TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A női foci legjava az Eurosporton

8010
Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán.
A cégcsoport vezérigazgató-helyettesének hét éves tevékenysége lezárul, helyére egyelőre nem neveznek ki új embert.

Green Brand díjat nyert a Rossmann

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel. ...

Az iskolakezdési bevásárlásban a gyerekek döntenek

Az Auchanban a szülők a minőségi, a gyerekek a népszerű termékeket választják. ...
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.
A Marketing&Média toplistáján Mészáros Lőrinc a harmadik helyen debütált

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.
Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek.
Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja.

Az Origo megveszi a Travelót

7907
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu.
Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.
Nyilvánossá váltak a 2016. évi sajtópiaci eredmények, 98,184 milliárd Ft volt a teljes sajtópiaci bevétel.

60 éves a Füles

7884
Február elején sajtótörténeti eseményt ünnepeltünk, ugyanis 60 éve ebben a hónapban jelent meg az első Füles, Magyarország vezető rejtvénylapja.
A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.
A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése