TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Átadták a a Telenor Etikus Vállalat Díjat

6633
Nagyvállalati kategóriában a Siemens Hungary Zrt., a kis- és középvállalatok közül pedig az ABB Kft. nyerte az elismerést.

Sikeresen startolt az Indiegogon

6632
1400 dollárt gyűjtött az első nap a közösségi finanszírozási kampányán a magyar Karma Platform.

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

Kihirdették a Golden Dove győzteseket

6628
A Golden Dove díjak átadása mellett kiderül, ki a legszebb call centeres hang: ismét egy Magyar Telekomos munkatárs nyert.

Mutasd a Gépkocsid!

6627
Újra indul a Totalcar a DoQ televízión, Winklerék rögtön pályázatot is hirdetnek.
Gheorghe Andresz Aradról költözik Budapestre, és értékesítési igazgatóként irányítása alá tartozik majd a vállalat teljes kereskedelmi területe.

Legfőbb kockázat: a munkavállaló

6622
A hazai vállalatvezetők a munkavállalót tekintik a legfőbb veszélynek: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat rajta.
Konferencia sorozatot indít a Magyar Marketing Szövetség. Szakemberek mutatják be az utóbbi egy év trendjeit és technológiáit.

Csökkenő kreativitás?

6611
A profi kreatívoknak egyre nagyobb gondot jelent, hogy stresszes munkakörnyezetben is kreatív és hatékony kampányokat készítsenek.

Idén is Év Bankja verseny

6602
A Mastercard versenyén idén nyolcadik alkalommal közel húsz pénzintézet vetélkedik egymással.
A verseny nevezési határidejét október 1-ig kitolták a szervezők. A verseny kabalafigurája eközben ügynökségi utazásra indult.
2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig?
Innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját.

Most 50 GB-os az LG felhője

6589
Az LG Smart TV tulajdonosok az akció ideje alatt tízszer nagyobb, jelszóval védett, privát tárhelyhez férhetnek hozzá.
A Comedy Central lefedettsége hazánkban 30%-kal nő, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 millió új háztartásba jut el.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése