TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Eladni emberi dolog

6692
Ha egy ügyet, terméket, márkát kell képviselni, rengeteg kérdés merül fel. A HVG értékesítési szemináriumának résztvevői most válaszokat is kaphattak.

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Jön a magyar Forbes

6681
Vigyázat, kapitalizmus! szlogennel, 24 ezres példányszámmal csütörtöktől magyarul is elérhető a magazin.

Civil sikerek a 12. Effie-n

6678
A gálaesten 48 díjat osztottak ki, ezen belül 8-at társadalmi célú kampányok érdemeltek ki.

A gyűlölet továbbra sem pálya

6676
Folytatódik az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) társadalmi célú kampánya. Ezúttal a gyerekek, mint szurkolók viszik a prímet.

A Tények a legfontosabb hírforrás

6668
A híradók továbbra is meghatározó szerepet töltenek be az állampolgárok tájékozódásában- állítja a Nézőpont Intézet kutatása.

Samsung: „Launching people” kampány

6664
A vállalat felhasználóinak szeretne segítséget nyújtani abban, hogy a Samsung termékeivel megvalósítsák álmaikat.

Betegen is dolgozunk

6658
Egyre kevésbé húzódik éles választóvonal a munka és a magánélet között- derül ki a Kutatópont felméréséből.
A Marketing&Média idén első alkalommal állította össze a 25 fős rangsort.

Stratégia és targetálás

6653
Az üzleti partnerek megszólítása egyre összetettebb, de nem megoldhatatlan feladat. B2B marketing a mindennapokban.

Egy főnöknek motiválnia kell

6651
A generációk közötti szakadékot elemezték a Profession.hu XYZ konferenciáján a cégvezetők, HR szakemberek és pszichológusok.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Idén is DotcommerceDay

6644
Harmadik alkalommal jelentkezik az Internetes Vásárlás Napja. Az esemény nagykövetének szerepét Lilu vállalta.

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése