TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kilőtt az álláspiac ősszel

6666
A meghirdetett pozíciók és az álláskeresők számában is jelentős növekedést hozott a szeptember.
A Carat globális helyzetelemzése alapvetően pozitív, Kelet-Európában azonban nem túl fényes a helyzet. Mi lesz veled magyar reklámpiac?

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...
A vállalat nemrég döntött ügyfélszolgálati tevékenységét végző vállalatának, a Tele-Scope-nak az eladásáról.

Megújult a Multipont Program

6647
Az átalakulás eredményeképpen létrejön az ország legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói programja.
A világ legnagyobb PR partnerügynökség hálózata tovább terjeszkedik Kelet-Közép-Európában: többek között ezt is megvitatják az eseményen.

Többet költene startupokra a SAP

6639
Erősíteni szeretné jelenlétét a startup világban a SAP szoftvercég, ennek érdekében megnövelte kockázati tőkelalapját.

A kirowski Isobar nyerte a Bunge-tendert

6638
Az ügynökség kezeli a Bunge kommunikációs tevékenységét, miután megnyerték az étolajat és margarinokat is gyártó vállalat tenderét.
A nők és az idősebb korosztály képviselői vesznek inkább könyvet a kezükbe- derül ki a Bookon.hu és a KutatóCentrum kutatásából.
A cég finanszírozását biztosítja, a gazdasági igazgatóságot irányítja, és a többi igazgatóság munkáját koordinálja majd a szakember.

Termékmenedzsert igazolt a Szallas.hu

6629
A szakember feladata a Szallasguru.hu diszkontáras közvetítői oldal piaci megerősítésére és markánsabb, önálló márka felépítése.

Gazdát cserélt a Juventus Rádió

6617
A jelenlegi menedzsmenttel és az adásmenet minimális változtatásával folytatják.

Best of Call Centers

6614
A GfK Hungária újra díjazta a kiváló telefonos és online ügyfélszolgálatokat. Idén is szoros eredmények születtek.
A közösségi hálózati és a mobilintegráció, a szállítási opciók és a rugalmas visszaküldési lehetőségek is befolyásolják a neten vásárlókat.
Idén többen rendelkeznek a civilek javára, de még mindig csak közel minden második ember ajánlja fel az 1%-ot.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése