TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig?
Innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Most 50 GB-os az LG felhője

6589
Az LG Smart TV tulajdonosok az akció ideje alatt tízszer nagyobb, jelszóval védett, privát tárhelyhez férhetnek hozzá.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.
Érdeklik a társadalmi befektetések? Önnek való a "Fenntarthatóság a társadalmi befektetések szemszögéből 2013" konferencia.

Új évad az AXN történetében

6582
Az ikonikus vörös AXN film- és sorozatcsatornát az elsősorban nőknek szóló AXN WHITE és a férfiakat megszólító AXN BLACK erősíti.
A Best Mobile Solution kategória egyik hazai indulója különleges lehetőséget kap: megjelenhet a jövő évi nemzetközi B2B találkozón.

Jó cselekedetekkel működő adomány oldal

6570
A Donation egy olyan jótékonysági oldal, ahol az érdeklődők pénz helyett az idejüket és az energiájukat ajánlhatják fel.

Az Ericsson negyedszer nyert Emmy-díjat

6567
A vállalat on-demand videó-tartalmakba történő dinamikus hirdetés-beszúrásra szolgáló megoldását díjazták.

Bosch-díjat kapott a Pressinform

6564
Az ügynökség a „Most improved country 2013” díjat hozta haza Antwerpenből a Bosch csoport nemzetközi konferenciájáról.

Sms-t, e-mailt írunk vezetés közben

6563
Minden ötödik autóvezető beismeri, hogy üzenetet küld vezetés közben a mobil eszközein.

Új főszerkesztő a Hír24 élén

6560
Ezentúl Kustánczi Norbert tölti be a Hír24 főszerkesztői pozícióját.
Lezárult a MOL „Köszi az olajat, jövünk egy bulival!” kampánya: a fődíjat egy-egy nagyszabású utcabált Budapest, Szeged és Miskolc nyerte.
Milyen volna, ha egy hang az asztalfiókból figyelmeztetne: „költs többet a Facebook-ra”, vagy „túl kevés releváns kulcsszó van a SEO-linkekben"?
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése