TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A nők és az idősebb korosztály képviselői vesznek inkább könyvet a kezükbe- derül ki a Bookon.hu és a KutatóCentrum kutatásából.
A cég finanszírozását biztosítja, a gazdasági igazgatóságot irányítja, és a többi igazgatóság munkáját koordinálja majd a szakember.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Termékmenedzsert igazolt a Szallas.hu

6629
A szakember feladata a Szallasguru.hu diszkontáras közvetítői oldal piaci megerősítésére és markánsabb, önálló márka felépítése.

Gazdát cserélt a Juventus Rádió

6617
A jelenlegi menedzsmenttel és az adásmenet minimális változtatásával folytatják.

Best of Call Centers

6614
A GfK Hungária újra díjazta a kiváló telefonos és online ügyfélszolgálatokat. Idén is szoros eredmények születtek.
A közösségi hálózati és a mobilintegráció, a szállítási opciók és a rugalmas visszaküldési lehetőségek is befolyásolják a neten vásárlókat.
Idén többen rendelkeznek a civilek javára, de még mindig csak közel minden második ember ajánlja fel az 1%-ot.

Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég

6578
A vállalat az összesített listán a második helyet szerezte meg rögtön a Google után.

Így látják a magyarok a bankokat

6571
Hogyan vélekedünk a banki költségekről, és mit gondolunk a bankok és a kormányzat viszonyáról? Ez is kiderül a Bankmonitor.hu felméréséből.

Egyre több a magyar zene a rádiókban

6562
Egymást követő negyedik évben produkált növekedést a rádiókban sugárzott magyar könnyűzene aránya.

Egy kézben az Euronics márkanév

6556
Kizárólagos joggal használhatja Magyarországon az Euronics márkanevet a Vöröskő Kft.

Egymilliónál is több PayPass kártya

6535
Jelentősen nőtt a kibocsátott MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ kártyák száma hazánkban.
Az alacsonyabb jövedelmű háztartások sem ezen az italfajtán spórolnak – derül ki a GfK kutatásából.
13,5 ezer tonna magyar búzából készülő Chio pálcikát, perecet, krékert Csehországtól egészen Dél-Afrikáig ropogtatják.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése