TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A gyűlölet továbbra sem pálya

6676
Folytatódik az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) társadalmi célú kampánya. Ezúttal a gyerekek, mint szurkolók viszik a prímet.

A Tények a legfontosabb hírforrás

6668
A híradók továbbra is meghatározó szerepet töltenek be az állampolgárok tájékozódásában- állítja a Nézőpont Intézet kutatása.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Samsung: „Launching people” kampány

6664
A vállalat felhasználóinak szeretne segítséget nyújtani abban, hogy a Samsung termékeivel megvalósítsák álmaikat.

Betegen is dolgozunk

6658
Egyre kevésbé húzódik éles választóvonal a munka és a magánélet között- derül ki a Kutatópont felméréséből.
A Marketing&Média idén első alkalommal állította össze a 25 fős rangsort.

Stratégia és targetálás

6653
Az üzleti partnerek megszólítása egyre összetettebb, de nem megoldhatatlan feladat. B2B marketing a mindennapokban.

Egy főnöknek motiválnia kell

6651
A generációk közötti szakadékot elemezték a Profession.hu XYZ konferenciáján a cégvezetők, HR szakemberek és pszichológusok.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Idén is DotcommerceDay

6644
Harmadik alkalommal jelentkezik az Internetes Vásárlás Napja. Az esemény nagykövetének szerepét Lilu vállalta.

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.

Új gasztromagazint indít a Ringier

6640
Az Édes élet holnap debütál desszertkülönlegességekkel, torták, sütemények, kekszek receptjeivel és tematikus összeállításokkal.
A Menedzserképző Központ konferenciáján a központi téma természetesen a közösségi média volt.

Mennyire vigyázunk az adatainkra

6634
A netezők csupán 17%-a kontrollálja szigorúan, mit tudhat meg róla az online világ és a média szakember.

Átadták a a Telenor Etikus Vállalat Díjat

6633
Nagyvállalati kategóriában a Siemens Hungary Zrt., a kis- és középvállalatok közül pedig az ABB Kft. nyerte az elismerést.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése