TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tagozati vezetőt választott a DIMSZ

6501
Dely Gábor, az Allegro Group HU senior eDM és CRM specialistáját választották az Email marketing tagozat vezetőjévé.
Az EY az összesített európai rangsorban a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Éves rekordok döltek meg az online munkaerőpiacon

6483
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén.

Magyarország legjobb bankja a K&H Bank

6477
A K&H nyerte el a “Magyarország legjobb bankja” díjat az Euromoney Kiválósági Díj 2013 versenyében.

Átalakulás az online álláspiacon

6471
Tíz-tizenöt százalékos növekedés várható a netes álláspiacon az eNET kutatása szerint.
A vállalat felvásárolja a Red Bee Mediat, amivel bővül a műsorszórás-szolgáltatási kínálata is.
A több fordulós, meghívásos tenderen a One on One Kommunikáció nyerte el az egyik legnagyobb autóipari beszállító megbízását.

Modernebb és zöldebb

6457
Megszépült az Alkotás Point: az amerikai tulajdonos Heitman rekordösszeget fordított a magas szintű fejlesztésekre.

Indul az Év Szállása verseny

6445
A nyaralási szezon végéig lehet szavazni arra a szálláshelyre és településre, amelyet legszívesebben ajánlunk más utazóknak.

Nem divat a netes szállásfoglalás

6440
A magyar netezők 46%-ra nem jellemző, hogy a világhálón foglalná le a szálláshelyét- derült ki a Kutatópont felméréséből.

A magyar utazók imádják a wellnesst

6436
Az Utazok.hu a TOP100 hazai szállás című kiadványában összegyűjtötte hazánk legjobb és legnépszerűbb szállodáit.

Készpénzmentes nyár

6435
A kártyabirtokosok 91%-a nyaraláskor mindenképpen magánál tartja a plasztikkártyát, míg itthon jóval kevesebb esetben teszik ugyanezt.

A fogyasztói hűség kulcsa

6423
A hálózat teljesítménye kulcsfontosságú az előfizetői hűség és az alacsony elvándorlási arány biztosításában- derül ki az Ericsson felméréséből.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése