TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Művészeti alkotás lett a Post-it

7169
Az ötletes öntapadó jegyzetlapok elnevezése egyet jelent magával a tárggyal. Mindegy ki gyártja, Post-it-nek hívjuk. Az eredetit most éppen az különbözteti meg a követőktől, hogy a híres divatguru és stylist, Brad Goreski dizájnolta meg.

Mi köze a Starbucksnak Moby Dickhez?

7165
Kiderül abból a 8 érdekességből, amit a kávézólánc magyarországi megjelenésének negyedik évfordulója alakalmából gyűjtöttünk.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Fifikás gyakornokra vadászik a Sharp

7162
Második alkalommal hirdeti meg a Sharp Europe innovációs versenyét, amelynek fődíja egy nyári fizetett gyakornoki állás a vállalat európai fejlesztőközpontjában.
Elkészült a nagysikerű Nike reklámsorozat harmadik része, a brazíliai focitornára készült trilógia utolsó, The Last Game című filmje.

Egy focilabdával szűrte össze a levet a kóla

7149
A VB ideje alatt futball-labda mintájú palackban is kapható lesz a fél literes Coca-Cola, hogy meccsnézés közben még a felfrissülés pillanata se törje meg a hangulatot.
A döntőben négy ország öt legjobb csapatának kellett bizonyítania tudását a MOL-csoport nemzetközi zsűrije előtt, amely a csoport felsővezetőiből állt.
Ömlik a rossz minőségű fény Ázsiából, ezért a német fényforrásgyártó mindenkivel tudatni akarja, mivel több a jobb.

Már nem az Apple a legértékesebb márka!

7123
Újra kijött az a lista, amit becsempésznénk saját páránk alá, ha visszamehetnénk a múltba. A ráragasztott cetlin csak ez állna: kezdj el tőzsdézni!
Az Arena Fashion Index tavaszi trendfelméréséből az is kiderült, melyik márkákat kedvelik a leginkább a bevásárlóközpontba járók.
Hazánk legjobb márkáit ünnepelték a MagyarBrands díjátadó gála keretében május 8-án, a Fővárosi Állat- és Növénykertben.

Márka boom az Arena Plazában

7063
Teljes átalakulás várható őszig a budapesti bevásárlóközpontban.
Szenzációsan felépített márka, amely pár év alatt a semmiből odáig jutott, hogy George Clooney filmet szinte már nem is vállal, csak Nespresso reklámban játszik.
A Coca-Cola HBC Magyarország kommunikációs és vállalati kapcsolatok igazgatója Rabatin-Buru Éva, az Uniomedia Communications korábbi stratégiai tervezési igazgatója vette át.

A száraz tészta nem száraz téma

7037
Idén 12 kategóriában osztották ki az Év Terméke Díjat, amely a száraztészták mezőnyében a Soós Tészta Kft. Premio termékcsaládjáé lett.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése