TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

eNET: A nők többet kuponoznak

6782
Több mint kétszer annyi nő vásárol bónuszos/kuponos oldalakról, mint férfi.
A Példakép Alapítvány által életre hívott címért 50 sikeres fiatal vállalkozó versenyez.

A női foci legjava az Eurosporton

Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán. ...

Megjelent a Budapest Design Map

Megjelent a Budapest Design Map, a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes ...
Közeledik az év végi hajrá, a netboltokban okostelefont, tabletet vagy lapostévét veszünk, egyre többször online részletre a fa alá.

Kiosztották az idei Pegazus Díjakat

6771
Ismét 30 hazai kis- és középvállalkozást részesítettek elismerésben az immár ötödik alkalommal megrendezett Pegazus Díj alapítói.

TOP 10+1 marketing és PR trend

6765
Az ArvaliCom áttekinti a világ legfontosabb szakmai trendjeit, amelyekre már most érdemes figyelni.

Ismét divatba jön a nyomtatott dm

6760
Az e-mailben küldött ajánlatok gyakran levélszemétként végzik. A megoldás egy új fejlesztés, a hibridlevél lehet.

Retro társas az Ország Játéka

6755
A Gazdálkodj okosan! társasjáték lett az Ország Játéka. A retro mellett ugyanakkor az újdonságok is hódítanak.

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Pénzügyileg felnőttek

6745
A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba.
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.
Tízből hatan az utóbbi években előrelépést tapasztalnak a személyre szabott ügyfél-kommunikációban.

Ételrendelés á la magyar

6729
A magyarok még mindig rajonganak a pizzáért, legtöbbször ezt az ételt rendelik. Budapesten pedig a hamburgerezés a trend.
Az eddigi ötven díjazott mellett újabb öt magyarországi bejegyzésű cég vehette át az Üzleti Etikai Díjat.

Kevesen állnának saját lábra

6722
Még mindig a magyarok a legborúlátóbbak egy saját vállalkozás indításával kapcsolatban, de javult az önfoglalkoztatás megítélése.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése