TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A napi vizuális trendeknek megfelelő megújulás során világszerte változik a logó, a stílus és színösszeállítás.
A magyar újságírók 91 százaléka nem tolerálja, ha nem kap választ kérdéseire – ez is kiderült a PRGN nemzetközi PR-hálózat 14 európai országban 165 újságíró bevonásával készült kutatásából.

Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályáza

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ...

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...
A gyűrűk ura, Oscar-díjas filmtrilógia vezeti azon filmek listáját, amelyeket az európai filmrajongók legszívesebben moziban néznének meg újra, derül ki a Samsung megbízásából végzett kutatásból.
Több mint félszáz hazai település iskoláit aktivizálta jubileumi „várjátékával” az idén hetvenedik évfolyamába lépett Szabad Föld.

Új pozíció a FilmBox élén

7153
Az SPI International jelenleg 41 országban, összesen 25 millió előfizetővel rendelkezik. A műsorszolgáltató magyarországi vezetője Fülöp Tamás lett.
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.
Az újságírók munkája és az olvasói hozzászólások közötti kapcsolatot vizsgálta a Strategic Scope és a MÚOSZ médiaszakmai portálja, az eMasa.
Szorosabb szakmai együttműködés indul a Dreher Sörgyárak Zrt. és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) között.
A Durex új reklámfilmje kapcsán Dr. Erős Erika szexuálmedicina szakértőt kérdeztük meg, hogy miként kerülhetünk izgalmi állapotba egy olyan helyzetben is, amikor józanul átgondolva eszünkbe sem juthatna a szex.
A világ legnagyobb reklámfesztiválján újra két-két fiatal alkotópáros versenyezhet: megvannak a budapesti Young Cannes Lions nyertesei.
Ausztria kitalálta a szakállas nőt. A produkción dolgozó stáb jól tudta, hogy napjainkban minden eddiginél fontosabb szerep jut a marketingben a figyelemfelkeltésnek.
A magyar televíziós műsorszolgáltatás és értékesítés egyik legbefolyásosabb alakját kérdeztük a piacon várható trendekről.

Ne élj együtt anyáddal!

7075
A Comedy Central szakpszichológust kérdezett meg, hogy véleményével népszerűsítse új sikersorozatát.

Megújult a VIASAT3 arculata

7069
A változás a svéd Modern Times Group médiacsoport tulajdonában lévő televíziós csatorna logója mellett a színvilágot és a vállalati honlapot is érinti.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése