TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megújul a FilmBox márka: új logókkal és arculattal jelentkezik minden Közép- és Kelet-Európában elérhető csatorna.
A Superbrands Magyarország és a GfK a fogyasztókat arról kérdezte a fogyasztókat, melyek számukra a legismertebb, legkedveltebb márkák.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Ízeket tanít az Omnia új csomagolása

6572
A friss design mellett új funkciót is szolgál a csomagolás: ízintenzitás skála segíti a vásárlókat az eligazodásban.

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola

6559
47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban: a leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak.

"Vonzerő": Isuzu D-Max kampány

6541
Elindult a világ legnagyobb haszongépjármű gyártója, az Isuzu új D-Max pick-up modelljének image kommunikációja.

LG: új márkaarculat

6525
„It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” — hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.

Ajándékdobozos gerilla akció a plázától

6476
Rendhagyó offline és online gerilla kampánya részeként az Arena Plaza ajándékdobozokkal lepte el a várost 4 napon keresztül.

Legyél a Balaton Sound sztárja!

6375
A Strongbow új italkülönlegessége, a Mézesalma bevezetése alkalmából remix-versenyt hirdet.
Különleges kiadásban kapható hazánkban az energiaital. A limitált kiadású széria csupán néhány hétig lesz elérhető.

Tetra Pak: zöld iroda minősítés

6326
A cég Magyarország harmadik olyan vállalata, amely sikeresen teljesítette a KÖVET Egyesület Zöld Iroda Minősítésének követelményeit.

Aranypengére pályázik az Aranypéntek

6322
Két kategóriában – a filmes és a sales promotion megoldásoknál – is shortlistre került az Arany Ászok tavalyi kampánya.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése