TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sikeres Ford kampány

6669
A Ford csapata hálás annak a 29 497 autótulajdonosnak, akik részt vettek az akcióban. Hihetetlen számokat produkáltak mindössze 17 óra alatt.

Területszelektált kávék

6661
A Douwe Egberts Omnia négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!

6655
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 kampány eredményeiért a Human Telex.

BBC: új jövőkép

6650
A BBC növeli a tartalomkészítésre fordított kiadásait. Digitális innovációval új fogyasztókat szólít meg nemzetközi szinten is.
A Magyar Adományozói Fórum most adta át első alkalommal 5 hazai vállalat számára a MAF Felelős Támogató Védjegy elismerést.

Kiosztották a Superbrands díjakat

6643
2013-ban először a szakértői bizottság értékelése mellett a fogyasztók is részt vettek a díjazottak kiválasztásában.

A hagymás-tejfölös a menő

6637
A Chio chipsfogyasztók körében végzett kutatásból kiderült: a hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak.
Megújul a FilmBox márka: új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna.
A Superbrands Magyarország és a GfK a fogyasztókat arról kérdezte a fogyasztókat, melyek számukra a legismertebb, legkedveltebb márkák.

Ízeket tanít az Omnia új csomagolása

6572
A friss design mellett új funkciót is szolgál a csomagolás: ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola

6559
47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban: a leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak.

"Vonzerő": Isuzu D-Max kampány

6541
Elindult a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója, az Isuzu új D-Max pick-up modelljének image kommunikációja.

LG: új márkaarculat

6525
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése