TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sikeres Ford kampány

6669
A Ford csapata hálás annak a 29 497 autótulajdonosnak, akik részt vettek az akcióban. Hihetetlen számokat produkáltak mindössze 17 óra alatt.

Területszelektált kávék

6661
A Douwe Egberts Omnia négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!

6655
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 kampány eredményeiért a Human Telex.

BBC: új jövőkép

6650
A BBC növeli a tartalomkészítésre fordított kiadásait. Digitális innovációval új fogyasztókat szólít meg nemzetközi szinten is.
A Magyar Adományozói Fórum most adta át első alkalommal 5 hazai vállalat számára a MAF Felelős Támogató Védjegy elismerést.

Kiosztották a Superbrands díjakat

6643
2013-ban először a szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában.

A hagymás-tejfölös a menő

6637
A Chio chipsfogyasztók körében végzett kutatásból kiderült: a hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.
Megújul a FilmBox márka: új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna.
A Superbrands Magyarország és a GfK a fogyasztókat arról kérdezte a fogyasztókat, melyek számukra a legismertebb, legkedveltebb márkák.

Ízeket tanít az Omnia új csomagolása

6572
A friss design mellett új funkciót is szolgál a csomagolás: ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola

6559
47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban: a leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak.

"Vonzerő": Isuzu D-Max kampány

6541
Elindult a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója, az Isuzu új D-Max pick-up modelljének image kommunikációja.

LG: új márkaarculat

6525
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése