TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.
Az osztrák gerilla videó lazának és emberközelinek tünteti fel a világ egyik legtöbb cégszabályzattal rendelkező franchise-át.

A céges rendezvények látványgurui színházi produkcióval jelentkeznek

6 kontinens és 50 ország után végre Budapesten a művészet új dimenzióját jelentő látványszínház. ...

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Nagy magyar kommunikációs mélabú

7041
Elmélkedés a választások utáni politikai kommunikációról és a politika mögött lévő „termékről”.

Unalom a köbön

7038
Ilyen volt a 2014-es választási kampány kommunikáció szemmel.
A vezető politikusok stábjában még a Facebook profilon is szakemberek dolgoznak, de egyre valószínűbb, hogy a választás 2014-ben nem a médiában dől el.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.

Kitör a Facebookból a disszidált divattervező

6950
Mióta lelépett, csak 5000 ismerősével osztotta a történéseket, de most nagyobb nyilvánosságot kap Herczeg Zoltán, aki ezentúl a Femcafén megvalósult blogjában kínálja tengerentúli élményeit.
A hazai visszaesés hat százalék volt előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
A legérdekesebb kutatások fényében elemeztük kicsit, hogy miként vallunk szerelmet a XXI. században.
Már augusztusban 85 %-nál jártak, majd december elején be is jelentették a Foxnál, hogy egy héttel a hálaadás előtt minden reklámidő elkelt a világ legnézettebb sportmérkőzésére.

Hagyományos vs. rich media banner

6901
Lengyelországban már a hagyományos hirdetési formátumoktól eltérő bannerek elterjedtebbek. Íme a legnépszerűbb hirdetési formák.
Hatalmasat nőtt a Grammy-n előadott zeneszámok hallgatottsága.
Az NBC Universal anyacége új fejlesztésével jobban targetálható kampányokat ígér a marketingeseknek.
Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése