TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A verseny névadó szponzora a főváros legnagyobb új autó kereskedője. A cég szenvedélyesen támogatja a sportot, amire most ismét büszkék lehetnek.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...
A híres Ecole du Ski Français (ESF) síiskola új ruhaszponzort talált a 2015/16-os és a 2016/17-es síszezonra.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A stratégiai lépéssel az XS energiaital-márka tovább terjeszkedhet, az Amway pedig ezzel újabb lépést tehet a fiatal vállalkozók eléréséhez.
A Villamos Művek 2015-től főszponzorként segíti Miklós Edit felkészülését és hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a sízőnő további sporttörténelmet írhasson a hamarosan kezdődő Világbajnokságon a klasszikus téli szakágakban.
A Kreatív magazin Craft Award versenyén a Legjobb fénytechnika kategória első díjasa lett az MVM Magyar Villamos Művek és az A38 Hajó együttműködése.

Elit klubba került az Unilever

7374
Az emberi erőforrások fejlesztésének legkiemelkedőbb nemzetközi elismerését kapta meg a vállalat.
Kezdetét vette a Brewie közösségi finanszírozás (crowdfunding) kampánya, amelynek segítségével elindulhat a teljesen automata otthoni sörfőzőgép gyártása.
Megkezdődött a karácsonyig tartó visszaszámlálása az MLM kozmetikai márkánál, ahol egy különleges online ünnepi vásár varázslatos birodalmába csábítanak.
Az új Nespresso reklámfilmben George Clooney eszén ismét túljárnak, pedig ő megint csak egy kávéra vágyik.
Egyenesen a főzdéből szállítják, 500 literes csillogó tankból csapolják, több eladott korsót remélnek. Már két helyen a fővárosban.

Sikeres a Hajdúsági Magyar Ízek kampánya

7451
Sikeres pályázaton 39.097.495 forint támogatást nyert a Human Telex Kft., amely Debrecenben hozta létre a Hajdúsági Magyar Ízek boltot. (X)
Szűcs Judit az elmúlt csaknem tíz évben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs vezetője volt.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése