TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Profizmusban Ákos, pénztermelő képességben Ördög Nóra az első. A legértékesebb női celeb Stahl Judit lett. Palvin Barbara és Kasza Tibor is felkerült a listára.
Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felső vezetés, az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.
Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.
Szerény üzleti tervükben napi 45 vendéggel számoltak tíz hónapon belül. Az első üzlet már a nyitás napján hozta ezt a számot, így nem csoda, hogy a korábbi piaci rést ma már 42 BioHair szalon tölti be.
A verseny győztese megismerkedhet a legvadabb természeti viszonyokkal, hiszen all-inclusive utazást nyer a norvégiai Bergenbe.
A dizájn még mindig különleges, jellegzetes és rendületlenül őrzi helyét minden idők leghíresebb üdítőital-csomagolásai között.
A verseny névadó szponzora a főváros legnagyobb új autó kereskedője. A cég szenvedélyesen támogatja a sportot, amire most ismét büszkék lehetnek.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.
A híres Ecole du Ski Français (ESF) síiskola új ruhaszponzort talált a 2015/16-os és a 2016/17-es síszezonra.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A stratégiai lépéssel az XS energiaital-márka tovább terjeszkedhet, az Amway pedig ezzel újabb lépést tehet a fiatal vállalkozók eléréséhez.
A Villamos Művek 2015-től főszponzorként segíti Miklós Edit felkészülését és hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a sízőnő további sporttörténelmet írhasson a hamarosan kezdődő Világbajnokságon a klasszikus téli szakágakban.
A Kreatív magazin Craft Award versenyén a Legjobb fénytechnika kategória első díjasa lett az MVM Magyar Villamos Művek és az A38 Hajó együttműködése.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése