TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Zsozsó megvásárolható

6844
A korábbi kreatív platformmal és új médiavásárló céggel indult neki az évnek a Jófogás.hu. Zsozsó már boltban is kapható.

Fogékony a humorra a magyar

6843
A Comedy Central nézettségi adataiból kiderül: a kockákon, a brit poénokon és az elborult animációs sorozatokon nevetünk leginkább.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...
Olyan kezdeményezéseket támogatnak, amelyeket először valósítanak meg mobiltechnológia alkalmazásával.

2014-es tartalommarketing előrejelzések

6834
A Content Marketing Institute idén is összeállította a jövő évre vonatkozó trendjeit.

Tanuljon a Snapchat hibájából!

6828
Hogyan kezelhető egy olyan krízis helyzet, mint egy hacker támadás? Íme néhány tipp a megoldásra!

Slow tv főműsoridőben

6821
Az OzoneNetwork elsőként sugárzott slow tv műfajú műsort. Karácsonykor 12 órán át egy kandallóban lobogó tűz látványát élvezhették a nézők.

Népszerű a Twitter a politikusok körében

6818
A világ politikai vezetőinek mintegy 80 százaléka fent van Twitteren.

Már a karácsonyfát is a neten vesszük

6808
Sőt, kérhetünk online segítséget az ünnepi halászléfőzéshez is! A Jófogás.hu hirdetői ráhangolódtak a karácsonyra.

A legjobb ismeretterjesztő tv műsor

6807
A Kamera Korrektúra 2013 Díjátadón a Spektrum két díjat is elnyert. A Behálózva a tudományos-ismeretterjesztő kategória győztese lett.

A Facebook nem politikai csodafegyver

6806
Vajon Magyarországon is annyira hatékony kampányeszköz-e a Facebook, mint mondjuk az Egyesült Államokban?
iPhone mellett Android telefonokon és iPaden is elérhető alkalmazással könnyen összeállítható egy személyre szabott bevásárlólista is.
Többségben vannak azok, akik mobileszközökön küldenek üzeneteket és képeket ünnepekkor és más alkalmakkor is.
Januártól Friedl Zsuzsanna lesz a Microsoft Magyarország HR-igazgatója.
A Metro Trains morbid videójában aranyos figurák egymás után mutatják be az értelmetlen halál különböző módjait. Levontuk a tanulságokat!
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése