TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Pénzügyileg felnőttek

6745
A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba.

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.
Tízből hatan az utóbbi években előrelépést tapasztalnak a személyre szabott ügyfél-kommunikációban.

Ételrendelés á la magyar

6729
A magyarok még mindig rajonganak a pizzáért, legtöbbször ezt az ételt rendelik. Budapesten pedig a hamburgerezés a trend.
Az eddigi ötven díjazott mellett újabb öt magyarországi bejegyzésű cég vehette át az Üzleti Etikai Díjat.

Kevesen állnának saját lábra

6722
Még mindig a magyarok a legborúlátóbbak egy saját vállalkozás indításával kapcsolatban, de javult az önfoglalkoztatás megítélése.
Itt a bizonyíték arra, hogy a vásárlói adatok tudatos elemzése bevétel növekedést hoz.

A Budapest Bank az év bankja

6713
A Mastercard- év bankja 2013 verseny másik nagy nyertese az OTP Bank lett.
Az iPhone-ok ára alig változik, a többi okostelefon modell viszont pár hónap leforgása alatt is jóval olcsóbbá válhat.

Starthoz állt Az Év irodája verseny

6704
Az irodákat, irodaházakat, ingatlanpiaci szakembereket és a nagybetűs innovációt díjazzák.

Kell a kényeztető vásárlás?

6700
A fogyasztók többsége alapvető szükségletnek tartja, hogy rendszeresen meglepje magát valamilyen aprósággal.
Az innováció ösztönzése, kereskedelmi hasznosítása és a szellemi tulajdon védelme iránti elkötelezettségéért részesült az elismerésben.

Fókuszban a hazai contact center piac

6687
Még több információ az ügyfélszolgálati piac változásairól, humán-erőforrás összetételéről, üzleti trendjeiről.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése