TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az újságírók munkája és az olvasói hozzászólások közötti kapcsolatot vizsgálta a Strategic Scope és a MÚOSZ médiaszakmai portálja, az eMasa.
Szorosabb szakmai együttműködés indul a Dreher Sörgyárak Zrt. és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) között.

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
A Durex új reklámfilmje kapcsán Dr. Erős Erika szexuálmedicina szakértőt kérdeztük meg, hogy miként kerülhetünk izgalmi állapotba egy olyan helyzetben is, amikor józanul átgondolva eszünkbe sem juthatna a szex.
A világ legnagyobb reklámfesztiválján újra két-két fiatal alkotópáros versenyezhet: megvannak a budapesti Young Cannes Lions nyertesei.
Ausztria kitalálta a szakállas nőt. A produkción dolgozó stáb jól tudta, hogy napjainkban minden eddiginél fontosabb szerep jut a marketingben a figyelemfelkeltésnek.
A magyar televíziós műsorszolgáltatás és értékesítés egyik legbefolyásosabb alakját kérdeztük a piacon várható trendekről.

Ne élj együtt anyáddal!

7075
A Comedy Central szakpszichológust kérdezett meg, hogy véleményével népszerűsítse új sikersorozatát.

Megújult a VIASAT3 arculata

7069
A változás a svéd Modern Times Group médiacsoport tulajdonában lévő televíziós csatorna logója mellett a színvilágot és a vállalati honlapot is érinti.

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.
Az osztrák gerilla videó lazának és emberközelinek tünteti fel a világ egyik legtöbb cégszabályzattal rendelkező franchise-át.

Nagy magyar kommunikációs mélabú

7041
Elmélkedés a választások utáni politikai kommunikációról és a politika mögött lévő „termékről”.

Unalom a köbön

7038
Ilyen volt a 2014-es választási kampány kommunikáció szemmel.
A vezető politikusok stábjában még a Facebook profilon is szakemberek dolgoznak, de egyre valószínűbb, hogy a választás 2014-ben nem a médiában dől el.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése