TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Tokaji bor dicsérete

2746
Alighogy lezárult a címketervezői pályázata, a Tokaj Kereskedőház Zrt. újabb, ezúttal szövegírói megméretettésre hívja az amatőr és profi kreatívokat.

Kerékpáros ambient

2745
Zölden világító bicikliküllőkkel száguldozó kerékpárosok csábították a nézőket a Zöld lámpás című film augusztusi bemutatójára Rio de Janeiro-ban és Sao Paulo-ban.

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Bővült a sörfogyasztó célcsoport

2741
Az ízesített variánsok immár 5,6 százalékot képviselnek a teljes hazai sörpiacból – derül ki a Nielsen 2011. július havi adataiból.

Dalba öntött rajongók

2740
(SocialTimes) Innovatív Facebook kampánnyal rukkolt elő a Danone. Az ötlet jó, ám nem sok új rajongót hozott nekik.

A siker.élmény jegyében

2733
Új stratégiával, szerkezeti változásokkal és friss arculattal erősíti meg pozícióit a Human Telex Reklámügynökség.
(News4business) A Pick nagyszabású promóciója több mint 70 ezer fogyasztót mozgatott meg.

Narancs papírral terveznek

2725
Az Engagement alapgondolat köré szerveződő idei BrandFestival formai értelemben is komolyan veszi a bevonást: egy online tervezési eszköz segíti majd a közös szellemi dzsemborit.
A StarBev a prágai Staropramen Látogató Központot mintegy 1,2 millió euró értékben modernizálta, valamint új nemzetközi marketing kampányt alakított ki a sörmárka építésére.

30 milliós akadály

2722
Az Auchan megtagadta az adatszolgáltatást hungarikum akciójával kapcsolatban, így a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 30 millió forint eljárási bírságot szabott ki rá.
A T-Mobile augusztus 22-től szeptember 18-ig tartó legújabb okostelefon-kampányát a Rovio világelső Angry Birds játékára építette.

Ne nevess!

2720
(SocialTimes) Az online kampányok lényege, hogy szórakoztassák a rajongókat. Kivéve, ha ezt megtiltják!

A futball elkötelezetje

2717
Az Arsenal után az AC Milannal is szponzorációs szerződést kötött az Indesit Company.

Fitneszben utaznak

2716
A Mol-csoport több helyen, a hosszabb tranzitvonalakon családi fitnesz parkot telepített benzinkútjai mellé.

Új úton az Amway

2684
A húsz éve a magyar piacon sikeresen tevékenykedő Amway erősíteni kívánja médiajelenlétét és kommunikációját a Live PR segítségével.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4344454647484950515253545556 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése