TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Talpra áll a globális marketing ágazat

6788
A marketing szakemberek az idén a világon mindenütt optimistábbak. A büdzsék bővülnek, elsősorban a digitális beruházásoknak köszönhetően.

A nők több ajándékot vesznek

6787
De lassabban és megfontoltabban. Idén a vásárlók kétharmada 30.000 Ft alatt fog költeni.

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

eNET: A nők többet kuponoznak

6782
Több mint kétszer annyi nő vásárol bónuszos/kuponos oldalakról, mint férfi.
A Példakép Alapítvány által életre hívott címért 50 sikeres fiatal vállalkozó versenyez.
Közeledik az év végi hajrá, a netboltokban okostelefont, tabletet vagy lapostévét veszünk, egyre többször online részletre a fa alá.

Kiosztották az idei Pegazus Díjakat

6771
Ismét 30 hazai kis- és középvállalkozást részesítettek elismerésben az immár ötödik alkalommal megrendezett Pegazus Díj alapítói.

TOP 10+1 marketing és PR trend

6765
Az ArvaliCom áttekinti a világ legfontosabb szakmai trendjeit, amelyekre már most érdemes figyelni.

Ismét divatba jön a nyomtatott dm

6760
Az e-mailben küldött ajánlatok gyakran levélszemétként végzik. A megoldás egy új fejlesztés, a hibridlevél lehet.

Retro társas az Ország Játéka

6755
A Gazdálkodj okosan! társasjáték lett az Ország Játéka. A retro mellett ugyanakkor az újdonságok is hódítanak.

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Pénzügyileg felnőttek

6745
A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba.
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.
Tízből hatan az utóbbi években előrelépést tapasztalnak a személyre szabott ügyfél-kommunikációban.

Ételrendelés á la magyar

6729
A magyarok még mindig rajonganak a pizzáért, legtöbbször ezt az ételt rendelik. Budapesten pedig a hamburgerezés a trend.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése