TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hazai fejlesztők először alkottak olyan polarizált fényterápiás készüléket, amely közel 100%-os polarizáltságú fény kibocsátására képes, és minden eddiginél nagyobb testfelület megvilágítását teszi lehetővé.

Színésznőt igazolt a Danubius

7530
A Danubius szállodalánc családbarát klubja, a Danubius Bubbles Club háziasszonyi szerepére Farkasházi Rékát kérte fel.

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...
Egyre ritkább a hazai piacnak szóló marketingtevékenység a fesztiválon, de azért idén is találtunk pár kedvencet.
A svéd bútorgyártó cég 2015 szeptemberéig a teljes világítási termékválasztékát LED-esre cseréli.
A legnagyobb magyarországi könyvesbolthálózattal rendelkező cég a jövőben még nagyobb hangsúlyt helyez az online értékesítésre és a vidéki elérésre
Profizmusban Ákos, pénztermelő képességben Ördög Nóra az első. A legértékesebb női celeb Stahl Judit lett. Palvin Barbara és Kasza Tibor is felkerült a listára.
Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felső vezetés, az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása.

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.
Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.
Szerény üzleti tervükben napi 45 vendéggel számoltak tíz hónapon belül. Az első üzlet már a nyitás napján hozta ezt a számot, így nem csoda, hogy a korábbi piaci rést ma már 42 BioHair szalon tölti be.
A verseny győztese megismerkedhet a legvadabb természeti viszonyokkal, hiszen all-inclusive utazást nyer a norvégiai Bergenbe.
A dizájn még mindig különleges, jellegzetes és rendületlenül őrzi helyét minden idők leghíresebb üdítőital-csomagolásai között.
A verseny névadó szponzora a főváros legnagyobb új autó kereskedője. A cég szenvedélyesen támogatja a sportot, amire most ismét büszkék lehetnek.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése