TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Roland Berger ‘Digitális egyenjogúság” című tanulmánya arra keresi a választ, hogy a digitalizáció, hogyan tud hozzájárulni a munkahelyen a női egyenjogúsághoz.
Az elmúlt néhány évben a hazai projektmenedzsment kultúra presztízse ugrásszerűen megnőtt, a nemzetközi tendenciákkal azonban még mindig nehéz lépést tartani.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...
Váradi J. József, Árvai Péter és Beck György lettek Menedzserek Országos Szövetségének díjazottai.

Új igazgatósági elnök a Shell élén

7889
2017. február eleje óta Bujdosó Andrea tölti be a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöki pozícióját.
Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből.
Az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ legnagyobb utazási oldalának hirdetési felületeit.
Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban 2017 januárjától.
Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.
A vonzó belgiumi, brüsszeli célállomások, illetve a kiépített afrikai hálózat erősítik majd a Lufthansa és a Eurowings Csoport piaci pozícióját.
Európai viszonylatban hazánkban használják legkevésbé az ügyfélkapcsolat menedzselésére szolgáló informatikai megoldásokat a mikro-, kis- és középvállalkozások.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.
Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.

A jövő reménységét keresi a FIVOSZ

7788
Az Országos Fiatal Vállalkozói Díj győztese 500.000 forint értékű ügyvédi munkát és tengerentúli utazást kap.
Számos globális kihívásra a vegyipar adhat választ, így igen fontos, hogy minél több és jobban képzett vegyész, természettudós kerüljön a munkaerőpiacra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése