TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az LG a CES-en bemutatott HomeChatTM alkalmazásávál vezérelhetjük, felügyelhetjük, és tartalmat is megoszthatunk rajtuk.

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...

Dúskál a szabadalmakban a Xerox

6810
Mióta Chester Carlson feltalálta a xerográfiát és ezzel útjára indult a Xerox, évről-évre születnek újító megoldások.

Az év egyik legjobb reklámja

6785
A K&H Biztosító Viszik a nappalit kisfilmjét az Arany LolliPOP díj után a Kreatív Online közönségszavazásán is díjazták.

Coca Cola: nincs több sajtóközlemény!

6778
A vállalat a Coca Cola Journey sikerén felbuzdulva 2015-ben már nem szeretne sajtóközleményekkel kommunikálni.

Ozone Zöld-díjat nyert a HEINEKEN

6739
A sörgyártó az elismerést többek között a Törődés Hónapjával, az önkéntes napjaival és a Fenntarthatósági jelentésével érdemelte ki.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
A PlantBottle Technológa™ túllépett az élelmiszercsomagoláson, és immár az autógyártásban is alkalmazzák.
Két hétig szavazhatnak a hallgatók a kedvenc rádiójukra és arra a rádiós személyiségre, akinek legjobban szeretik a hangját.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.

Camping: teszteld a recepted!

6699
A márka ’ Robbantson sajtbankot’ nevű nyereményjátékával, és egy online receptversennyel hívja fel a figyelmet az újdonságaira.
A megkérdezett ügyfeleik 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a tapasztalt személyes ügyfélkezelést. Díjazták is őket érte.
Kiderül a Chelsea, a Bayern és a Juventus legutóbbi hazai meccsein látható titokzatos csuklyás emberek titka.

Újabb órapromóciót indít a Ringier

6685
Az augusztusi siker után most férfiórákat dobnak a piacra, a hot! és a Nemzeti Sport nevével fémjelezve.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése