TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az egyik tavalyi sikeres pályázó 14 év kihagyás után és 4 gyermek nevelése mellett tudta folytatni karrierjét.
Az Akadémia Kiadó gondozásában minap megjelent a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban.

A Számi vér nyerte a 24. Titanic Nemzetközi Filmfesztivált

A svéd Amanda Kernell lenyűgöző elsőfilmes alkotása, a Számi vér nyerte az idei Titanic Hullámtörők-díját. ...

Az LG fényárba borította a Milano Design Weeket

A jövő érzékei című kiállítás egy nagyméretű fényinstalláció, amely az LG emberközpontú innovációit ...
Már a negyedik helyen állunk az egy főre vetített vizsgálatok számát tekintve egész Európában. De mi is a vizsgálatok pontos folyamata, melyek az előnyök, kockázatok, félelmek?
Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő eszközök térhódítását?
A Roland Berger ‘Digitális egyenjogúság” című tanulmánya arra keresi a választ, hogy a digitalizáció, hogyan tud hozzájárulni a munkahelyen a női egyenjogúsághoz.
Az elmúlt néhány évben a hazai projektmenedzsment kultúra presztízse ugrásszerűen megnőtt, a nemzetközi tendenciákkal azonban még mindig nehéz lépést tartani.
Váradi J. József, Árvai Péter és Beck György lettek Menedzserek Országos Szövetségének díjazottai.

Új igazgatósági elnök a Shell élén

7889
2017. február eleje óta Bujdosó Andrea tölti be a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöki pozícióját.
Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből.
Az Adaptive Media Sales House értékesíti a világ legnagyobb utazási oldalának hirdetési felületeit.
Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban 2017 januárjától.
Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.
A vonzó belgiumi, brüsszeli célállomások, illetve a kiépített afrikai hálózat erősítik majd a Lufthansa és a Eurowings Csoport piaci pozícióját.
Európai viszonylatban hazánkban használják legkevésbé az ügyfélkapcsolat menedzselésére szolgáló informatikai megoldásokat a mikro-, kis- és középvállalkozások.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése