TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hajrájához érkezett Magyarország első, hazai rendezésű olimpiai eseménye, az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál (EYOF), amelyre 50 ország sportolói érkeztek Győr városába.
Az Auchanban a szülők a minőségi, a gyerekek a népszerű termékeket választják.

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Megújul a tatabányai INTERSPAR

8034
Több mint 2,5 milliárd forintból modernizálja a SPAR Magyarország a tatabányai INTERSPAR áruházat. A 2000-ben megnyitott hipermarket az átalakítás alatt zárva tart, a vásárlók várhatóan december elején vehetik ismét birtoka a kívül-belül megszépült, bővülő szolgáltatásokkal újranyitó áruházat.
A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.
Interaktív térképet és részletesebb szűrési lehetőségeket is kínál a rejtett fővárosi kincseket és aktuális programokat bemutató honlap.
Magyarország egyik legnagyobb e-bevásárlóközpontja idén is bekerült a Superbrands-díjasok közé. A Mall.hu 2017-ben ismét elnyerte a legjobbaknak járó elismerést.
XL. Vasas- és Kohásznapot rendeztek Dunaújvárosban, ami a fesztiválhangulat mellett hagyományosan az elismerésekről valamint a vállalat és a dolgozók számára fontos értékekről is szól.
Több mint 25 éve van jelen a szakképzésben a SPAR. A csaknem 14 ezer munkavállalót foglalkoztató vállalat szeptembertől tovább bővíti a szakmai gyakorlati lehetőségeit.
A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a sört, azaz a legnépszerűbb alkoholos italt a fesztiválon.Idén egy speciális, csak itt kapható sörkülönlegességgel, a Dreher Sziget Sörrel koccinthatnak a látogatók a jubileumra.
A KEYMILE kommunikációs hálózatokat fejlesztő üzletágának felvásárlásával kritikus villamosenergia-hálózati alkalmazásokkal bővül az ABB AbilityTM digitális platform kínálata.
Reklámfilm kategóriában a Hell Energy 10. születésnapjára készült motivációs film lett a győztes az Aranyszem Operatőr Fesztiválon.
Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb olasz divatmárka, mégsem sokat tudunk a keletkezéséről.
A Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Sziget immár 16. alkalommal várt kicsiket és nagyokat júniusban, minden hétvégén.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés elleni küzdelme.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése