TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A verseny névadó szponzora a főváros legnagyobb új autó kereskedője. A cég szenvedélyesen támogatja a sportot, amire most ismét büszkék lehetnek.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
A híres Ecole du Ski Français (ESF) síiskola új ruhaszponzort talált a 2015/16-os és a 2016/17-es síszezonra.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A stratégiai lépéssel az XS energiaital-márka tovább terjeszkedhet, az Amway pedig ezzel újabb lépést tehet a fiatal vállalkozók eléréséhez.
A Villamos Művek 2015-től főszponzorként segíti Miklós Edit felkészülését és hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a sízőnő további sporttörténelmet írhasson a hamarosan kezdődő Világbajnokságon a klasszikus téli szakágakban.
A Kreatív magazin Craft Award versenyén a Legjobb fénytechnika kategória első díjasa lett az MVM Magyar Villamos Művek és az A38 Hajó együttműködése.

Elit klubba került az Unilever

7374
Az emberi erőforrások fejlesztésének legkiemelkedőbb nemzetközi elismerését kapta meg a vállalat.
Kezdetét vette a Brewie közösségi finanszírozás (crowdfunding) kampánya, amelynek segítségével elindulhat a teljesen automata otthoni sörfőzőgép gyártása.
Megkezdődött a karácsonyig tartó visszaszámlálása az MLM kozmetikai márkánál, ahol egy különleges online ünnepi vásár varázslatos birodalmába csábítanak.
Az új Nespresso reklámfilmben George Clooney eszén ismét túljárnak, pedig ő megint csak egy kávéra vágyik.
Egyenesen a főzdéből szállítják, 500 literes csillogó tankból csapolják, több eladott korsót remélnek. Már két helyen a fővárosban.

Sikeres a Hajdúsági Magyar Ízek kampánya

7451
Sikeres pályázaton 39.097.495 forint támogatást nyert a Human Telex Kft., amely Debrecenben hozta létre a Hajdúsági Magyar Ízek boltot. (X)
Szűcs Judit az elmúlt csaknem tíz évben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs vezetője volt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése