TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Gazdát cserélt a Juventus Rádió

6617
A jelenlegi menedzsmenttel és az adásmenet minimális változtatásával folytatják.

Best of Call Centers

6614
A GfK Hungária újra díjazta a kiváló telefonos és online ügyfélszolgálatokat. Idén is szoros eredmények születtek.

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...
A közösségi hálózati és a mobilintegráció, a szállítási opciók és a rugalmas visszaküldési lehetőségek is befolyásolják a neten vásárlókat.
Idén többen rendelkeznek a civilek javára, de még mindig csak közel minden második ember ajánlja fel az 1%-ot.

Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég

6578
A vállalat az összesített listán a második helyet szerezte meg rögtön a Google után.

Így látják a magyarok a bankokat

6571
Hogyan vélekedünk a banki költségekről, és mit gondolunk a bankok és a kormányzat viszonyáról? Ez is kiderül a Bankmonitor.hu felméréséből.

Egyre több a magyar zene a rádiókban

6562
Egymást követő negyedik évben produkált növekedést a rádiókban sugárzott magyar könnyűzene aránya.

Egy kézben az Euronics márkanév

6556
Kizárólagos joggal használhatja Magyarországon az Euronics márkanevet a Vöröskő Kft.

Egymilliónál is több PayPass kártya

6535
Jelentősen nőtt a kibocsátott MasterCard® PayPass™ és Maestro® PayPass™ kártyák száma hazánkban.
Az alacsonyabb jövedelmű háztartások sem ezen az italfajtán spórolnak – derül ki a GfK kutatásából.
13,5 ezer tonna magyar búzából készülő Chio pálcikát, perecet, krékert Csehországtól egészen Dél-Afrikáig ropogtatják.

Tagozati vezetőt választott a DIMSZ

6501
Dely Gábor, az Allegro Group HU senior eDM és CRM specialistáját választották az Email marketing tagozat vezetőjévé.
Az EY az összesített európai rangsorban a harmadik helyet szerezte meg a Google és az Apple után.

Éves rekordok döltek meg az online munkaerőpiacon

6483
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése