TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kitör a Facebookból a disszidált divattervező

6950
Mióta lelépett, csak 5000 ismerősével osztotta a történéseket, de most nagyobb nyilvánosságot kap Herczeg Zoltán, aki ezentúl a Femcafén megvalósult blogjában kínálja tengerentúli élményeit.
A hazai visszaesés hat százalék volt előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott.

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...
A legérdekesebb kutatások fényében elemeztük kicsit, hogy miként vallunk szerelmet a XXI. században.
Már augusztusban 85 %-nál jártak, majd december elején be is jelentették a Foxnál, hogy egy héttel a hálaadás előtt minden reklámidő elkelt a világ legnézettebb sportmérkőzésére.

Hagyományos vs. rich media banner

6901
Lengyelországban már a hagyományos hirdetési formátumoktól eltérő bannerek elterjedtebbek. Íme a legnépszerűbb hirdetési formák.
Hatalmasat nőtt a Grammy-n előadott zeneszámok hallgatottsága.
Az NBC Universal anyacége új fejlesztésével jobban targetálható kampányokat ígér a marketingeseknek.
Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.
Az okostelefon-használók háromnegyede napi szinten internetezik készüléke segítségével. Ágyba is viszi.

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Indul a Paramount Channel

6878
A filmcsatorna Spanyolország és Franciaország után a világon a harmadikként nálunk lesz elérhető.
Egyetlen európai ügynökségként került az Uniomedia Communications a PR News shortlistjére a nonprofit kampányok idei versenyén.

Stohl András a legnépszerűbb

6870
A gyakoribb jelenlét az elektronikus médiában a megítélést is alapvetően befolyásolja és megosztóvá tehet.

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése