TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kezdetét vette a Brewie közösségi finanszírozás (crowdfunding) kampánya, amelynek segítségével elindulhat a teljesen automata otthoni sörfőzőgép gyártása.
Megkezdődött a karácsonyig tartó visszaszámlálása az MLM kozmetikai márkánál, ahol egy különleges online ünnepi vásár varázslatos birodalmába csábítanak.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...
Az új Nespresso reklámfilmben George Clooney eszén ismét túljárnak, pedig ő megint csak egy kávéra vágyik.
Egyenesen a főzdéből szállítják, 500 literes csillogó tankból csapolják, több eladott korsót remélnek. Már két helyen a fővárosban.

Sikeres a Hajdúsági Magyar Ízek kampánya

7451
Sikeres pályázaton 39.097.495 forint támogatást nyert a Human Telex Kft., amely Debrecenben hozta létre a Hajdúsági Magyar Ízek boltot. (X)
Szűcs Judit az elmúlt csaknem tíz évben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs vezetője volt.
A régió vezető Apple viszonteladója különleges éjszakai nyitva tartással, pénteken 0 órától kezdi meg a készülékek értékesítését az ország legnagyobb Apple Premium Reseller üzletében.
A LEGO egy újítással dobta piacra legújabb katalógusát. Az innovatív 3D-s katalógust egy applikáció segítségével lehet kipróbálni, amelyet IOS-es és androidos telefonra is le lehet már tölteni.

Mossák kezeiket

7318
Október 15. a kézmosás világnapja és egyben a legfontosabb napja az évnek egy olyan márka számára, mint a Dettol.
A Szlovéniában Portorožban megrendezett Golden Drum reklámfesztiválon mutatták be, melyik reklámok voltak a legnépszerűbbek a YouTube-on az elmúlt évben a magyarországi netezők körében.

Lakatos Márk már önálló márka

7313
Profi márkaépítésnek lehettünk szemtanúi az elmúlt években, aminek befejező aktusaként a divatguru nevével fémjelzett üzlet nyílt.
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.
Megérkezett Budapestre a Harley-család legifjabb trónörököse, a Street 750.
A Sofitel Ries-Link 2014-es évjárata is hazai gasztronómiai szakemberek bevonásával készül Szentesi József borásznál.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése