TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az okostelefon felhasználók a legtöbb időt a közösségi oldalakon töltik: egyes hálózatokban átlagosan napi 85 percet.
Nikos Kalaitzidakis Tarsoly Józsefet váltja a dunaharaszti központú cég élén, aki a jövőben az ausztriai és szlovéniai leányvállalatot vezeti.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...

Népszerű a kakaós tej

6355
Kedveltebb a tartós a frissnél, a legnépszerűbb íz pedig a kakaó- derül ki a Gfk felméréséből.

Ott felejtené fogsorát a szállodában?

6349
A magyar szálláshelyeken elhagyott dolgok között többek között ez is szerepel- derül ki a Szállás.hu felméréséből.

Ma már a jelöltek shoppingolnak

6347
A legjobb jelöltekért folytatott versenyben nemcsak a jelöltek, hanem a vállalatok is versenyeznek egymással. Ezt mutatja a Tesco programja is.
Gyászos képet fest a hazai non-profit szféra webes jelenléte, óriási a digitális szakadék a civilek között.
Az internetet használó felnőttek 48 százaléka fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta.
Kereken ennyit nyerhet el londoni irodája megalapítására bármely technológiai startup vállalkozás, akár Magyarországról is.

Dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma

6308
Több erőforrást rendelnek a a Szallas.hu-hoz és a Profession.hu-hoz, hogy tartani tudják az elmúlt évek növekedési ütemét.

Zsugorodik az 1%-os torta?

6302
A felajánlások összértékének csökkenése jellemezte az utóbbi éveket. A civil szervezeteknek egyre hatékonyabban kell kommunikálniuk.
A Marketing&Média „A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” listáját továbbra is az RTL Klub feje, Dirk Gerkens vezeti.
Az egyik legnagyobb nemzetközi PR-ügynökségeket tömörítő hálózat, a Public Relations Global Network 3 új taggal bővítette lefedettségét.

Vidéken kevésbé bírják a feszültséget

6290
A budapesti idősebb marketinges férfiaknak a legkisebb a stressz-kockázatuk- derül ki az első hazai stressztérképből.
A szűnni nem akaró válság újraírja megszokott fogyasztói reflexeinket- derül ki a „Cetelem Körkép 2013” eredményeiből.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése