force Kft. felméréséből.

Új vezető a KÜRT-nél

6417
A KÜRT Zrt. Adatmentés üzletágának vezetői posztját 2013 májustól Kertész Zoltán tölti be.

Erősít a Mitte Communications

6381
Értéktudatosság, modernitás, hatékonyság: ezek határozzák meg a vállalat új arculatát.
Az okostelefon felhasználók a legtöbb időt a közösségi oldalakon töltik: egyes hálózatokban átlagosan napi 85 percet.
Nikos Kalaitzidakis Tarsoly Józsefet váltja a dunaharaszti központú cég élén, aki a jövőben az ausztriai és szlovéniai leányvállalatot vezeti.

Népszerű a kakaós tej

6355
Kedveltebb a tartós a frissnél, a legnépszerűbb íz pedig a kakaó- derül ki a Gfk felméréséből.

Ott felejtené fogsorát a szállodában?

6349
A magyar szálláshelyeken elhagyott dolgok között többek között ez is szerepel- derül ki a Szállás.hu felméréséből.

Ma már a jelöltek shoppingolnak

6347
A legjobb jelöltekért folytatott versenyben nemcsak a jelöltek, hanem a vállalatok is versenyeznek egymással. Ezt mutatja a Tesco programja is.
Gyászos képet fest a hazai non-profit szféra webes jelenléte, óriási a digitális szakadék a civilek között.
Az internetet használó felnőttek 48 százaléka fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése