TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mutasd a Gépkocsid!

6627
Újra indul a Totalcar a DoQ televízión, Winklerék rögtön pályázatot is hirdetnek.
Gheorghe Andresz Aradról költözik Budapestre, és értékesítési igazgatóként irányítása alá tartozik majd a vállalat teljes kereskedelmi területe.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Legfőbb kockázat: a munkavállaló

6622
A hazai vállalatvezetők a munkavállalót tekintik a legfőbb veszélynek: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat rajta.
Konferencia sorozatot indít a Magyar Marketing Szövetség. Szakemberek mutatják be az utóbbi egy év trendjeit és technológiáit.

Csökkenő kreativitás?

6611
A profi kreatívoknak egyre nagyobb gondot jelent, hogy stresszes munkakörnyezetben is kreatív és hatékony kampányokat készítsenek.

Idén is Év Bankja verseny

6602
A Mastercard versenyén idén nyolcadik alkalommal közel húsz pénzintézet vetélkedik egymással.
A verseny nevezési határidejét október 1-ig kitolták a szervezők. A verseny kabalafigurája eközben ügynökségi utazásra indult.
2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig?
Innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját.

Most 50 GB-os az LG felhője

6589
Az LG Smart TV tulajdonosok az akció ideje alatt tízszer nagyobb, jelszóval védett, privát tárhelyhez férhetnek hozzá.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.
Érdeklik a társadalmi befektetések? Önnek való a "Fenntarthatóság a társadalmi befektetések szemszögéből 2013" konferencia.

Új évad az AXN történetében

6582
Az ikonikus vörös AXN film- és sorozatcsatornát az elsősorban nőknek szóló AXN WHITE és a férfiakat megszólító AXN BLACK erősíti.
A Best Mobile Solution kategória egyik hazai indulója különleges lehetőséget kap: megjelenhet a jövő évi nemzetközi B2B találkozón.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése