TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Superbrands Magyarország és a GfK a fogyasztókat arról kérdezte a fogyasztókat, melyek számukra a legismertebb, legkedveltebb márkák.

Ízeket tanít az Omnia új csomagolása

6572
A friss design mellett új funkciót is szolgál a csomagolás: ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola

6559
47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban: a leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak.

"Vonzerő": Isuzu D-Max kampány

6541
Elindult a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója, az Isuzu új D-Max pick-up modelljének image kommunikációja.

LG: új márkaarculat

6525
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

Ajándékdobozos gerilla akció a plázától

6476
Rendhagyó offline és online gerilla kampánya részeként az Arena Plaza ajándékdobozokkal lepte el a várost 4 napon keresztül.

Legyél a Balaton Sound sztárja!

6375
A Strongbow új italkülönlegessége, a Mézesalma bevezetése alkalmából remix-versenyt hirdet.
Különleges kiadásban kapható hazánkban az energiaital. A limitált kiadású széria csupán néhány hétig lesz elérhető.

Tetra Pak: zöld iroda minősítés

6326
A cég Magyarország harmadik olyan vállalata, amely sikeresen teljesítette a KÖVET Egyesület Zöld Iroda Minősítésének követelményeit.

Aranypengére pályázik az Aranypéntek

6322
Két kategóriában – a filmes és a sales promotion megoldásoknál – is shortlistre került az Arany Ászok tavalyi kampánya.

Minőségi magyar márkává vált a Kométa

6319
A Superbrands Bizottság független szakemberei érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP 200 magyar fogyasztói márka egyike legyen.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése