TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új szlogent választott a SportKlub

6725
A nyáron kiírt pályázatra több mint száz ötlet érkezett a kreatív szakmában dolgozóktól és a szurkolóktól. Az Élvezd! nyert.

Világcégek vezetői Budapesten

6718
Az Apple, az Amazon, a Soundcloud és más európai cégek egykori és jelenlegi vezetői érkeznek hozzánk a Prezi és a Ustream meghívására.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

A TV még jó ideig bekapcsolva marad

6709
Az online streaming nem vonja magával tömegek lemondását a hagyományos televíziózásról- állítja a Gemius elemzése.

Magyar startupokat oktat a Microsoft

6708
A jövő évi Imagine Cup versenyre személyre szabott képzéssel készítik fel a legígéretesebb csapatokat.
Az AmCham az idén negyedszer adta át az elismerést: a zsűri ezúttal Porst Réka teljesítményét ítélte legkiemelkedőbbnek.
Az IBM Business Connect konferenciája a jó gyakorlatokról szólt. Számszerű eredményekkel bizonyították az új megoldások erejét.

Tízből kilenc ember rádiózik

6702
Autóban, a konyhában, vagy éppen a bevásárlóközpontokban hallgatjuk kedvenc csatornánkat. A rádió még mindig fontos hírforrás.

Zsozsó a Jófogás új arca

6701
Az őszi kampány új szpotja hatásos dalával és trendi bábfigurájával hamar beleégett a nézők memóriájába.

Eladni emberi dolog

6692
Ha egy ügyet, terméket, márkát kell képviselni, rengeteg kérdés merül fel. A HVG értékesítési szemináriumának résztvevői most válaszokat is kaphattak.

Eredményes Női Vállalkozók

6683
Az idén negyedik alkalommal meghirdetett megmérettetésre közel 60 jelölés érkezett az ország minden szegletéből.

Jön a magyar Forbes

6681
Vigyázat, kapitalizmus! szlogennel, 24 ezres példányszámmal csütörtöktől magyarul is elérhető a magazin.

Civil sikerek a 12. Effie-n

6678
A gálaesten 48 díjat osztottak ki, ezen belül 8-at társadalmi célú kampányok érdemeltek ki.

A gyűlölet továbbra sem pálya

6676
Folytatódik az Magyar Labdarugó Szövetség (MLSZ) társadalmi célú kampánya. Ezúttal a gyerekek, mint szurkolók viszik a prímet.

A Tények a legfontosabb hírforrás

6668
A híradók továbbra is meghatározó szerepet töltenek be az állampolgárok tájékozódásában- állítja a Nézőpont Intézet kutatása.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése