TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jeff Bezos az év médiaszemélyisége

6793
Az Amazon alapítója, illetve a Washington Post újdonsült tulajdonosa lett a 2013-as év médiaszereplője az 'I Want Media" versenyén.

Rajzfilmet és mulatóst néz a magyar

6791
Rengetegen fotózzák le a tévéjüket és töltik fel a Jófogás.hu-ra úgy, hogy közben adás megy a képernyőn.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Hello Magyarország! Itt a Spotify

6789
Holnaptól a magyar zenerajongók is élvezhetik az ingyenes zeneszolgáltatást azonnali, legális hozzáféréssel több mint 20 millió zeneszámhoz.

Unicum Nap a ClassFM-en

6784
Csütörtökön a rádió és az Unicum egy különleges műsorral készül: 220 év történelméről nyújtanak átfogó képet egyedi történetekkel.

Discovery Channel: Jön az első magyar sorozat

6783
Az Attraktor címmel képernyőre kerülő tízrészes produkciót az ugyanezen a néven futó sikeres webvideó-sorozatot gyártó csapat készíti.

Íme az Eurobest nyertesei

6777
Kiosztották az európai reklámfesztivál díjait Lisszabonban. Jean-Claude Van Damme ikonikus spárgája két kategóriában lett nagydíjas.
Az ősz legszembetűnőbb tanulsága: tudatos közösségi média munkával pótolható a tévé- és rádiószereplések hiánya.

Kihirdették 2013 legjobb honlapjait

6770
Megvannak a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat kézés pályázatának nyertesei.

Vittük a nappalit, vittük a díjat!

6766
Víruskampányok kategóriában Arany LolliPOP díjat nyert a K&H Biztosító.
Visszafogott IT beruházások, fogyatkozó megrendelők, zsugorodó piac, verseny és új lehetőségek. Ez jellemzi ma a rendszergazdák piacát.

Arany a Windows 8 kampánynak

6753
Arany Lollipop díjat nyert a Wunderman és a Vermis Production közös munkája, a Windows 8 bevezetéséhez kapcsolódó videó kampány.

A bántalmazás NEM magánügy!

6752
Véleményformáló férfiak kampányoltak az AVON-nal és a NANE-val: a nők elleni erőszak megszüntetésének fontosságára hívták fel a figyelmet.
Az okostévék mellett mától internetes böngészőn is elérhető a fuso Premium nevű független, havidíjas streaming video (SVOD) szolgáltatás.

Digitális széljárás

6743
A netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárással és hírekkel kapcsolatos applikációkat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése