TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tenessee-ben nagy hagyományai vannak a vadkacsa vadászatnak. Néhány egyedre azonban a vadászidényen kívül is fontos szerep vár, mert ők részesei a helyi cégek marketingstratégiájának.
A lakosok nagyra értékelik azt, hogy szupermarketekre jellemző választékot és árszínvonalat kapnak egy töltőállomáson, non-stop jelleggel, akár ünnepnapokon is.

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...

David Beckham legatyásodott

6903
A Drive és a Csak Isten bocsáthat meg című filmek rendezőjeként is ismert Nicolas Winding Refn rendezte az H&M új reklámfilmjét, amely a ma hajnali Super Bowl során került bemutatásra.

A McDonald’s Amerika leggyűlöltebb vállalata

6902
A 24/7 Wall Street gazdasági portál összesített adatai szerint a gyorsétterem lánc került 2003-ban legtöbbször a szakszervezetek zászlajára.

„Mindenki talál munkát”

6890
A Profession.hu új marketingvezetőjének első nagyszabású projektje év elején startolt.

Logitech: 7 iF Product Design díj

6889
Ez az első alkalom arra, hogy a Logitech hét különböző termékkel nyerjen egyazon évben.
A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.

Ikonikus íz + Tökéletes forma = Az Igazi

6879
A különleges poharairól ismert Riedel most a Coca-Cola-nak tervezett poharat.

Fiatalokat támogat a Coca Cola

6873
A vállalat a davosi Világgazdasági Fórumon tette közzé, hogy a Global Shapers projektjei közül melyeknek ítélte oda ösztöndíját.

Sajtbankot robbantott - övé az 1 Millió!

6851
A Camping ősszel országos játékkal hívta fel a figyelmet bővülő termékválasztékára.
A színésznő lett az új marketingkampány arca, amelynek célja a világ vezető otthoni szódakészítő rendszerének népszerűsítése.

Bővül a Xerox DocuShare

6846
A vállalati tartalomkezelő digitális platform mobil - és felhőmegoldásokkal bővült: még gyorsabb és könnyebb a munkavégzés.
Az LG a CES-en bemutatott HomeChatTM alkalmazásávál vezérelhetjük, felügyelhetjük, és tartalmat is megoszthatunk rajtuk.

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése