TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Liget Budapest Projekt

8242
Csaknem 150 év után kap méltó otthont az ország páratlan etnográfiai gyűjteménye.
2017. november 16-án a budapesti Aquaworld Élményfürdő is csatlakozott a hazai, 5 csillagos fürdők táborához. A 2014-ben létrehozott nemzeti tanúsító védjegyrendszer célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a minőséget képviselő szolgáltatókra, akik a magyar turizmus versenyképességének erősítése szempontjából kiemelt szerepet töltenek be.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Shortlistes a Souldrops

8223
A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán.
A Drehernél a hosszú távú munkaerő-stratégiában, ugyanakkor a megkülönböztető, interaktív és élményalapú toborzásban látják a megoldást.

A csináld magad marketing halála

8196
Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expón tartott előadásában a múlt héten.
Bár egy helyet rontott, de a teljes média- és reklámköltés 14%-os növekedése és a hazai online szegmens töretlen bővülése idén is dobogós helyre repítette Magyarországot a közép-kelet-európai országok reklámpiaci rangsorában. A ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból – amit a térség legnagyobb független kommunikációs ügynökséghálózata, a weCAN szakemberei állítottak össze – kiderül továbbá, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan, Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.
Csaknem egymilliárd forintnak megfelelő kockázati tőkét oszt szét a Microsoft Európa, Észak-Amerika és Izrael mesterséges intelligenciában utazó legjobb startupjai között. A megmérettetéssel az informatikai óriás célja az, hogy közelebb hozza a felhasználókhoz a mesterséges intelligenciát.

Vásárlás helyett egyre inkább bérlünk

8173
Noha hosszú generációk óta a saját tulajdon és a megtakarítások felhalmozása jelentette a biztos pontot, manapság átalakulóban van ez a szemlélet. Úgy tűnik, a fiatalabb generáció már egyre inkább bérel, ugyanakkor a különböző konstrukciók lehetőségeivel kapcsolatban még vannak „homályos” foltok.
Miközben a kormány célul tűzte ki, hogy 2020-ig 5%-kal növelje a közép- és időskorúak foglalkoztatottságának mértékét, az álláskeresők tapasztalatai mást mutatnak. A munkaadói sztereotípiák leküzdése, és a munkavállalói oldal felkészültségének erősítése céljával jött létre a Restart-Up közösségi program, számos nagyvállalati támogatóval.

Új vezető a Deloitte-nál

8157
Dorgai László júliusban a technológiai és digitális üzletág vezetőjeként csatlakozott a Deloitte Magyarország csapatához.
Ügyfélélmény. Egyre többször találkozunk vele, lassan bekúszik a mindennapi vállalati kultúrába. Aki nem is tudja, mit jelent valójában, az is hallott róla, kíváncsi rá. De vajon tényleg ennyire fontos? Tolnai Ákos, az egyetlen Magyarországon élő CCXP szakértő mesél erről.

Az ABB felvásárolja a GE Industrial Solutionst

8145
Erősödik a cég vezető szerepe a villamos energetikai rendszerek szegmensben.
Az Evomedia értékesíti 2018. január elsejétől a New Wave Media Group Zrt. digitális termékeit is, így létrejön Magyarország legnagyobb elérésű, önálló online sales house-a.
A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát hozva ezzel létre.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése