TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Sziget immár 16. alkalommal várt kicsiket és nagyokat júniusban, minden hétvégén.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés elleni küzdelme.

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
Felvásárolná a PepsiCo a kókuszitalairól ismert Vita Cocót. A Pepsi valamivel kevesebb mint egymilliárd dollárt ajánlott a többségi tulajdonért.
A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult.

Ilyen a Posta húsvétja

7933
A húsvéti időszak az egyik legforgalmasabb a csomaglogisztikában, ezért az ünnep előtt szállítunk néhány érdekességet a Magyar Postáról.
Április második felében Magyarországon is elérhetővé válnak a Lengyelországban már 25 éve népszerű Abra Meble bútor üzlethálózat bútorai.

Gödörben a svájci óraipar?

7922
Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett.

A kika hosszútávra tervez nálunk

7906
A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési piac egyik legismertebb szereplőjévé.
A MotoGP-világbajnok és a Shell együttműködésük során a megfelelő üzemanyag megválasztásának fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet.
A hajápolási iparág először készít olyan fenntartható üzleti modellt, amely előremozdítja a körkörös gazdaság működését.
Sorozatban a második alkalommal került a családi vállalkozások közt a német élvonalba a márka.
Veronai buszbaleset: további részleteket osztott meg a busztársaság cégvezetője.
A három csíkos almárka az utóbbi időben a streetwear piac reformerévé nőtte ki magát, és nagyot gurít 2017-ben is.
A legmagasabb elismerésben részesült az amerikai MarCom Awards díjátadón a VELUX vállalati értékek videósorozata a vállalati kategóriában.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése