TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A napenergia hamarosan igazán nagy hangerőre kapcsol: az E.ON a Gorillaz brit pop együttessel társult.
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...
A Marketing&Média toplistáján Mészáros Lőrinc a harmadik helyen debütált

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.
Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek.
Egy évvel a felvásárlás után új formát ölt a hazai médiapiac egyik legkiterjedtebb online portfóliójával rendelkező cégcsoportja.

Az Origo megveszi a Travelót

7907
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu.
Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.
Nyilvánossá váltak a 2016. évi sajtópiaci eredmények, 98,184 milliárd Ft volt a teljes sajtópiaci bevétel.

60 éves a Füles

7884
Február elején sajtótörténeti eseményt ünnepeltünk, ugyanis 60 éve ebben a hónapban jelent meg az első Füles, Magyarország vezető rejtvénylapja.
A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.
A Marquard Media szellemi alkotóműhelyének célja, hogy segítse partnereit sikeres tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában.
Elismert gazdasági szereplők részvételével januárban rendezik az első interaktív fórumot.

Régi-új vezető a volt Geomédia lapoknál

7845
A szakember rövid időre eltávolodott az üzletágtól, most azonban visszatérve két kiadó kereskedelmi és PR területeit irányítja majd.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése