TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Két hétig szavazhatnak a hallgatók a kedvenc rádiójukra és arra a rádiós személyiségre, akinek legjobban szeretik a hangját.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Camping: teszteld a recepted!

6699
A márka ’ Robbantson sajtbankot’ nevű nyereményjátékával, és egy online receptversennyel hívja fel a figyelmet az újdonságaira.
A megkérdezett ügyfeleik 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a tapasztalt személyes ügyfélkezelést. Díjazták is őket érte.
Kiderül a Chelsea, a Bayern és a Juventus legutóbbi hazai meccsein látható titokzatos csuklyás emberek titka.

Újabb órapromóciót indít a Ringier

6685
Az augusztusi siker után most férfiórákat dobnak a piacra, a hot! és a Nemzeti Sport nevével fémjelezve.

Sikeres Ford kampány

6669
A Ford csapata hálás annak a 29 497 autótulajdonosnak, akik részt vettek az akcióban. Hihetetlen számokat produkáltak mindössze 17 óra alatt.

Területszelektált kávék

6661
A Douwe Egberts Omnia négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!

6655
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 kampány eredményeiért a Human Telex.

BBC: új jövőkép

6650
A BBC növeli a tartalomkészítésre fordított kiadásait. Digitális innovációval új fogyasztókat szólít meg nemzetközi szinten is.
A Magyar Adományozói Fórum most adta át első alkalommal 5 hazai vállalat számára a MAF Felelős Támogató Védjegy elismerést.

Kiosztották a Superbrands díjakat

6643
2013-ban először a szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában.

A hagymás-tejfölös a menő

6637
A Chio chipsfogyasztók körében végzett kutatásból kiderült: a hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.
Megújul a FilmBox márka: új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése