TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A HEINEKEN Hungária négy ügynökséggel dolgozik együtt 2013-tól: marad az ACG, a Starcom, az Uniomedia Communications és a NeoNoir.

Magyar siker a Brand New Challenge-en

6163
Különdíjat kapott a New Yorker divatmárka nemzetközi versenyén a négy magyar fiatalból álló Nu-Yorkers csapat.

A Bonduelle kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál ...

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

Desigual Magyarországon

6137
A Just Creative Kommunikációs Ügynökséget választotta a WestEnd az első hivatalos magyarországi Desigual Store beharangozó PR-kampányának levezénylésére.

Tízéves a McReggeli Magyarországon

6120
Az 50 millió eladott reggeli és a 3,5 millió liter elfogyasztott reggeli kávé pedig azt bizonyítják, hogy sikerrel.
A Sony Xperia Z regionális kampánya teljesen átszövi a televízió új, saját gyártású sorozatának promócióját.

HELL-sősegély

6098
A HELL és a Helperek Önkéntes Segítők Közhasznú Egyesület együttműködése a felelősségteljes szórakozásért!

UPS: Női vezető Európában

6092
A UPS Cindy Millert, a 24 éve a vállalat kötelékében dolgozó „veterán” szakembert nevezték ki a UPS Europe elnökének.

A HELL bizonyított

6086
MOMOT termékdíjas a HELL New Generation Sugarfree, a vállalat új generációs, cukormentes itala.
Márciustól a Filmbox mind a hat csatornája elérhető az LG Smart TV tulajdonosok számára.

Új NEW YORKER Budapesten

6059
Németország fiatalokat célzó vezető divatmárkája az Árkád2 bevásárlóközpontban nyíló új üzletében mutatja be legújabb kollekcióját.

Aranyérmet nyert az Unicum

6047
Az Unicum és az Unicum Szilva a World Spirits Award-on bitter kategóriában a legjobbak között is a legjobb volt.

Henkel: Együtt a fenntarthatóságért

6042
A stratégia a „többet elérni kevesebből” célkitűzésre épül, amelynek értelmében a Henkel az erőforrások felhasználásának hatékonyságát a háromszorosára növeli 2030-ig.

Greennovációs nagydíjat kapott az Unilever

6037
A Veszprémi Algida Jégkrémgyár korszerűsítésével csökkent az Unilever környezetterhelése. Az eredményt a II. FMCG Nagydíjon is elismerték.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése