TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minőségi magyar márkává vált a Kométa

6319
A Superbrands Bizottság független szakemberei érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP 200 magyar fogyasztói márka egyike legyen.

MOM Park kampány: fókuszban a boldogság

6311
Az új koncepció középpontjában a Boldogság áll, amit egy férfi személyesít meg. Ezzel egy időben arculatát is frissítette a bevásárlóközpont.

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

MasterCard a Roland-Garroson

6300
A kártyatársaság 2013-tól a tenisztorna hivatalos partnere lesz. Az együttműködés egy ötéves kapcsolat kezdetét jelzi.
Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara.

Coca Cola: egyensúlyba hoz

6279
A csökkentett, vagy zéró kalóriájú termékkínálat mellett a márka május elejétől reklámkampánnyal népszerűsíti az aktív életmódot.

Invitel rendezvények

6277
Kihirdette rendezvényszervezési tenderének nyerteseit az Invitel.

Újabb dizájn díjat kapott a Helly Hansen

6275
A Helly Hansen H2 Flow Jacket technikai újítását ismerték el a szakértők.

Magyar nők szépsége

6272
Csak minden negyedik magyar nő elégedett külsejével, rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén.

Reklámkampánnyal jubilál a 15 éves a Praktiker

6268
Bevált és megbízható – ez a jubileumi szlogenje a Praktikernek, amely átfogó országos reklámkam-pánnyal, illetve áruházi aktivitásokkal ünnepli 15. születésnapját 21 magyarországi üzletében.

Anyák napi köszöntés a Babától

6266
Az idei anyák napját 9 család ünnepelhette rendhagyó módon a Baba segítségével.

XIXO: új üdítőital márka a piacon

6264
Pet palackos termékcsaládot dob piacra a HELL. Májustól az összes nagyobb hazai üzletlánc polcain megtalálhatók majd.

Hazai keresztnevek a Coca Cola palackokon

6251
Egyedülálló kampányba kezdett a márka Európában: bevállalta, hogy a termékek címkéjének egyik oldalán nevét a fogyasztók nevére cseréli.

Sikeres Auchan pályázat

6238
Közel 15 ezer szavazat érkezett több mint 240 különböző rajzra az Auchan rajzpályázatán.

Anyukák kedvencéből a zsűri kedvence

6237
Idén negyedik alkalommal hirdettek győztest a „Jó Vállalkozás – Biztos Jövő!” fiatal vállalkozóknak rendezett versenyén a Junior Expo-n.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése