TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ajándékdobozos gerilla akció a plázától

6476
Rendhagyó offline és online gerilla kampánya részeként az Arena Plaza ajándékdobozokkal lepte el a várost 4 napon keresztül.

Legyél a Balaton Sound sztárja!

6375
A Strongbow új italkülönlegessége, a Mézesalma bevezetése alkalmából remix-versenyt hirdet.

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...
Különleges kiadásban kapható hazánkban az energiaital. A limitált kiadású széria csupán néhány hétig lesz elérhető.

Tetra Pak: zöld iroda minősítés

6326
A cég Magyarország harmadik olyan vállalata, amely sikeresen teljesítette a KÖVET Egyesület Zöld Iroda Minősítésének követelményeit.

Aranypengére pályázik az Aranypéntek

6322
Két kategóriában – a filmes és a sales promotion megoldásoknál – is shortlistre került az Arany Ászok tavalyi kampánya.

Minőségi magyar márkává vált a Kométa

6319
A Superbrands Bizottság független szakemberei érdemesnek ítélték arra, hogy a TOP 200 magyar fogyasztói márka egyike legyen.

MOM Park kampány: fókuszban a boldogság

6311
Az új koncepció középpontjában a Boldogság áll, amit egy férfi személyesít meg. Ezzel egy időben arculatát is frissítette a bevásárlóközpont.

MasterCard a Roland-Garroson

6300
A kártyatársaság 2013-tól a tenisztorna hivatalos partnere lesz. Az együttműködés egy ötéves kapcsolat kezdetét jelzi.
Három éves együttműködést kötött Magyarország legnépszerűbb sörmárkája és zenekara.

Coca Cola: egyensúlyba hoz

6279
A csökkentett, vagy zéró kalóriájú termékkínálat mellett a márka május elejétől reklámkampánnyal népszerűsíti az aktív életmódot.

Invitel rendezvények

6277
Kihirdette rendezvényszervezési tenderének nyerteseit az Invitel.

Újabb dizájn díjat kapott a Helly Hansen

6275
A Helly Hansen H2 Flow Jacket technikai újítását ismerték el a szakértők.

Magyar nők szépsége

6272
Csak minden negyedik magyar nő elégedett külsejével, rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén.

Reklámkampánnyal jubilál a 15 éves a Praktiker

6268
Bevált és megbízható – ez a jubileumi szlogenje a Praktikernek, amely átfogó országos reklámkam-pánnyal, illetve áruházi aktivitásokkal ünnepli 15. születésnapját 21 magyarországi üzletében.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése