TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

3 milliárd forintból épül Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI központja.
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
Az Otto által alapított Lascana igazi sikersztori: 15 év alatt 100 millió euró feletti éves árbevételt ért el 3 kontinensen.
A jubileum alkalmából 140 millió dolláros beruházással bővíti lynchburgi Jack-Daniel’s üzemét a Brown-Forman.
A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.
A Menedzserképző Központ közelgő marketing workshopján olvasóink kedvezménnyel lehetnek ott, és ismerhetik meg az online reklámozás trendjeit.
Radeczky Zoltán, a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát magába foglaló AVON Pannónia Csoport ügyvezető igazgatója vette át az AVON németországi piacának irányítását is.

Budapesten forgatta le az adidas a jövőt

7599
Az adidas Originals 2016-os globális kampányfilmjében több budapesti helyszín is megjelent, majd március közepén egy parti keretében mutatták be legújabb sneakerüket.
A Bacardi Legacy döntőjébe került bártendereknek főleg saját erőforrásaikból kell népszerűsíteni a koktéljukat.

Bonduelle: 166 év szakértelem

7583
A Bonduelle fennállása óta családi tulajdonban van. A vállalatot jelenleg a hatodik generáció irányítja.

Sztárteniszezővel karácsonyozik a Springfield

7577
Rocío Crusset és Fernando Verdasco lettek a ruhamárka idei karácsonyi nagykövetei.
Fenyvesi Zoltán, azaz wheelchairguy szerepel a Coca-Cola karácsonyi reklámfilmjének idei verziójában.
A Helia-D Herba-Kastély Gyógynövény- és Szépségközpont a világszerte híres Tokaji Borvidék szívében, Tolcsván nyitotta meg kapuit szeptember végén.
A Yamuna nemcsak a ráncok ellen, de a még szélesebb körű ismertségért is az EGF nevű növekedési faktorral harcol.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése