TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A NatGeo Wild csatorna tematikus programsorozata a nagymacskák védelmének fontosságára hívja fel a figyelmet.

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
1917-ben a világ két dologtól hangos, a fegyverropogástól és a Csárdáskirálynőtől. Száz év elteltével ismét beindulhat a Csárdáskirálynő-láz.

Megérkezett a FilmBox Prémium

7392
A 25 millió előfizetővel rendelkező SPI International hazánkban is „vízre bocsátotta” zászlóshajóját, a FilmBox Prémiumot.
A Mediaworks prémium lakberendezési magazinja magasabb oldalszámmal, új tartalmi struktúrával és layouttal jelent meg.

Online is jól muzsikál a Music FM

7369
Két kategóriában is díjazott lett a rádióállomás „Az Év Honlapja” idei megmérettetésén.
Az idei év legsikeresebb hazai reklámkampányainak kulisszái mögé nyerhetnek betekintést az érdeklődők az Effie 2014. Digitális Évkönyvben.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.

Betiltották a reklámot a pisilő pandával

7317
A kínai tévé szpotjában egy panda figura az utcán könnyített magán Sydneyben, ezért levették műsorról.

Kívül-belül más ez a Fanny

7316
A Mediaworks, amely október 1-jétől adja ki a női hetilapot és jelentős példányszám-növekedést vár, egykori Ringier-es csapattal újíttatta meg a magazint.
Nyílt napot tart a HSC Stábiskola, amely hatékonyan segíti hallgatói elhelyezkedését a szakmában.
A szeptemberi akvizícióval a Ringier Axel Springer Media AG digitális portfólióját erősíti.
A BKF nemzetközi filmes képzésében részt vevő hallgatói ezentúl ott tanulhatnak, ahol a DieHard 5-öt és a Herculest forgatták.
Merthogy a tévészpot szinte ordított azért, hogy valaki meghekkelje, de legalább is megkérdezze, hogy erre a storyboardra ki bólintott rá.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése