TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A bántalmazás NEM magánügy!

6752
Véleményformáló férfiak kampányoltak az AVON-nal és a NANE-val: a nők elleni erőszak megszüntetésének fontosságára hívták fel a figyelmet.
Az okostévék mellett mától internetes böngészőn is elérhető a fuso Premium nevű független, havidíjas streaming video (SVOD) szolgáltatás.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Digitális széljárás

6743
A netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárással és hírekkel kapcsolatos applikációkat.

Sportfogadóknak indít műsort a SportKlub

6742
Indul az oknyomozó „Pályán kívül” magazin, a Tipsterrel pedig a sportfogadások kedvelőinek kedveznek.

Megvannak az Ozone Zöld-Díj nyertesei

6735
A közösségi tévé 2013-ban is díjazta a környezettudatos megoldásokat, projekteket és ötleteket.

Állásbörzét támogat a PeppeR PR

6730
A rendezvény azokat a gátakat akarja átvágni, amelyek ma még a speciális helyzetű munkavállalók elhelyezkedését akadályozzák.

Új szlogent választott a SportKlub

6725
A nyáron kiírt pályázatra több mint száz ötlet érkezett a kreatív szakmában dolgozóktól és a szurkolóktól. Az Élvezd! nyert.

Világcégek vezetői Budapesten

6718
Az Apple, az Amazon, a Soundcloud és más európai cégek egykori és jelenlegi vezetői érkeznek hozzánk a Prezi és a Ustream meghívására.

A TV még jó ideig bekapcsolva marad

6709
Az online streaming nem vonja magával tömegek lemondását a hagyományos televíziózásról- állítja a Gemius elemzése.

Magyar startupokat oktat a Microsoft

6708
A jövő évi Imagine Cup versenyre személyre szabott képzéssel készítik fel a legígéretesebb csapatokat.
Az AmCham az idén negyedszer adta át az elismerést: a zsűri ezúttal Porst Réka teljesítményét ítélte legkiemelkedőbbnek.
Az IBM Business Connect konferenciája a jó gyakorlatokról szólt. Számszerű eredményekkel bizonyították az új megoldások erejét.

Tízből kilenc ember rádiózik

6702
Autóban, a konyhában, vagy éppen a bevásárlóközpontokban hallgatjuk kedvenc csatornánkat. A rádió még mindig fontos hírforrás.

Zsozsó a Jófogás új arca

6701
Az őszi kampány új szpotja hatásos dalával és trendi bábfigurájával hamar beleégett a nézők memóriájába.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése