TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.

Új családi humorcsatornát indít a Viacom

8032
Tovább bővíti magyarországi tévés portfolióját a legnagyobb nemzetközi műsorszolgáltató, a Viacom. Október 3-ától egy új, teljesen magyar nyelvű és az itthoni piac igényeire szabott humorcsatorna, a Comedy Central Family szórakoztatja majd szerethető szitkomokkal a család minden tagját.

Green Brand díjat nyert a Rossmann

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel. ...

Már az Air France beszállókártyái is elérhetőek a Messengeren

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger ...

Sok a munka az easyJetnél

8030
1200 fővel bővíti légi személyzetét Európa vezető légitársasága.
A Rail Cargo Hungaria Zrt. beköltözésével a Nordic Light irodaház kihasználtsága hamarosan eléri a 98 százalékot. Európa második legnagyobb árufuvarozó vállalatcsoportjának hazai leányvállalata összesen 1250 négyzetméter irodateret bérel az épületben. Ezzel a megállapodással az épület már az átadást követő nyolcadik hónapban szinte teljesen megtelik.
A cégcsoport vezérigazgató-helyettesének hét éves tevékenysége lezárul, helyére egyelőre nem neveznek ki új embert.
A Sony Pictures Television Networks leányvállalata, az IMS Internet Media Services (IMS) megállapodott a Közép- és Kelet-Európában, valamint Ázsiában aktív Httpool hirdetési hálózatban.
A várakozásokon felül teljesítő piac eredményeinek hátterében a változó fogyasztói szokások és a válság óta újjáéledő gazdaság áll.
Magyarország legsikeresebb fiatal vállalkozói fogtak össze, hogy szervezett keretek között adhassák tovább a náluk felhalmozódott tudást.
A Work Force Kft. 46 megváltozott munkaképességű foglalkoztatását biztosító munkahelyet hozott létre. Sok hasonló kezdeményezésre lenne még szükség.
Az egyik tavalyi sikeres pályázó 14 év kihagyás után és 4 gyermek nevelése mellett tudta folytatni karrierjét.
Az Akadémia Kiadó gondozásában minap megjelent a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban.
Már a negyedik helyen állunk az egy főre vetített vizsgálatok számát tekintve egész Európában. De mi is a vizsgálatok pontos folyamata, melyek az előnyök, kockázatok, félelmek?
Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő eszközök térhódítását?
A Roland Berger ‘Digitális egyenjogúság” című tanulmánya arra keresi a választ, hogy a digitalizáció, hogyan tud hozzájárulni a munkahelyen a női egyenjogúsághoz.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése