TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

"Vonzerő": Isuzu D-Max kampány

6541
Elindult a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója, az Isuzu új D-Max pick-up modelljének image kommunikációja.

LG: új márkaarculat

6525
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

Ajándékdobozos gerilla akció a plázától

6476
Rendhagyó offline és online gerilla kampánya részeként az Arena Plaza ajándékdobozokkal lepte el a várost 4 napon keresztül.

Legyél a Balaton Sound sztárja!

6375
A Strongbow új italkülönlegessége, a Mézesalma bevezetése alkalmából remix-versenyt hirdet.
Különleges kiadásban kapható hazánkban az energiaital. A limitált kiadású széria csupán néhány hétig lesz elérhető.

Tetra Pak: zöld iroda minősítés

6326
A cég Magyarország harmadik olyan vállalata, amely sikeresen teljesítette a KÖVET Egyesület Zöld Iroda Minősítésének követelményeit.

Aranypengére pályázik az Aranypéntek

6322
Két kategóriában – a filmes és a sales promotion megoldásoknál – is shortlistre került az Arany Ászok tavalyi kampánya.

Minőségi magyar márkává vált a Kométa

6319
A Superbrands Bizottság független szakemberei érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP 200 magyar fogyasztói márka egyike legyen.

MOM Park kampány: fókuszban a boldogság

6311
Az új koncepció középpontjában a Boldogság áll, amit egy férfi személyesít meg. Ezzel egy időben arculatát is frissítette a bevásárlóközpont.

MasterCard a Roland-Garroson

6300
A kártyatársaság 2013-tól a tenisztorna hivatalos partnere lesz. Az együttműködés egy ötéves kapcsolat kezdetét jelzi.
Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése