TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Davos élő közvetítés

6973
Csatlakozzon a Davosban megrendezett lebilincselő vitákhoz, és legyen részese a globális kommunikáció fejlődéséről folytatott eszmecseréknek!
A Kreatív a rendszerváltást követő évtizedek húsz legmeghatározóbb kommunikációs szakembere közé választotta, mi pedig megkérdeztük, mit gondol napjaink marketingtrendjeiről.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Hamisítatlan Hajdúsági farsang

7018
Torkos péntek a debreceni Civis Delikátnál
Három tapasztalt szakember erősíti 2014 januárjától az NNG vezetői csapatát. Köztük Jim Robnett volt Chrysler-igazgató, aki az autóipari kapcsolatokért felel majd.
Magyarországon ma az alapellátásban minden második beteg magyar gyógyszerrel gyógyul. A MAGYOSZ ennél jobb arányt szeretne, ezért kampányol.

Marketingtrendek 2014-re

6910
Az I. Magyar Marketing Fesztiválon 600 kis- és középvállalkozás vezetője, marketing döntéshozója vett részt a múlt héten.
A Reader’s Digest Kiadótól igazolt a direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló társaság.

A turizmus legjobbjai 2013-ban

6908
A turisztikai szakemberek és szervezetek február 1-jén, a hagyományos turisztikai díjátadó gálán és évadnyitó fogadáson vehették át elismeréseiket a szakmai szervezetektől.
A Diák- és Vállalkozásfejlesztési Központ egyedülálló közép-kelet európai női startup versenyéhez keresi a régió legismertebb startup arcait.

Nem csak az autó színe érdekli a nőket

6887
A hölgyek többsége beleszól az autóvásárlással kapcsolatos egyéb részletekbe is. Különösen 40 éves kor felett.

Kihívás a hagyományos cégeknek az e-biznisz

6874
Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?
Értékesítőként, szerelőként és pénzügyi tanácsadóként a legkönnyebb elhelyezkedni Magyarországon – derül ki a Jófogás.hu statisztikáiból.
Tízből kilencen még betegség idején sem vesznek ki szabadságot, hanem inkább bemennek dolgozni.
Azt hihetnénk, hogy az apróhirdetési oldalakon számítástechnikai cikkekre és okostelefonokra vágynak a legtöbben, pedig nem!
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése