TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mostantól weben, mobilon vagy táblagépen is elérhetők a ProSieben, a SAT.1, a kabel eins, a sixx, a ProSieben MAXX és a SAT.1 Gold műsorai Magyarországon.
A napi vizuális trendeknek megfelelő megújulás során világszerte változik a logó, a stílus és színösszeállítás.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...
A magyar újságírók 91 százaléka nem tolerálja, ha nem kap választ kérdéseire – ez is kiderült a PRGN nemzetközi PR-hálózat 14 európai országban 165 újságíró bevonásával készült kutatásából.
A gyűrűk ura, Oscar-díjas filmtrilógia vezeti azon filmek listáját, amelyeket az európai filmrajongók legszívesebben moziban néznének meg újra, derül ki a Samsung megbízásából végzett kutatásból.
Több mint félszáz hazai település iskoláit aktivizálta jubileumi „várjátékával” az idén hetvenedik évfolyamába lépett Szabad Föld.

Új pozíció a FilmBox élén

7153
Az SPI International jelenleg 41 országban, összesen 25 millió előfizetővel rendelkezik. A műsorszolgáltató magyarországi vezetője Fülöp Tamás lett.
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.
Az újságírók munkája és az olvasói hozzászólások közötti kapcsolatot vizsgálta a Strategic Scope és a MÚOSZ médiaszakmai portálja, az eMasa.
Szorosabb szakmai együttműködés indul a Dreher Sörgyárak Zrt. és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) között.
A Durex új reklámfilmje kapcsán Dr. Erős Erika szexuálmedicina szakértőt kérdeztük meg, hogy miként kerülhetünk izgalmi állapotba egy olyan helyzetben is, amikor józanul átgondolva eszünkbe sem juthatna a szex.
A világ legnagyobb reklámfesztiválján újra két-két fiatal alkotópáros versenyezhet: megvannak a budapesti Young Cannes Lions nyertesei.
Ausztria kitalálta a szakállas nőt. A produkción dolgozó stáb jól tudta, hogy napjainkban minden eddiginél fontosabb szerep jut a marketingben a figyelemfelkeltésnek.
A magyar televíziós műsorszolgáltatás és értékesítés egyik legbefolyásosabb alakját kérdeztük a piacon várható trendekről.

Ne élj együtt anyáddal!

7075
A Comedy Central szakpszichológust kérdezett meg, hogy véleményével népszerűsítse új sikersorozatát.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése