TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Civil sikerek a 12. Effie-n

6678
A gálaesten 48 díjat osztottak ki, ezen belül 8-at társadalmi célú kampányok érdemeltek ki.

A gyűlölet továbbra sem pálya

6676
Folytatódik az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) társadalmi célú kampánya. Ezúttal a gyerekek, mint szurkolók viszik a prímet.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

A Tények a legfontosabb hírforrás

6668
A híradók továbbra is meghatározó szerepet töltenek be az állampolgárok tájékozódásában- állítja a Nézőpont Intézet kutatása.

Samsung: „Launching people” kampány

6664
A vállalat felhasználóinak szeretne segítséget nyújtani abban, hogy a Samsung termékeivel megvalósítsák álmaikat.

Betegen is dolgozunk

6658
Egyre kevésbé húzódik éles választóvonal a munka és a magánélet között- derül ki a Kutatópont felméréséből.
A Marketing&Média idén első alkalommal állította össze a 25 fős rangsort.

Stratégia és targetálás

6653
Az üzleti partnerek megszólítása egyre összetettebb, de nem megoldhatatlan feladat. B2B marketing a mindennapokban.

Egy főnöknek motiválnia kell

6651
A generációk közötti szakadékot elemezték a Profession.hu XYZ konferenciáján a cégvezetők, HR szakemberek és pszichológusok.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Idén is DotcommerceDay

6644
Harmadik alkalommal jelentkezik az Internetes Vásárlás Napja. Az esemény nagykövetének szerepét Lilu vállalta.

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.

Új gasztromagazint indít a Ringier

6640
Az Édes élet holnap debütál desszertkülönlegességekkel, torták, sütemények, kekszek receptjeivel és tematikus összeállításokkal.
A Menedzserképző Központ konferenciáján a központi téma természetesen a közösségi média volt.

Mennyire vigyázunk az adatainkra

6634
A netezők csupán 17%-a kontrollálja szigorúan, mit tudhat meg róla az online világ és a média szakember.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése