TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Samsung: „Launching people” kampány

6664
A vállalat felhasználóinak szeretne segítséget nyújtani abban, hogy a Samsung termékeivel megvalósítsák álmaikat.

Betegen is dolgozunk

6658
Egyre kevésbé húzódik éles választóvonal a munka és a magánélet között- derül ki a Kutatópont felméréséből.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...
A Marketing&Média idén első alkalommal állította össze a 25 fős rangsort.

Stratégia és targetálás

6653
Az üzleti partnerek megszólítása egyre összetettebb, de nem megoldhatatlan feladat. B2B marketing a mindennapokban.

Egy főnöknek motiválnia kell

6651
A generációk közötti szakadékot elemezték a Profession.hu XYZ konferenciáján a cégvezetők, HR szakemberek és pszichológusok.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Idén is DotcommerceDay

6644
Harmadik alkalommal jelentkezik az Internetes Vásárlás Napja. Az esemény nagykövetének szerepét Lilu vállalta.

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.

Új gasztromagazint indít a Ringier

6640
Az Édes élet holnap debütál desszertkülönlegességekkel, torták, sütemények, kekszek receptjeivel és tematikus összeállításokkal.
A Menedzserképző Központ konferenciáján a központi téma természetesen a közösségi média volt.

Mennyire vigyázunk az adatainkra

6634
A netezők csupán 17%-a kontrollálja szigorúan, mit tudhat meg róla az online világ és a média szakember.

Átadták a a Telenor Etikus Vállalat Díjat

6633
Nagyvállalati kategóriában a Siemens Hungary Zrt., a kis- és középvállalatok közül pedig az ABB Kft. nyerte az elismerést.

Sikeresen startolt az Indiegogon

6632
1400 dollárt gyűjtött az első nap a közösségi finanszírozási kampányán a magyar Karma Platform.

Kihirdették a Golden Dove győzteseket

6628
A Golden Dove díjak átadása mellett kiderül, ki a legszebb call centeres hang: ismét egy Magyar Telekomos munkatárs nyert.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése