TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu)A korábbinál bővebb műfajkínálattal jelentkezik hamarosan az eddig tudományos-fantasztikus tartalmai miatt népszerű tematikus csatorna, az AXN SCI-FI. A jövőben - a továbbra is hangsúlyosan megjelenő - sci-fi sorozatok mellett helyet kapnak a programban...
(BTL.hu)A Sanoma Budapest Zrt. kommunikációs tanácsadót választott a Figyelő csoport, így a Figyelő című hetilapjának kommunikációjához. A feladatot egy többfordulós tender során a Front Page Communications nyerte el, mely ezzel a megbízással...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Amerivan Idol májustól az ANIMAX-en!

191
(BTL.hu)Egy igazi kult-sorozat, az USÁ-ban jelenleg a legnépszerűbb műsor...

Az AXN bemutatja: LOST – A KIÁLLÍTÁS

185
(BTL.hu)Az AXN általános szórakoztató, akció és kalandcsatorna saját szervezésében elhozza Magyarországra a világszerte kultikussá vált, LOST – Eltűntek című sorozat forgatásán használt és a különböző epizódokban látható ikonikus kellékeket. A sorozat relikviáit bemutató tárlat...
(BTL.hu)Megújul a TV2 honlapjának Bajnokok Ligája oldala. A szerkesztő kommentárjai mellett ezentúl a nézők hozzászólásai is olvashatók a BL honlap üzenőfalán minden élőben közvetített mérkőzés alatt. A közvetítésekhez bárki kommentárt fűzhet, aki...

Kicsik kapják az Egyperces támogatást

178
(BTL.hu)Az internetezők több mint egyharmada gyermekeket segítő alapítványt támogatna, ez derült ki a Hírek Média csoporthoz tartozó Egyperces.hu e-mail magazincsalád „Most csak rajtad múlik!” nyereményjátékának eredményéből. A második helyen...

Nőni tudott a FUNZINE, a zsugorodó médiapiacon

172
(BTL.hu)A média- és reklámpiaci visszaesés ellenére tavaly 61 százalékkal nőtt a Funzine Média árbevétele, portfóliója két új termékkel gyarapodott. A 2006-ban kockázati tőke bevonásával elindított Budapest Funzine ingyenes, elsősorban külföldieknek szóló életmód- és programmagazinként indult, mára...
(BTL.hu)Áprilistól a budapesti 6x6 taxikban is láthatjuk a LifeNetwork és az OzoneNetwork tévécsatornák műsorát a CabMedia TaxiTV-ken, miután szerződést kötött az együttműködésről a két tulajdonos, az Origo Zrt. és a Blue Vision Kft. A CabMedia TaxiTV jelenleg...

Tavasszal ismét Glamour-napok!

162
(BTL.hu)Az Axel Springer–Budapest Kiadói Kft. gondozásában megjelenő Glamour magazin idén tavasszal is kedvezményes vásárlásra csábítja olvasóit! A 2010 tavaszi Glamour-napok alkalmával 20-25 vagy akár 40 százalék kedvezménnyel vásárolhatnak...

24 órán keresztül blogol az új főszerkesztő

158
(BTL.hu)Webkettes akcióval mutatkozik be a Nők Lapja Café új főszerkesztője: Nagy Sebestyén munkáját 24 órán keresztül kísérhetik figyelemmel az olvasók.

NEW NOISE - Új ingyenes zenei magazin

157
(BTL.hu)NEW NOISE néven jelenik meg Magyarország új ingyenes zenei magazinja, stratégiai együttműködésben az Est Média Group-pal(EMG). Elődje, Magyarország legnagyobb ingyenes zenei magazinja, a Planet Z, hároméves fennállása alatt bizonyította...

Árukereső az EvoMedia portfóliójában

156
(BTL.hu)Piacvezető árösszehasonlító oldallal bővült az EvoMedia portfóliója. Az Európai tranzakciós piacon meghatározó szerepet betöltő Allegro csoport tagja, Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala, az árukereső.hu display felületeinek értékesítését...
(BTL.hu)Az elmúlt 5 évben jelentősen átalakultak a 18-64 évesek tévénézési szokásai. Egyedül az ismeretterjesztő csatornákra kapcsolunk át többször, míg a zenecsatornák előtt...
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...87888990919293949596979899100 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése