TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Itt a bizonyíték arra, hogy a vásárlói adatok tudatos elemzése bevétel növekedést hoz.

A Budapest Bank az év bankja

6713
A Mastercard- év bankja 2013 verseny másik nagy nyertese az OTP Bank lett.

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...
Az iPhone-ok ára alig változik, a többi okostelefon modell viszont pár hónap leforgása alatt is jóval olcsóbbá válhat.

Starthoz állt Az Év irodája verseny

6704
Az irodákat, irodaházakat, ingatlanpiaci szakembereket és a nagybetűs innovációt díjazzák.

Kell a kényeztető vásárlás?

6700
A fogyasztók többsége alapvető szükségletnek tartja, hogy rendszeresen meglepje magát valamilyen aprósággal.
Az innováció ösztönzése, kereskedelmi hasznosítása és a szellemi tulajdon védelme iránti elkötelezettségéért részesült az elismerésben.

Fókuszban a hazai contact center piac

6687
Még több információ az ügyfélszolgálati piac változásairól, humán-erőforrás összetételéről, üzleti trendjeiről.
A médiavállalat az elsők között vezet be "real-time bidding" hirdetési platformot a magyar piacon.

A Legjobb Munkahelyek

6680
Emberközpontú vezetés, vonzó és hiteles vállalati kép, teljesítményarányos elismerés- ezek a jellemzőik. De ki érdemelte ki a rangos elismerést?
A mostani karácsonyi céges ajándékozási szezonban tovább csökkennek és főleg kisebb összegűek a megrendelések.
Az egyesült királysági vevők csaknem 95%-a rendelkezik hűségkártyával.

Kilőtt az álláspiac ősszel

6666
A meghirdetett pozíciók és az álláskeresők számában is jelentős növekedést hozott a szeptember.
A Carat globális helyzetelemzése alapvetően pozitív, Kelet-Európában azonban nem túl fényes a helyzet. Mi lesz veled magyar reklámpiac?
A vállalat nemrég döntött ügyfélszolgálati tevékenységét végző vállalatának, a Tele-Scope-nak az eladásáról.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése