TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Legyél a Balaton Sound sztárja!

6375
A Strongbow új italkülönlegessége, a Mézesalma bevezetése alkalmából remix-versenyt hirdet.
Különleges kiadásban kapható hazánkban az energiaital. A limitált kiadású széria csupán néhány hétig lesz elérhető.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Tetra Pak: zöld iroda minősítés

6326
A cég Magyarország harmadik olyan vállalata, amely sikeresen teljesítette a KÖVET Egyesület Zöld Iroda Minősítésének követelményeit.

Aranypengére pályázik az Aranypéntek

6322
Két kategóriában – a filmes és a sales promotion megoldásoknál – is shortlistre került az Arany Ászok tavalyi kampánya.

Minőségi magyar márkává vált a Kométa

6319
A Superbrands Bizottság független szakemberei érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP 200 magyar fogyasztói márka egyike legyen.

MOM Park kampány: fókuszban a boldogság

6311
Az új koncepció középpontjában a Boldogság áll, amit egy férfi személyesít meg. Ezzel egy időben arculatát is frissítette a bevásárlóközpont.

MasterCard a Roland-Garroson

6300
A kártyatársaság 2013-tól a tenisztorna hivatalos partnere lesz. Az együttműködés egy ötéves kapcsolat kezdetét jelzi.
Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara.

Coca Cola: egyensúlyba hoz

6279
A csökkentett, vagy zéró kalóriájú termékkínálat mellett a márka május elejétől reklámkampánnyal népszerűsíti az aktív életmódot.

Invitel rendezvények

6277
Kihirdette rendezvényszervezési tenderének nyerteseit az Invitel.

Újabb dizájn díjat kapott a Helly Hansen

6275
A Helly Hansen H2 Flow Jacket technikai újítását ismerték el a szakértők.

Magyar nők szépsége

6272
Csak minden negyedik magyar nő elégedett külsejével, rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén.

Reklámkampánnyal jubilál a 15 éves a Praktiker

6268
Bevált és megbízható – ez a jubileumi szlogenje a Praktikernek, amely átfogó országos reklámkam-pánnyal, illetve áruházi aktivitásokkal ünnepli 15. születésnapját 21 magyarországi üzletében.

Anyák napi köszöntés a Babától

6266
Az idei anyák napját 9 család ünnepelhette rendhagyó módon a Baba segítségével.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése