TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ legnagyobb utazási oldalának hirdetési felületeit.
Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban 2017 januárjától.

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...
Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.
A vonzó belgiumi, brüsszeli célállomások, illetve a kiépített afrikai hálózat erősítik majd a Lufthansa és a Eurowings Csoport piaci pozícióját.
Európai viszonylatban hazánkban használják legkevésbé az ügyfélkapcsolat menedzselésére szolgáló informatikai megoldásokat a mikro-, kis- és középvállalkozások.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.
Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.

A jövő reménységét keresi a FIVOSZ

7788
Az Országos Fiatal Vállalkozói Díj győztese 500.000 forint értékű ügyvédi munkát és tengerentúli utazást kap.
Számos globális kihívásra a vegyipar adhat választ, így igen fontos, hogy minél több és jobban képzett vegyész, természettudós kerüljön a munkaerőpiacra.
A magyarok átlagosan 11-12 napot vesznek ki a nyáron, ami az átlagos összes évi szabadságnak a 40 százalékát teszi ki, derült ki a Profession kutatásából.

Pörög a logisztikai ingatlanpiac

7716
A Prologis ismertette a kelet-közép-európai régióban elért második negyedéves eredményeit, aemlyből kiderül, hogy 94,8 százalékos a bérbe adottsági szintjük.
A Budget Magyarország kapta a Business Excellence közönségdíját.
Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában.

Startupok az EFOTT-on

7700
A Magyar Nemzeti Kereskedőház olyan gyakorlati információkkal látja el a fesztiválozókat, amelyek segítenek az elindulásban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése