TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új pozíció a FilmBox élén

7153
Az SPI International jelenleg 41 országban, összesen 25 millió előfizetővel rendelkezik. A műsorszolgáltató magyarországi vezetője Fülöp Tamás lett.
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.

6 civil ügyért lehet úszni a harmadik Swimathonon

A négyhetes adománygyűjtő kampány során 6 fontos és izgalmas, ferencvárosi kötődésű, civil ...

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...
Az újságírók munkája és az olvasói hozzászólások közötti kapcsolatot vizsgálta a Strategic Scope és a MÚOSZ médiaszakmai portálja, az eMasa.
Szorosabb szakmai együttműködés indul a Dreher Sörgyárak Zrt. és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) között.
A Durex új reklámfilmje kapcsán Dr. Erős Erika szexuálmedicina szakértőt kérdeztük meg, hogy miként kerülhetünk izgalmi állapotba egy olyan helyzetben is, amikor józanul átgondolva eszünkbe sem juthatna a szex.
A világ legnagyobb reklámfesztiválján újra két-két fiatal alkotópáros versenyezhet: megvannak a budapesti Young Cannes Lions nyertesei.
Ausztria kitalálta a szakállas nőt. A produkción dolgozó stáb jól tudta, hogy napjainkban minden eddiginél fontosabb szerep jut a marketingben a figyelemfelkeltésnek.
A magyar televíziós műsorszolgáltatás és értékesítés egyik legbefolyásosabb alakját kérdeztük a piacon várható trendekről.

Ne élj együtt anyáddal!

7075
A Comedy Central szakpszichológust kérdezett meg, hogy véleményével népszerűsítse új sikersorozatát.

Megújult a VIASAT3 arculata

7069
A változás a svéd Modern Times Group médiacsoport tulajdonában lévő televíziós csatorna logója mellett a színvilágot és a vállalati honlapot is érinti.

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.
Az osztrák gerilla videó lazának és emberközelinek tünteti fel a világ egyik legtöbb cégszabályzattal rendelkező franchise-át.

Nagy magyar kommunikációs mélabú

7041
Elmélkedés a választások utáni politikai kommunikációról és a politika mögött lévő „termékről”.

Unalom a köbön

7038
Ilyen volt a 2014-es választási kampány kommunikáció szemmel.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése