TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Világcégek vezetői Budapesten

6718
Az Apple, az Amazon, a Soundcloud és más európai cégek egykori és jelenlegi vezetői érkeznek hozzánk a Prezi és a Ustream meghívására.

A TV még jó ideig bekapcsolva marad

6709
Az online streaming nem vonja magával tömegek lemondását a hagyományos televíziózásról- állítja a Gemius elemzése.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

Magyar startupokat oktat a Microsoft

6708
A jövő évi Imagine Cup versenyre személyre szabott képzéssel készítik fel a legígéretesebb csapatokat.
Az AmCham az idén negyedszer adta át az elismerést: a zsűri ezúttal Porst Réka teljesítményét ítélte legkiemelkedőbbnek.
Az IBM Business Connect konferenciája a jó gyakorlatokról szólt. Számszerű eredményekkel bizonyították az új megoldások erejét.

Tízből kilenc ember rádiózik

6702
Autóban, a konyhában, vagy éppen a bevásárlóközpontokban hallgatjuk kedvenc csatornánkat. A rádió még mindig fontos hírforrás.

Zsozsó a Jófogás új arca

6701
Az őszi kampány új szpotja hatásos dalával és trendi bábfigurájával hamar beleégett a nézők memóriájába.

Eladni emberi dolog

6692
Ha egy ügyet, terméket, márkát kell képviselni, rengeteg kérdés merül fel. A HVG értékesítési szemináriumának résztvevői most válaszokat is kaphattak.

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Jön a magyar Forbes

6681
Vigyázat, kapitalizmus! szlogennel, 24 ezres példányszámmal csütörtöktől magyarul is elérhető a magazin.

Civil sikerek a 12. Effie-n

6678
A gálaesten 48 díjat osztottak ki, ezen belül 8-at társadalmi célú kampányok érdemeltek ki.

A gyűlölet továbbra sem pálya

6676
Folytatódik az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) társadalmi célú kampánya. Ezúttal a gyerekek, mint szurkolók viszik a prímet.

A Tények a legfontosabb hírforrás

6668
A híradók továbbra is meghatározó szerepet töltenek be az állampolgárok tájékozódásában- állítja a Nézőpont Intézet kutatása.

Samsung: „Launching people” kampány

6664
A vállalat felhasználóinak szeretne segítséget nyújtani abban, hogy a Samsung termékeivel megvalósítsák álmaikat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése