TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rajzfilmet és mulatóst néz a magyar

6791
Rengetegen fotózzák le a tévéjüket és töltik fel a Jófogás.hu-ra úgy, hogy közben adás megy a képernyőn.

Hello Magyarország! Itt a Spotify

6789
Holnaptól a magyar zenerajongók is élvezhetik az ingyenes zeneszolgáltatást azonnali, legális hozzáféréssel több mint 20 millió zeneszámhoz.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Unicum Nap a ClassFM-en

6784
Csütörtökön a rádió és az Unicum egy különleges műsorral készül: 220 év történelméről nyújtanak átfogó képet egyedi történetekkel.

Discovery Channel: Jön az első magyar sorozat

6783
Az Attraktor címmel képernyőre kerülő tízrészes produkciót az ugyanezen a néven futó sikeres webvideó-sorozatot gyártó csapat készíti.

Íme az Eurobest nyertesei

6777
Kiosztották az európai reklámfesztivál díjait Lisszabonban. Jean-Claude Van Damme ikonikus spárgája két kategóriában lett nagydíjas.
Az ősz legszembetűnőbb tanulsága: tudatos közösségi média munkával pótolható a tévé- és rádiószereplések hiánya.

Kihirdették 2013 legjobb honlapjait

6770
Megvannak a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat kézés pályázatának nyertesei.

Vittük a nappalit, vittük a díjat!

6766
Víruskampányok kategóriában Arany LolliPOP díjat nyert a K&H Biztosító.
Visszafogott IT beruházások, fogyatkozó megrendelők, zsugorodó piac, verseny és új lehetőségek. Ez jellemzi ma a rendszergazdák piacát.

Arany a Windows 8 kampánynak

6753
Arany Lollipop díjat nyert a Wunderman és a Vermis Production közös munkája, a Windows 8 bevezetéséhez kapcsolódó videó kampány.

A bántalmazás NEM magánügy!

6752
Véleményformáló férfiak kampányoltak az AVON-nal és a NANE-val: a nők elleni erőszak megszüntetésének fontosságára hívták fel a figyelmet.
Az okostévék mellett mától internetes böngészőn is elérhető a fuso Premium nevű független, havidíjas streaming video (SVOD) szolgáltatás.

Digitális széljárás

6743
A netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárással és hírekkel kapcsolatos applikációkat.

Sportfogadóknak indít műsort a SportKlub

6742
Indul az oknyomozó „Pályán kívül” magazin, a Tipsterrel pedig a sportfogadások kedvelőinek kedveznek.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése