TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Wallis Motor Pest azért kérte föl a csinos műsorvezetőt erre a szerepre, mert köztudottan maximalista ember, aki nemcsak a külsejét illetően, de a munkában és a sportban is a tökéletességre törekszik.
A hétvégi tüntetéssel az UBER befejezte magyarországi működését. Nem maradunk azonban modern technológiára épülő, utas központú taxisszolgáltatás nélkül: augusztus elején indulnak a Taxify sárga autói.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...
A GFK felmérése szerint a FMCG márkák elsősorban a vásárlói kör bővülése és vásárlás intenzitása miatt sikeresebbek az elmúlt években.
Az atlantai Jacob’s Pharmacy gyógyszertár patikusa, John Pemberton keverte ki először a lemásolhatatlan ízt 130 éve. Azóta már a világ több, mint 200 országában kapható, és nem csak patikában.
A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja.
Nyakunkon a strandszezon, és vele érkezik a kérdés is: milyen fürdőruhát válasszunk? Válaszokkal készült az Otto márkája, hogy ismertségét növelje a magyar piacon.
3 milliárd forintból épül Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI központja.
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.
Az Otto által alapított Lascana igazi sikersztori: 15 év alatt 100 millió euró feletti éves árbevételt ért el 3 kontinensen.
A jubileum alkalmából 140 millió dolláros beruházással bővíti lynchburgi Jack-Daniel’s üzemét a Brown-Forman.
A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.
A Menedzserképző Központ közelgő marketing workshopján olvasóink kedvezménnyel lehetnek ott, és ismerhetik meg az online reklámozás trendjeit.
Radeczky Zoltán, a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát magába foglaló AVON Pannónia Csoport ügyvezető igazgatója vette át az AVON németországi piacának irányítását is.

Budapesten forgatta le az adidas a jövőt

7599
Az adidas Originals 2016-os globális kampányfilmjében több budapesti helyszín is megjelent, majd március közepén egy parti keretében mutatták be legújabb sneakerüket.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése