TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Best Mobile Solution kategória egyik hazai indulója különleges lehetőséget kap: megjelenhet a jövő évi nemzetközi B2B találkozón.

Jó cselekedetekkel működő adomány oldal

6570
A Donation egy olyan jótékonysági oldal, ahol az érdeklődők pénz helyett az idejüket és az energiájukat ajánlhatják fel.

Az Origo megveszi a Travelót

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo ...

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...

Az Ericsson negyedszer nyert Emmy-díjat

6567
A vállalat on-demand videó-tartalmakba történő dinamikus hirdetés-beszúrásra szolgáló megoldását díjazták.

Bosch-díjat kapott a Pressinform

6564
Az ügynökség a „Most improved country 2013” díjat hozta haza Antwerpenből a Bosch csoport nemzetközi konferenciájáról.

Sms-t, e-mailt írunk vezetés közben

6563
Minden ötödik autóvezető beismeri, hogy üzenetet küld vezetés közben a mobil eszközein.

Új főszerkesztő a Hír24 élén

6560
Ezentúl Kustánczi Norbert tölti be a Hír24 főszerkesztői pozícióját.
Lezárult a MOL „Köszi az olajat, jövünk egy bulival!” kampánya: a fődíjat egy-egy nagyszabású utcabált Budapest, Szeged és Miskolc nyerte.
Milyen volna, ha egy hang az asztalfiókból figyelmeztetne: „költs többet a Facebook-ra”, vagy „túl kevés releváns kulcsszó van a SEO-linkekben"?
Szeptember elejétől Bus István látja el a Hamu és Gyémánt Magazin főszerkesztői teendőit.
Nick Lishert, a Twoo nemzetközi marketing igazgatóját kérdeztük a globális és a hazai piacról, trendekről.

POSZT: új gazdasági, politikai hetilap

6551
A magazin a hét legfontosabb internetes cikkeit és képriportjait szerkeszti egybe a jelentős online szerkesztőségek anyagaiból.

Az egyszerűség a siker esszenciája

6550
A Siegel+Gale-től, a Boston Consulting Group-tól és a Nemzetgazdasági Minisztériumtól is érkezik előadó az idei BrandFestival-ra.

Az Év CIO-ja

6548
A Vezető Informatikusok Szövetsége által megrendezett konferencián, az INFO Hajón az is kiderült, ki lett az „Év CIO-ja 2013-ban.

Reklámok a közösségi médiában

6547
A netezők 35%-a vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése