TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2015-ben az internetes hirdetési piac több mint negyedét a mobilhirdetések adják majd.

Hogyan lehet megtartani a jó munkaerőt?

6841
Sok vállalatnak nincsen kerete arra, hogy fizetésemeléssel és bónuszokkal jutalmazza a kiemelkedő teljesítményt.

Shortlistes a Souldrops

A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán. ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Optimisták a pályakezdők

6839
Jobban motiválja őket a szakmai fejlődés, mint a ranglétrán való feljebbjutás. Közel felük külföldi munkavállalást a tervez a közeljövőben.
A Magyarországon dolgozó és élő külföldieknek szóló kiadványok vizuális megjelenése teljesen megújult.

Várdy Zoltán az UNI új sales alelnöke

6830
Januártól az Universal Networks International londoni csapatát erősíti Várdy Zoltán és Hendrik McDermott.

Új iPad alkalmazás a KLM-től

6829
Egy olyan iPad alkalmazást dobtak piacra, amely felhasználóbarát funkciói mellett egyedi, háromdimenziós dizájnja miatt is különleges.

Kiegyenlítődött a nemek harca a neten

6827
A korábbi évek során az online világban uralkodó "férfi dominancia" mind itthon, mind az Eu-ban szinte teljesen eltűnt.

Kormányzati tendert nyert a Vodafone

6825
A Vodafone több száz állami intézmény számára biztosíthatja a mobilszolgáltatást 2 éven keresztül.

Apróságok kerülnek a fa alá

6809
Az illatszerek, könyvek és ruhák mellett a kisebb elektronikai készülékek hódítanak majd idén karácsonykor.

Rutin a nethasználat az EU-ban

6805
Tízből hat ember naponta használja a netet az Európai Unióban. Hollandiában a legmagasabb az elérés.
Idén a legtöbben laptopot, táblagépet, játékkonzolt, óriási okostelefont vagy átalakítható notebookot szeretnének a fa alá.
Olyan mobilfizetési szolgáltatás indul, ahol a fizetési adatokat, eddig egyedülálló módon a telefon belső memóriájában őrzik.
Megtörtént a Libri Könyvkereskedelmi Kft. és a Shopline-webáruház Nyrt. cégcsoportjainak tervezett összefonódása.

Talpra áll a globális marketing ágazat

6788
A marketing szakemberek az idén a világon mindenütt optimistábbak. A büdzsék bővülnek, elsősorban a digitális beruházásoknak köszönhetően.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése