TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bár egy helyet rontott, de a teljes média- és reklámköltés 14%-os növekedése és a hazai online szegmens töretlen bővülése idén is dobogós helyre repítette Magyarországot a közép-kelet-európai országok reklámpiaci rangsorában. A ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból – amit a térség legnagyobb független kommunikációs ügynökséghálózata, a weCAN szakemberei állítottak össze – kiderül továbbá, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan, Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.
Ezernél is több mű érkezett a 100 szóban Budapest történetíró-pályázatra, amit idén negyedszer hirdetett meg a Mindspace csapata a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal együttműködve. Az első helyezett a beregszászi Bárdos Dávid, a Semmelweis Egyetem orvostanhallgatója lett. A legjobb 12+1 történetet illusztrátorok és fotósok munkáival kiegészítve mutatják be a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Átriumában és a Madách téren. A kiállítás október 20-ig látható a CAFe Budapest Fesztiválon.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Erősít a Music Fm

8158
Tapasztalt szakemberrel erősítette meg csapatát a 89.5 Music Fm. Rátkai Mihály marketing és promóciós vezetőként igazolt nemrég a fiatal-felnőtt lakosság kedvenc rádiójához. További változások is történtek a csatornánál: Csepregi Mária immár kereskedelmi vezetőként irányítja a rádió sales csapatát, míg a Music Killers főszerkesztője, Juhász Gergely zenei vezetőként dolgozik tovább a csatornánál.
Az Európai Parlament idén is megrendezi a Fiatal Újságírók Napját (European Youth Media Days), melyre 18-30 év közötti kezdő illetve leendő újságírók jelentkezését várják a szervezők.
Sok izgalmat ígér a jövő év a reklámszakma szereplői számára.
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív az influencer marketing átfogó feltérképezésére, ennek első állomásaként a Kreatívval közösen a megbízói és ügynökségi oldal tapasztalatait vizsgálták.

Új családi humorcsatornát indít a Viacom

8032
Tovább bővíti magyarországi tévés portfolióját a legnagyobb nemzetközi műsorszolgáltató, a Viacom. Október 3-ától egy új, teljesen magyar nyelvű és az itthoni piac igényeire szabott humorcsatorna, a Comedy Central Family szórakoztatja majd szerethető szitkomokkal a család minden tagját.

A női foci legjava az Eurosporton

8010
Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán.
A cégcsoport vezérigazgató-helyettesének hét éves tevékenysége lezárul, helyére egyelőre nem neveznek ki új embert.
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.
A Marketing&Média toplistáján Mészáros Lőrinc a harmadik helyen debütált

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.
Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése