TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

iPhone mellett Android telefonokon és iPaden is elérhető alkalmazással könnyen összeállítható egy személyre szabott bevásárlólista is.
Többségben vannak azok, akik mobileszközökön küldenek üzeneteket és képeket ünnepekkor és más alkalmakkor is.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
Januártól Friedl Zsuzsanna lesz a Microsoft Magyarország HR-igazgatója.
A Metro Trains morbid videójában aranyos figurák egymás után mutatják be az értelmetlen halál különböző módjait. Levontuk a tanulságokat!

Jeff Bezos az év médiaszemélyisége

6793
Az Amazon alapítója, illetve a Washington Post újdonsült tulajdonosa lett a 2013-as év médiaszereplője az 'I Want Media" versenyén.

Rajzfilmet és mulatóst néz a magyar

6791
Rengetegen fotózzák le a tévéjüket és töltik fel a Jófogás.hu-ra úgy, hogy közben adás megy a képernyőn.

Hello Magyarország! Itt a Spotify

6789
Holnaptól a magyar zenerajongók is élvezhetik az ingyenes zeneszolgáltatást azonnali, legális hozzáféréssel több mint 20 millió zeneszámhoz.

Unicum Nap a ClassFM-en

6784
Csütörtökön a rádió és az Unicum egy különleges műsorral készül: 220 év történelméről nyújtanak átfogó képet egyedi történetekkel.

Discovery Channel: Jön az első magyar sorozat

6783
Az Attraktor címmel képernyőre kerülő tízrészes produkciót az ugyanezen a néven futó sikeres webvideó-sorozatot gyártó csapat készíti.

Íme az Eurobest nyertesei

6777
Kiosztották az európai reklámfesztivál díjait Lisszabonban. Jean-Claude Van Damme ikonikus spárgája két kategóriában lett nagydíjas.
Az ősz legszembetűnőbb tanulsága: tudatos közösségi média munkával pótolható a tévé- és rádiószereplések hiánya.

Kihirdették 2013 legjobb honlapjait

6770
Megvannak a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat kézés pályázatának nyertesei.

Vittük a nappalit, vittük a díjat!

6766
Víruskampányok kategóriában Arany LolliPOP díjat nyert a K&H Biztosító.
Visszafogott IT beruházások, fogyatkozó megrendelők, zsugorodó piac, verseny és új lehetőségek. Ez jellemzi ma a rendszergazdák piacát.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése