TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Unilever: Pozitív eredmények

6235
A brit-holland fmcg-óriás a kedvezőtlen piaci környezetben is javította pénzügyi eredményeit.

A Galaxy S4 a Vodafone-nál hódít

6227
A Samsung a Galaxy S III utódjaként egy olyan készüléket kívánt piacra dobni, amelyet a felhasználók számára igazán fontos szempontok alapján alkottak meg.

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...

A nők önmaguk legnagyobb kritikusai

6224
A DOVE az FBI fantomkép-rajzolójának segítségével bizonyítja, hogy a nők önképe hibás. Túl kritikusak vagyunk önmagunkkal szemben.

Éremeső a finnek kedvenc vodkájánál

6210
Az International Spirits Challenge zsűrije idén a Finlandia Vodkát ezüst-, és aranyéremmel jutalmazta.

NaturAqua: hivatalosan is Magyar Termék

6200
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül.
Harmadik alkalommal adták át a legkiválóbb hazai márkáknak járó rangos MagyarBrands-elismeréseket.

IKEA: új, online kampány, új app

6186
Az IKEA bemutatja új, regionális reklámkampányát, melyet a csehországi KASPEN/JUNG von MATT kreatív ügynökséggel közösen készített.
Az ügynökség a Porter Novelli hálózat osztrák és szlovák tagjával közösen nyerte el a megbízást.

Barackot kapott a Fanta

6174
Az idei tavasz újdonsága a Fanta -limitált kiadású- őszibarack és sárgabarack ízű üdítőitala.

Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group

6166
A 2012-ben közösen fejlesztett Értéket őrzünk munkacímű kampányt folytatta idén tavasszal a Lidl és kommunikációs partnere.
A HEINEKEN Hungária négy ügynökséggel dolgozik együtt 2013-tól: marad az ACG, a Starcom, az Uniomedia Communications és a NeoNoir.

Magyar siker a Brand New Challenge-en

6163
Különdíjat kapott a New Yorker divatmárka nemzetközi versenyén a négy magyar fiatalból álló Nu-Yorkers csapat.

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

Desigual Magyarországon

6137
A Just Creative Kommunikációs Ügynökséget választotta a WestEnd az első hivatalos magyarországi Desigual Store beharangozó PR-kampányának levezénylésére.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése