TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

TOP 10+1 marketing és PR trend

6765
Az ArvaliCom áttekinti a világ legfontosabb szakmai trendjeit, amelyekre már most érdemes figyelni.

Ismét divatba jön a nyomtatott dm

6760
Az e-mailben küldött ajánlatok gyakran levélszemétként végzik. A megoldás egy új fejlesztés, a hibridlevél lehet.

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Retro társas az Ország Játéka

6755
A Gazdálkodj okosan! társasjáték lett az Ország Játéka. A retro mellett ugyanakkor az újdonságok is hódítanak.

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Pénzügyileg felnőttek

6745
A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba.
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.
Tízből hatan az utóbbi években előrelépést tapasztalnak a személyre szabott ügyfél-kommunikációban.

Ételrendelés á la magyar

6729
A magyarok még mindig rajonganak a pizzáért, legtöbbször ezt az ételt rendelik. Budapesten pedig a hamburgerezés a trend.
Az eddigi ötven díjazott mellett újabb öt magyarországi bejegyzésű cég vehette át az Üzleti Etikai Díjat.

Kevesen állnának saját lábra

6722
Még mindig a magyarok a legborúlátóbbak egy saját vállalkozás indításával kapcsolatban, de javult az önfoglalkoztatás megítélése.
Itt a bizonyíték arra, hogy a vásárlói adatok tudatos elemzése bevétel növekedést hoz.

A Budapest Bank az év bankja

6713
A Mastercard- év bankja 2013 verseny másik nagy nyertese az OTP Bank lett.
Az iPhone-ok ára alig változik, a többi okostelefon modell viszont pár hónap leforgása alatt is jóval olcsóbbá válhat.

Starthoz állt Az Év irodája verseny

6704
Az irodákat, irodaházakat, ingatlanpiaci szakembereket és a nagybetűs innovációt díjazzák.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése