TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.
1917-ben a világ két dologtól hangos, a fegyverropogástól és a Csárdáskirálynőtől. Száz év elteltével ismét beindulhat a Csárdáskirálynő-láz.

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Megérkezett a FilmBox Prémium

7392
A 25 millió előfizetővel rendelkező SPI International hazánkban is „vízre bocsátotta” zászlóshajóját, a FilmBox Prémiumot.
A Mediaworks prémium lakberendezési magazinja magasabb oldalszámmal, új tartalmi struktúrával és layouttal jelent meg.

Online is jól muzsikál a Music FM

7369
Két kategóriában is díjazott lett a rádióállomás „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén.
Az idei év legsikeresebb hazai reklámkampányainak kulisszái mögé nyerhetnek betekintést az érdeklődők az Effie 2014. Digitális Évkönyvben.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.

Betiltották a reklámot a pisilő pandával

7317
A kínai tévé szpotjában egy panda figura az utcán könnyített magán Sydneyben, ezért levették műsorról.

Kívül-belül más ez a Fanny

7316
A Mediaworks, amely október 1-jétől adja ki a női hetilapot és jelentős példányszám-növekedést vár, egykori Ringier-es csapattal újíttatta meg a magazint.
Nyílt napot tart a HSC Stábiskola, amely hatékonyan segíti hallgatói elhelyezkedését a szakmában.
A szeptemberi akvizícióval a Ringier Axel Springer Media AG digitális portfólióját erősíti.
A BKF nemzetközi filmes képzésében részt vevő hallgatói ezentúl ott tanulhatnak, ahol a DieHard 5-öt és a Herculest forgatták.
Merthogy a tévészpot szinte ordított azért, hogy valaki meghekkelje, de legalább is megkérdezze, hogy erre a storyboardra ki bólintott rá.

Napi 1 millió perc YouTube

7284
A UPC Magyarország mai bejelentése szerint ügyfeleik napi 1 millió percet YouTube-oztak tévéjükön az ingyenes TV Apps szolgáltatással.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése