TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A médiavállalat az elsők között vezet be "real-time bidding" hirdetési platformot a magyar piacon.

A Legjobb Munkahelyek

6680
Emberközpontú vezetés, vonzó és hiteles vállalati kép, teljesítményarányos elismerés- ezek a jellemzőik. De ki érdemelte ki a rangos elismerést?

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...
A mostani karácsonyi céges ajándékozási szezonban tovább csökkennek és főleg kisebb összegűek a megrendelések.
Az egyesült királysági vevők csaknem 95%-a rendelkezik hűségkártyával.

Kilőtt az álláspiac ősszel

6666
A meghirdetett pozíciók és az álláskeresők számában is jelentős növekedést hozott a szeptember.
A Carat globális helyzetelemzése alapvetően pozitív, Kelet-Európában azonban nem túl fényes a helyzet. Mi lesz veled magyar reklámpiac?
A vállalat nemrég döntött ügyfélszolgálati tevékenységét végző vállalatának, a Tele-Scope-nak az eladásáról.

Megújult a Multipont Program

6647
Az átalakulás eredményeképpen létrejön az ország legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói programja.
A világ legnagyobb PR partnerügynökség hálózata tovább terjeszkedik Kelet-Közép-Európában: többek között ezt is megvitatják az eseményen.

Többet költene startupokra a SAP

6639
Erősíteni szeretné jelenlétét a startup világban a SAP szoftvercég, ennek érdekében megnövelte kockázati tőkelalapját.

A kirowski Isobar nyerte a Bunge-tendert

6638
Az ügynökség kezeli a Bunge kommunikációs tevékenységét, miután megnyerték az étolajat és margarinokat is gyártó vállalat tenderét.
A nők és az idősebb korosztály képviselői vesznek inkább könyvet a kezükbe- derül ki a Bookon.hu és a KutatóCentrum kutatásából.
A cég finanszírozását biztosítja, a gazdasági igazgatóságot irányítja, és a többi igazgatóság munkáját koordinálja majd a szakember.

Termékmenedzsert igazolt a Szallas.hu

6629
A szakember feladata a Szallasguru.hu diszkontáras közvetítői oldal piaci megerősítésére és markánsabb, önálló márka felépítése.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése