TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A női foci legjava az Eurosporton

8010
Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán.
A cégcsoport vezérigazgató-helyettesének hét éves tevékenysége lezárul, helyére egyelőre nem neveznek ki új embert.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.
A Marketing&Média toplistáján Mészáros Lőrinc a harmadik helyen debütált

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.
Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek.
Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja.

Az Origo megveszi a Travelót

7907
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu.
Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.
Nyilvánossá váltak a 2016. évi sajtópiaci eredmények, 98,184 milliárd Ft volt a teljes sajtópiaci bevétel.

60 éves a Füles

7884
Február elején sajtótörténeti eseményt ünnepeltünk, ugyanis 60 éve ebben a hónapban jelent meg az első Füles, Magyarország vezető rejtvénylapja.
A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.
A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése