TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályázat

8340
Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, influencer kampányokat, marketing és technológiai megoldásokat 25 kategóriában várja a szakmai zsűri október 30-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség megmérettetni digitális marketinged!
20 évig hordott szemüveget az egykori modell, akit már nagyon zavart, hogy az esti adásokban a kontaktlencsétől kiszáradt és fáradt szemmel már nem látta jól a súgógépet. Végül a műtét mellett döntött.

A kriptovaluta nem lufi, csak jó portfólió és stratégia kell

A 20 legjövedelmezőbb kriptovaluta ma a teljes kriptovalutapiac teljesítményének 90%-át teszi ...

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő ...

Változások a Music FM-nél

8332
Változásokat jelentett be a fiatal-felnőtt lakosság kedvelt csatornája, a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz már hallható a rádióban. Őt Juhász Bálint váltja, aki a Class Fm-től igazolt át.

A Cápák Hete mélyebbre merül, mint valaha

8327
A televíziózás történetének egyik legrégebb óta futó tematikus hete, a nyár cápás eseménye immáron harmincadik alkalommal tér vissza a Discovery Channel képernyőjére.
Ötvenedik alkalommal rajtol el Balatonfüredről a Kékszalag Vitorlásverseny, de első alkalommal indul el a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek versenyeznek.
Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2018-as év várható üzleti és marketing-trendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.
Reszponzív dizájn, szellősebb felület, áradó pixeltenger és több nyereményjáték – a felhasználók számára izgalmasabb köntösbe öltözött a Travelo utazási portál.
Filter néven indított influencer marketing blogot a Morpho.
Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit: a négy kategória legjobbjai között találjuk a Magyar Nemzet Magazin, az RTL Magyarország, az M4 Sport, a Nők Lapja és a Kossuth Rádió fiatal művészeket, tudósokat és sportolókat bemutató riportjait is.
Az IT-szektoron kívülről érkező Bridge Fund tagok hozzájárulása révén tovább erősödik a Bridge Budapest.
A Kreatív MediaDesign versenyén Magazin kategóriában aranyérmes lett az első apáknak szóló lap.
2017. október 11-12-én Dubajban rendezték meg a World Sustainability Congress eseményt, melyen a világ számos országából – többek között Magyarországról - vezető nagyvállalatok vehették át a Global Sustainability Award elismerést.
Bár egy helyet rontott, de a teljes média- és reklámköltés 14%-os növekedése és a hazai online szegmens töretlen bővülése idén is dobogós helyre repítette Magyarországot a közép-kelet-európai országok reklámpiaci rangsorában. A ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból – amit a térség legnagyobb független kommunikációs ügynökséghálózata, a weCAN szakemberei állítottak össze – kiderül továbbá, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan, Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.
Ezernél is több mű érkezett a 100 szóban Budapest történetíró-pályázatra, amit idén negyedszer hirdetett meg a Mindspace csapata a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központtal együttműködve. Az első helyezett a beregszászi Bárdos Dávid, a Semmelweis Egyetem orvostanhallgatója lett. A legjobb 12+1 történetet illusztrátorok és fotósok munkáival kiegészítve mutatják be a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Átriumában és a Madách téren. A kiállítás október 20-ig látható a CAFe Budapest Fesztiválon.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése