TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Unicum Nap a ClassFM-en

6784
Csütörtökön a rádió és az Unicum egy különleges műsorral készül: 220 év történelméről nyújtanak átfogó képet egyedi történetekkel.

Discovery Channel: Jön az első magyar sorozat

6783
Az Attraktor címmel képernyőre kerülő tízrészes produkciót az ugyanezen a néven futó sikeres webvideó-sorozatot gyártó csapat készíti.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Íme az Eurobest nyertesei

6777
Kiosztották az európai reklámfesztivál díjait Lisszabonban. Jean-Claude Van Damme ikonikus spárgája két kategóriában lett nagydíjas.
Az ősz legszembetűnőbb tanulsága: tudatos közösségi média munkával pótolható a tévé- és rádiószereplések hiánya.

Kihirdették 2013 legjobb honlapjait

6770
Megvannak a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat kézés pályázatának nyertesei.

Vittük a nappalit, vittük a díjat!

6766
Víruskampányok kategóriában Arany LolliPOP díjat nyert a K&H Biztosító.
Visszafogott IT beruházások, fogyatkozó megrendelők, zsugorodó piac, verseny és új lehetőségek. Ez jellemzi ma a rendszergazdák piacát.

Arany a Windows 8 kampánynak

6753
Arany Lollipop díjat nyert a Wunderman és a Vermis Production közös munkája, a Windows 8 bevezetéséhez kapcsolódó videó kampány.

A bántalmazás NEM magánügy!

6752
Véleményformáló férfiak kampányoltak az AVON-nal és a NANE-val: a nők elleni erőszak megszüntetésének fontosságára hívták fel a figyelmet.
Az okostévék mellett mától internetes böngészőn is elérhető a fuso Premium nevű független, havidíjas streaming video (SVOD) szolgáltatás.

Digitális széljárás

6743
A netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárással és hírekkel kapcsolatos applikációkat.

Sportfogadóknak indít műsort a SportKlub

6742
Indul az oknyomozó „Pályán kívül” magazin, a Tipsterrel pedig a sportfogadások kedvelőinek kedveznek.

Megvannak az Ozone Zöld-Díj nyertesei

6735
A közösségi tévé 2013-ban is díjazta a környezettudatos megoldásokat, projekteket és ötleteket.

Állásbörzét támogat a PeppeR PR

6730
A rendezvény azokat a gátakat akarja átvágni, amelyek ma még a speciális helyzetű munkavállalók elhelyezkedését akadályozzák.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése