TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megvannak az Ozone Zöld-Díj nyertesei

6735
A közösségi tévé 2013-ban is díjazta a környezettudatos megoldásokat, projekteket és ötleteket.

Állásbörzét támogat a PeppeR PR

6730
A rendezvény azokat a gátakat akarja átvágni, amelyek ma még a speciális helyzetű munkavállalók elhelyezkedését akadályozzák.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Új szlogent választott a SportKlub

6725
A nyáron kiírt pályázatra több mint száz ötlet érkezett a kreatív szakmában dolgozóktól és a szurkolóktól. Az Élvezd! nyert.

Világcégek vezetői Budapesten

6718
Az Apple, az Amazon, a Soundcloud és más európai cégek egykori és jelenlegi vezetői érkeznek hozzánk a Prezi és a Ustream meghívására.

A TV még jó ideig bekapcsolva marad

6709
Az online streaming nem vonja magával tömegek lemondását a hagyományos televíziózásról- állítja a Gemius elemzése.

Magyar startupokat oktat a Microsoft

6708
A jövő évi Imagine Cup versenyre személyre szabott képzéssel készítik fel a legígéretesebb csapatokat.
Az AmCham az idén negyedszer adta át az elismerést: a zsűri ezúttal Porst Réka teljesítményét ítélte legkiemelkedőbbnek.
Az IBM Business Connect konferenciája a jó gyakorlatokról szólt. Számszerű eredményekkel bizonyították az új megoldások erejét.

Tízből kilenc ember rádiózik

6702
Autóban, a konyhában, vagy éppen a bevásárlóközpontokban hallgatjuk kedvenc csatornánkat. A rádió még mindig fontos hírforrás.

Zsozsó a Jófogás új arca

6701
Az őszi kampány új szpotja hatásos dalával és trendi bábfigurájával hamar beleégett a nézők memóriájába.

Eladni emberi dolog

6692
Ha egy ügyet, terméket, márkát kell képviselni, rengeteg kérdés merül fel. A HVG értékesítési szemináriumának résztvevői most válaszokat is kaphattak.

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Jön a magyar Forbes

6681
Vigyázat, kapitalizmus! szlogennel, 24 ezres példányszámmal csütörtöktől magyarul is elérhető a magazin.

Civil sikerek a 12. Effie-n

6678
A gálaesten 48 díjat osztottak ki, ezen belül 8-at társadalmi célú kampányok érdemeltek ki.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése