TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A MotoGP-világbajnok és a Shell együttműködésük során a megfelelő üzemanyag megválasztásának fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet.
A hajápolási iparág először készít olyan fenntartható üzleti modellt, amely előremozdítja a körkörös gazdaság működését.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...
Sorozatban a második alkalommal került a családi vállalkozások közt a német élvonalba a márka.
Veronai buszbaleset: további részleteket osztott meg a busztársaság cégvezetője.
A három csíkos almárka az utóbbi időben a streetwear piac reformerévé nőtte ki magát, és nagyot gurít 2017-ben is.
A legmagasabb elismerésben részesült az amerikai MarCom Awards díjátadón a VELUX vállalati értékek videósorozata a vállalati kategóriában.
A magyar piacon több mint 10 éve jelenlévő Klépierre Magyarország újszerű stratégiájának köszönhetően várakozáson felüli eredményekkel zárta a 2016-os évet.
Mint a legtöbb családi vállalat, az 1991-ben mindössze két munkatárssal induló Hörmann Hungária is áldoz a társadalmi felelősségvállalásra.
Több éves kutatómunkát, majd több éves gyakorlati tesztelést követően a széles nyilvánosság előtt is bemutatkozik a fotokatalitikus bevonatrendszerek új generációja.

Tovább zöldül a Budget flottája

7795
A Budget Magyarország autókölcsönző flottájának széles, közel 30 autóra kiterjedő, zöld autó választékát most tovább bővíti.
A vállalkozások közül kevesen büszkélkednek a kerek 100 éves korral, hazánkban pedig kifejezetten csekély azoknak a száma, akiknek sikerült túlélni a történelem hullámait.
Stílusosan indította az Apollo Vredestein a Bundesliga 2016/2017-es őszi szezonját, szponzori támogatást kötött ugyanis a Borussia Mönchengladbach csapatával.
Az évfordulóra kiadott whiskey várhatóan év végétől lesz elérhető Magyarországon.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése