TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szlovéniában Portorožban megrendezett Golden Drum reklámfesztiválon mutatták be, melyik reklámok voltak a legnépszerűbbek a YouTube-on az elmúlt évben a magyarországi netezők körében.

Lakatos Márk már önálló márka

7313
Profi márkaépítésnek lehettünk szemtanúi az elmúlt években, aminek befejező aktusaként a divatguru nevével fémjelzett üzlet nyílt.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.
Megérkezett Budapestre a Harley-család legifjabb trónörököse, a Street 750.
A Sofitel Ries-Link 2014-es évjárata is hazai gasztronómiai szakemberek bevonásával készül Szentesi József borásznál.
A retró járat vízsugaras köszöntés közepette, promóciós célból érkezett a Liszt Ferenc repülőtérre, mert éppen 85 éve, hogy a KLM járatot indított Budapestre.
Kuba kávékultúrája minden eddiginél intenzívebb kávét ihletett, amit a La Bodeguita del Medio étteremben rendezett karibi esten ismerhetett meg a sajtó és a törzsvevők köre.
A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.

A kínaiaknak dolgozott David Beckham

7264
A Jaguár új kínai kampányához kipakoltak egy teljes Jaguár múzeumot és leszerződtették korunk legismertebb focistáját.
A Nespresso CoffeeChallenge receptversenyén tíz magyar gasztroblogger mérte össze kreativitását. Izgalmas kreációik között voltak merész elképzelések.

Új szlogennel gyorsít a Puma

7234
A Puma sportlifestyle márka bejelentette új szlogenjét: a Forever Faster jelmondat a sportszertgyártó gyorsaságát és dinamizmusát fejezi ki.

A Levi’s a mi sztorijainkkal kampányol

7232
Sok millió farmer. Rengeteg történet. A Levi’s vadonatúj kampánya, a Live in Levi’s Project fiatalokat szólaltat meg világszerte.
Az Unicummal világhírnévre szert tevő részvénytársaság ismét egyedi innovációval jelentkezik a piacon, ez a Szénsavas Szikra.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése