TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tovább zöldül a Budget flottája

7795
A Budget Magyarország autókölcsönző flottájának széles, közel 30 autóra kiterjedő, zöld autó választékát most tovább bővíti.
A vállalkozások közül kevesen büszkélkednek a kerek 100 éves korral, hazánkban pedig kifejezetten csekély azoknak a száma, akiknek sikerült túlélni a történelem hullámait.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...
Stílusosan indította az Apollo Vredestein a Bundesliga 2016/2017-es őszi szezonját, szponzori támogatást kötött ugyanis a Borussia Mönchengladbach csapatával.
Az évfordulóra kiadott whiskey várhatóan év végétől lesz elérhető Magyarországon.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.
A Wallis Motor Pest azért kérte föl a csinos műsorvezetőt erre a szerepre, mert köztudottan maximalista ember, aki nemcsak a külsejét illetően, de a munkában és a sportban is a tökéletességre törekszik.
A hétvégi tüntetéssel az UBER befejezte magyarországi működését. Nem maradunk azonban modern technológiára épülő, utas központú taxisszolgáltatás nélkül: augusztus elején indulnak a Taxify sárga autói.
A GFK felmérése szerint a FMCG márkák elsősorban a vásárlói kör bővülése és vásárlás intenzitása miatt sikeresebbek az elmúlt években.
Az atlantai Jacob’s Pharmacy gyógyszertár patikusa, John Pemberton keverte ki először a lemásolhatatlan ízt 130 éve. Azóta már a világ több, mint 200 országában kapható, és nem csak patikában.
A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja.
Nyakunkon a strandszezon, és vele érkezik a kérdés is: milyen fürdőruhát válasszunk? Válaszokkal készült az Otto márkája, hogy ismertségét növelje a magyar piacon.
3 milliárd forintból épül Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI központja.
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.
Az Otto által alapított Lascana igazi sikersztori: 15 év alatt 100 millió euró feletti éves árbevételt ért el 3 kontinensen.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése