TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hazai visszaesés hat százalék volt előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
A legérdekesebb kutatások fényében elemeztük kicsit, hogy miként vallunk szerelmet a XXI. században.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...
Már augusztusban 85 %-nál jártak, majd december elején be is jelentették a Foxnál, hogy egy héttel a hálaadás előtt minden reklámidő elkelt a világ legnézettebb sportmérkőzésére.

Hagyományos vs. rich media banner

6901
Lengyelországban már a hagyományos hirdetési formátumoktól eltérő bannerek elterjedtebbek. Íme a legnépszerűbb hirdetési formák.
Hatalmasat nőtt a Grammy-n előadott zeneszámok hallgatottsága.
Az NBC Universal anyacége új fejlesztésével jobban targetálható kampányokat ígér a marketingeseknek.
Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.
Az okostelefon-használók háromnegyede napi szinten internetezik készüléke segítségével. Ágyba is viszi.

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Indul a Paramount Channel

6878
A filmcsatorna Spanyolország és Franciaország után a világon a harmadikként nálunk lesz elérhető.
Egyetlen európai ügynökségként került az Uniomedia Communications a PR News shortlistjére a nonprofit kampányok idei versenyén.

Stohl András a legnépszerűbb

6870
A gyakoribb jelenlét az elektronikus médiában a megítélést is alapvetően befolyásolja és megosztóvá tehet.

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.

E-book vagy könyv?

6865
A nyomtatott könyvek reneszánszukat élik az Egyesült Államokban. Itthon mindkettő iránt kevesen érdeklődnek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése