TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.
Az okostelefon-használók háromnegyede napi szinten internetezik készüléke segítségével. Ágyba is viszi.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Indul a Paramount Channel

6878
A filmcsatorna Spanyolország és Franciaország után a világon a harmadikként nálunk lesz elérhető.
Egyetlen európai ügynökségként került az Uniomedia Communications a PR News shortlistjére a nonprofit kampányok idei versenyén.

Stohl András a legnépszerűbb

6870
A gyakoribb jelenlét az elektronikus médiában a megítélést is alapvetően befolyásolja és megosztóvá tehet.

Instagramos BBC hírösszefoglalók

6866
A BBC News napi 3 videóban tájékoztat a legfrissebb eseményekről. A csatorna azt reméli, ezzel új, fiatalabb közönség felé nyithat.

E-book vagy könyv?

6865
A nyomtatott könyvek reneszánszukat élik az Egyesült Államokban. Itthon mindkettő iránt kevesen érdeklődnek.

Trendek tartalomtól felületig

6862
Hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Tudjon meg többet róluk a Menedzserképző Központ következő konferenciáján.

Új kereskedelmi igazgató a Net Médiánál

6857
Takács Sándort nevezték ki a Portfolio.hu-t is kiadó Net Média Zrt. kereskedelmi igazgatójává.

Online műsort indít a YouTube és a DreamWorks

6850
Az amerikai animációs stúdió és a videómegosztó egy közös műsorral debütál, amelyben a legtöbbet megosztott videótartalmak kapnak helyet.

Zsozsó megvásárolható

6844
A korábbi kreatív platformmal és új médiavásárló céggel indult neki az évnek a Jófogás.hu. Zsozsó már boltban is kapható.

Fogékony a humorra a magyar

6843
A Comedy Central nézettségi adataiból kiderül: a kockákon, a brit poénokon és az elborult animációs sorozatokon nevetünk leginkább.
Olyan kezdeményezéseket támogatnak, amelyeket először valósítanak meg mobiltechnológia alkalmazásával.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése