TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szlovéniában Portorožban megrendezett Golden Drum reklámfesztiválon mutatták be, melyik reklámok voltak a legnépszerűbbek a YouTube-on az elmúlt évben a magyarországi netezők körében.

Lakatos Márk már önálló márka

7313
Profi márkaépítésnek lehettünk szemtanúi az elmúlt években, aminek befejező aktusaként a divatguru nevével fémjelzett üzlet nyílt.

A Bonduelle kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.
Megérkezett Budapestre a Harley-család legifjabb trónörököse, a Street 750.
A Sofitel Ries-Link 2014-es évjárata is hazai gasztronómiai szakemberek bevonásával készül Szentesi József borásznál.
A retró járat vízsugaras köszöntés közepette, promóciós célból érkezett a Liszt Ferenc repülőtérre, mert éppen 85 éve, hogy a KLM járatot indított Budapestre.
Kuba kávékultúrája minden eddiginél intenzívebb kávét ihletett, amit a La Bodeguita del Medio étteremben rendezett karibi esten ismerhetett meg a sajtó és a törzsvevők köre.
A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.

A kínaiaknak dolgozott David Beckham

7264
A Jaguár új kínai kampányához kipakoltak egy teljes Jaguár múzeumot és leszerződtették korunk legismertebb focistáját.
A Nespresso CoffeeChallenge receptversenyén tíz magyar gasztroblogger mérte össze kreativitását. Izgalmas kreációik között voltak merész elképzelések.

Új szlogennel gyorsít a Puma

7234
A Puma sportlifestyle márka bejelentette új szlogenjét: a Forever Faster jelmondat a sportszertgyártó gyorsaságát és dinamizmusát fejezi ki.

A Levi’s a mi sztorijainkkal kampányol

7232
Sok millió farmer. Rengeteg történet. A Levi’s vadonatúj kampánya, a Live in Levi’s Project fiatalokat szólaltat meg világszerte.
Az Unicummal világhírnévre szert tevő részvénytársaság ismét egyedi innovációval jelentkezik a piacon, ez a Szénsavas Szikra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése