TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.

Dúskál a szabadalmakban a Xerox

6810
Mióta Chester Carlson feltalálta a xerográfiát és ezzel útjára indult a Xerox, évről-évre születnek újító megoldások.

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...

Az év egyik legjobb reklámja

6785
A K&H Biztosító Viszik a nappalit kisfilmjét az Arany LolliPOP díj után a Kreatív Online közönségszavazásán is díjazták.

Coca Cola: nincs több sajtóközlemény!

6778
A vállalat a Coca Cola Journey sikerén felbuzdulva 2015-ben már nem szeretne sajtóközleményekkel kommunikálni.

Ozone Zöld-díjat nyert a HEINEKEN

6739
A sörgyártó az elismerést többek között a Törődés Hónapjával, az önkéntes napjaival és a Fenntarthatósági jelentésével érdemelte ki.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
A PlantBottle Technológa™ túllépett az élelmiszercsomagoláson, és immár az autógyártásban is alkalmazzák.
Két hétig szavazhatnak a hallgatók a kedvenc rádiójukra és arra a rádiós személyiségre, akinek legjobban szeretik a hangját.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.

Camping: teszteld a recepted!

6699
A márka ’ Robbantson sajtbankot’ nevű nyereményjátékával, és egy online receptversennyel hívja fel a figyelmet az újdonságaira.
A megkérdezett ügyfeleik 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a tapasztalt személyes ügyfélkezelést. Díjazták is őket érte.
Kiderül a Chelsea, a Bayern és a Juventus legutóbbi hazai meccsein látható titokzatos csuklyás emberek titka.

Újabb órapromóciót indít a Ringier

6685
Az augusztusi siker után most férfiórákat dobnak a piacra, a hot! és a Nemzeti Sport nevével fémjelezve.

Sikeres Ford kampány

6669
A Ford csapata hálás annak a 29 497 autótulajdonosnak, akik részt vettek az akcióban. Hihetetlen számokat produkáltak mindössze 17 óra alatt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése