TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hagyományos vs. rich media banner

6901
Lengyelországban már a hagyományos hirdetési formátumoktól eltérő bannerek elterjedtebbek. Íme a legnépszerűbb hirdetési formák.
Hatalmasat nőtt a Grammy-n előadott zeneszámok hallgatottsága.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...
Az NBC Universal anyacége új fejlesztésével jobban targetálható kampányokat ígér a marketingeseknek.
Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.
Az okostelefon-használók háromnegyede napi szinten internetezik készüléke segítségével. Ágyba is viszi.

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Indul a Paramount Channel

6878
A filmcsatorna Spanyolország és Franciaország után a világon a harmadikként nálunk lesz elérhető.
Egyetlen európai ügynökségként került az Uniomedia Communications a PR News shortlistjére a nonprofit kampányok idei versenyén.

Stohl András a legnépszerűbb

6870
A gyakoribb jelenlét az elektronikus médiában a megítélést is alapvetően befolyásolja és megosztóvá tehet.

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.

E-book vagy könyv?

6865
A nyomtatott könyvek reneszánszukat élik az Egyesült Államokban. Itthon mindkettő iránt kevesen érdeklődnek.

Trendek tartalomtól felületig

6862
Hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Tudjon meg többet róluk a Menedzserképző Központ következő konferenciáján.

Új kereskedelmi igazgató a Net Médiánál

6857
Takács Sándort nevezték ki a Portfolio.hu-t is kiadó Net Média Zrt. kereskedelmi igazgatójává.

Online műsort indít a YouTube és a DreamWorks

6850
Az amerikai animációs stúdió és a videómegosztó egy közös műsorral debütál, amelyben a legtöbbet megosztott videótartalmak kapnak helyet.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése