TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Európai Parlament idén is megrendezi a Fiatal Újságírók Napját (European Youth Media Days), melyre 18-30 év közötti kezdő illetve leendő újságírók jelentkezését várják a szervezők.
Sok izgalmat ígér a jövő év a reklámszakma szereplői számára.

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív az influencer marketing átfogó feltérképezésére, ennek első állomásaként a Kreatívval közösen a megbízói és ügynökségi oldal tapasztalatait vizsgálták.

Új családi humorcsatornát indít a Viacom

8032
Tovább bővíti magyarországi tévés portfolióját a legnagyobb nemzetközi műsorszolgáltató, a Viacom. Október 3-ától egy új, teljesen magyar nyelvű és az itthoni piac igényeire szabott humorcsatorna, a Comedy Central Family szórakoztatja majd szerethető szitkomokkal a család minden tagját.

A női foci legjava az Eurosporton

8010
Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán.
A cégcsoport vezérigazgató-helyettesének hét éves tevékenysége lezárul, helyére egyelőre nem neveznek ki új embert.
A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.
A Marketing&Média toplistáján Mészáros Lőrinc a harmadik helyen debütált

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.
Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek.
Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja.

Az Origo megveszi a Travelót

7907
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu.
Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése