TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(News4business) A Pick nagyszabású promóciója több mint 70 ezer fogyasztót mozgatott meg.

Narancs papírral terveznek

2725
Az Engagement alapgondolat köré szerveződő idei BrandFestival formai értelemben is komolyan veszi a bevonást: egy online tervezési eszköz segíti majd a közös szellemi dzsemborit.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...
A StarBev a prágai Staropramen Látogató Központot mintegy 1,2 millió euró értékben modernizálta, valamint új nemzetközi marketing kampányt alakított ki a sörmárka építésére.

30 milliós akadály

2722
Az Auchan megtagadta az adatszolgáltatást hungarikum akciójával kapcsolatban, így a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 30 millió forint eljárási bírságot szabott ki rá.
A T-Mobile augusztus 22-től szeptember 18-ig tartó legújabb okostelefon-kampányát a Rovio világelső Angry Birds játékára építette.

Ne nevess!

2720
(SocialTimes) Az online kampányok lényege, hogy szórakoztassák a rajongókat. Kivéve, ha ezt megtiltják!

A futball elkötelezetje

2717
Az Arsenal után az AC Milannal is szponzorációs szerződést kötött az Indesit Company.

Fitneszben utaznak

2716
A Mol-csoport több helyen, a hosszabb tranzitvonalakon családi fitnesz parkot telepített benzinkútjai mellé.

Új úton az Amway

2684
A húsz éve a magyar piacon sikeresen tevékenykedő Amway erősíteni kívánja médiajelenlétét és kommunikációját a Live PR segítségével.

Tchibo: egységes marketingstratégia

2679
2011. augusztus 8-tól Mészáros Zsolt tölti be a Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját.
Az Ikea 2012-es katalógusát az érdeklődők iPhone vagy Androidos telefonjukon még a nyomtatott változat előtt elérhetik.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4344454647484950515253545556 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése