TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ételrendelés á la magyar

6729
A magyarok még mindig rajonganak a pizzáért, legtöbbször ezt az ételt rendelik. Budapesten pedig a hamburgerezés a trend.
Az eddigi ötven díjazott mellett újabb öt magyarországi bejegyzésű cég vehette át az Üzleti Etikai Díjat.

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, így a társaság bázisa ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Kevesen állnának saját lábra

6722
Még mindig a magyarok a legborúlátóbbak egy saját vállalkozás indításával kapcsolatban, de javult az önfoglalkoztatás megítélése.
Itt a bizonyíték arra, hogy a vásárlói adatok tudatos elemzése bevétel növekedést hoz.

A Budapest Bank az év bankja

6713
A Mastercard- év bankja 2013 verseny másik nagy nyertese az OTP Bank lett.
Az iPhone-ok ára alig változik, a többi okostelefon modell viszont pár hónap leforgása alatt is jóval olcsóbbá válhat.

Starthoz állt Az Év irodája verseny

6704
Az irodákat, irodaházakat, ingatlanpiaci szakembereket és a nagybetűs innovációt díjazzák.

Kell a kényeztető vásárlás?

6700
A fogyasztók többsége alapvető szükségletnek tartja, hogy rendszeresen meglepje magát valamilyen aprósággal.
Az innováció ösztönzése, kereskedelmi hasznosítása és a szellemi tulajdon védelme iránti elkötelezettségéért részesült az elismerésben.

Fókuszban a hazai contact center piac

6687
Még több információ az ügyfélszolgálati piac változásairól, humán-erőforrás összetételéről, üzleti trendjeiről.
A médiavállalat az elsők között vezet be "real-time bidding" hirdetési platformot a magyar piacon.

A Legjobb Munkahelyek

6680
Emberközpontú vezetés, vonzó és hiteles vállalati kép, teljesítményarányos elismerés- ezek a jellemzőik. De ki érdemelte ki a rangos elismerést?
A mostani karácsonyi céges ajándékozási szezonban tovább csökkennek és főleg kisebb összegűek a megrendelések.
Az egyesült királysági vevők csaknem 95%-a rendelkezik hűségkártyával.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése