TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mire vágynak a magyar fizikai munkavállalók és mit tesznek a munkavállalói élményért a munkaadók?
Mintegy 4 ezerrel több új lakás építését tervezik a fővárosban, mint egy éve. Vidéken fele annyiba kerülnek az új építésű ingatlanok, mint a fővárosban.

18 milliót gyűjtött a Swimathon 2018

Lezárult a Ferencvárosi Közösségi Alapítvány által szervezett Swimathon 4 hetes adománygyűjtő ...

Idén még sportosabb lesz az EFOTT!

A fesztiválra Budapestről és Székesfehérvárról is indítanak közös tekerést. ...
Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő, amely a szülők, pedagógusok és a gyerekek figyelmét hívja fel a pénzügyi ismeretek szükségességére.
Akár 30 százalékos, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozások számára az új digitális technológiák alkalmazása. A Deloitte felmérése szerint azonban a rövid távú stratégiákat alkalmazó cégek közel kétharmada még a mérsékelt költségcsökkentési céljait sem tudta elérni.
Az anyukám a CIB Bankban dolgozik és számítógépen „izéli az izéket”, hogy segíthessen a néniknek és bácsiknak házhoz jutni – hangzik el a cég legújabb munkaerő-toborzó videójában.

Zöld kezdeményezések az ALDI-nál

8303
Tavaly tavasszal hirdette meg az ALDI Magyarország faültetési pályázatát hazai általános iskolák számára: a nyertes intézményekben tanuló diákok immár maguk is figyelemmel kísérhetik az udvarukon cseperedő fák és bokrok életútját. A kezdeményezés a diszkont áruházlánc fenntarthatóság iránti elkötelezettségeinek részét képezi.
Erik Slooten személyében 2018. január 8-tól új ügyvezető igazgató irányításával folytatódhat tovább Magyarország legnagyobb ICT-munkaadójának a növekedése. Az 5 hazai városban immár több mint 4500 főt foglalkoztató IT Services Hungary (ITSH) új vezetője az írországi eir Group éléről érkezik Magyarországra, és veszi át a tavaly leköszönt Chris Wilson pozícióját.

Startupokat toboroz a K&H

8292
A K&H fenntarthatósági stratégiájának része a vállalkozásösztönzés. Ezért a pénzintézet több mint 30 éves szakmai hátterével most olyan segítséget nyújt a hazai startupok számára, amely a legkritikusabb pillanatban a legnagyobbat lendítheti rajtuk. Ezt a célt tűzte maga elé a Start it @K&H inkubátorprogram, amely az ingyenes vállalkozói infrastruktúra mellett folyamatos képzést, dedikált iparági mentorokat és nemzetközi kapcsolatrendszert kínál a startupok igényeihez igazodóan, velük együtt gondolkodva. A programban való részvételre február 10-ig, a www.khstartit.hu oldalon jelentkezhetnek a startupok.
A kedvező időjárásnak, változatos gasztronómiai és kézműves kínálatnak és az európai turisztikai elismerésnek köszönhetően minden eddiginél nagyobb volt az érdeklődés a bazilika előtt hetedik alkalommal megrendezett karácsonyi vásár iránt.

Fenntarthatósági díjat kapott a COOP

8272
Rangos, nemzetközi Global Sustainability Leadership Awards elismerést nyert el nemrégiben a COOP, amelyet október végén hirdettek ki Dubaiban a Word Sustainability Congress eseményen. A díjat Magyarországon ünnepélyes keretek között, a CO-OP Hungary Zrt. múlt hét keddi igazgatósági ülésén adta át az üzletlánc számára a Word Sustainability Congress hazai partnere, a BrandTrend. A fenntarthatóság nem divatos újdonság a COOP számára, hiszen működését az elmúlt évtizedek során mindig az a hosszú távú gondolkodás jellemezte, amely egyaránt jelenti a vállalat környezeti, gazdasági és társadalmi felelősségvállalását.
Összegyűjtöttük a legjellemzőbb pénzügyi fogadalmakat, és ötleteket is adunk azok megvalósításához.
A munkaerőhiány nem várt hatása, hogy egyre nehezebb karácsony és szilveszter között munkára ösztönözni a munkavállalókat. Az Y és Z generációt pedig szinte lehetetlen.
A cégek számára komoly kihívást jelent a felkészülés, azonban jelentős üzleti előnyöket is hozhat az átállás az új adatkezelési gyakorlatra.
2017 novemberétől Alena Mazaniková váltotta Vörös Szilárdot a HEINEKEN Hungária Zrt. pénzügyi igazgatói posztján. A leköszönő pénzügyi igazgató a vállalatcsoporton belül, külföldön folytatja karrierjét.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése