TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új életet kezdett Görög Zita

7477
A gyönyörű műsorvezető és modell komoly döntést hozott májusban. Olyan műtétre vállalkozott, amitől – a több évtizedes tapasztalat, és a több millió sikeres műtét ellenére – a mai napig sokan félnek, Zita elmondása szerint, teljesen alaptalanul.

FilmBox csatornák már a DIGI-nél is

7470
A FilmBox három mozicsatornája is a DIGI kínálatába kerül – jelentette be az SPI International.

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.
Májustól az Origo-Adnetwork portfóliót erősítik a Viacom tévécsatornák webes felületei.

Elhunyt Bicskey Lukács

7450
A nagyközönség többek között az Argo című filmnek köszönhetően ismerte meg, ezekben a halhatatlan Pszichót alakította, sajnos azonban az Argo2 bemutatóját már nem élhette meg.
A számos új funkció mellett teljes mértékben okostelefon-barát lett az oldal.
A NatGeo Wild csatorna tematikus programsorozata a nagymacskák védelmének fontosságára hívja fel a figyelmet.

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.
1917-ben a világ két dologtól hangos, a fegyverropogástól és a Csárdáskirálynőtől. Száz év elteltével ismét beindulhat a Csárdáskirálynő-láz.

Megérkezett a FilmBox Prémium

7392
A 25 millió előfizetővel rendelkező SPI International hazánkban is „vízre bocsátotta” zászlóshajóját, a FilmBox Prémiumot.
A Mediaworks prémium lakberendezési magazinja magasabb oldalszámmal, új tartalmi struktúrával és layouttal jelent meg.

Online is jól muzsikál a Music FM

7369
Két kategóriában is díjazott lett a rádióállomás „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén.
Az idei év legsikeresebb hazai reklámkampányainak kulisszái mögé nyerhetnek betekintést az érdeklődők az Effie 2014. Digitális Évkönyvben.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése